Ovatko mopon etuhaarukassa sivulle näyttävät heijastimet pakolliset vai saako ne ottaa pois?
Mitä sanoo laki ?
heijastimet mopon sivuilla
7
5140
Vastaukset
- iouhfhdfhdf
älä ihmeessä ota pois vaan laita mieluummin lisää.
- ghjghjghjghj
Eivät ole pekolliset kun kaikissa niitä ei vakiona ole.
Pois vaan ne siitä jos ei miellytä. - ööö ja äää?
neonväriset liivit, tappokatkaisin, tuulilasi, automaattinen bensahana, automaattivalot ja automaattivilkut, vapaa-valo, öljyvalo, pitkien merkkivalo, vilkkujen merkkivalo, kaatumaraudat tahi apupyörät.
Valkkaa vaikka noista minkä haluat jättää.:)- aijjaiiiiiii
Itse asiassa laki sanoo niin, että moottoripyörässä sivuheijastimet ovat vapaaehtoiset. Mopossa PAKOLLISET.
Ymmärrän että vanhat ruoskat eivät näitä omaa, mutta uusissä mopoissa joissa ne ovat vakiona, ne pitää pitää. - Anonyymi
aijjaiiiiiii kirjoitti:
Itse asiassa laki sanoo niin, että moottoripyörässä sivuheijastimet ovat vapaaehtoiset. Mopossa PAKOLLISET.
Ymmärrän että vanhat ruoskat eivät näitä omaa, mutta uusissä mopoissa joissa ne ovat vakiona, ne pitää pitää.Ei kukaan niitä nyt oikeasti pidä kun niin rumat
- DRAC
minun mopossani ei ollut vakiona (liikkeestä ostettuna) mitään muita heijastimia kuin takarekisterikilventelineessä...
- JormaKik8
Heijastimet on pakolliset, kaikissa mopoissa ei ole vakiona mukana, mutta niihin pitäisi ostaa itse ja asentaa että kulkupeli olisi laillinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899