Miten viritää gilera smt 09?
Muuttaako vakio putkee?
ONKO MITÄÄ teharia että menis 60km/h max?.
MUTTA VÄÄNTÖÄ HALUUN..!
Apua:D
VIRITYS [apua?..]
7
136
Vastaukset
- joo,joo
Vakioputken 'ruuvaaminen' toki voi onnistua. Mutta alkukäyrän vaimentimen välilevyt... Laita isompi alkukäyrä ja loppuvaimentimesta puolet villoista pois! Ei teharia aivan vastaa mutta tuo sitä vääntöä. Tehoputkessa vaimentimet ns.efektoreja eli läpivirtausvaimentimia. Kun vakioputken vaimentimet yleensä ovat kammiovaimentajia. Eli laita vakioputki virtaamaan.
- -iom
mutta jos jää kiinni nii on hankala saada putki vakioks, niii eikö tehari ois parempi? ja helpompi &nopeempi tapa?
Osta E-hyväksytty Metrakit Thrower... Sillä pitäis päästä max 60km/h ja vääntää hyvin
- -iom
ja paljoknko maksaa noin?
-iom kirjoitti:
ja paljoknko maksaa noin?
http://www.moposport.fi/workspace/search/?words=thrower&theme=7&search_submit=
^ Tuolta ainakin saa, ja hinta on siellä 160€ alueil.- -iom
buum kirjoitti:
http://www.moposport.fi/workspace/search/?words=thrower&theme=7&search_submit=
^ Tuolta ainakin saa, ja hinta on siellä 160€ alueil.mutta miten jollai mu koululaisilla makso 50€? uutena kait:O
-iom kirjoitti:
mutta miten jollai mu koululaisilla makso 50€? uutena kait:O
Joko se kusetti sua, tai sitten osti käytettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906505Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4594604Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1232561Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372349Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02111Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m291118En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691030Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531000- 97936
- 69822