Koin yläasteella väkivaltaa, päivittäin. Koulu ei huvittanu ja alko mennä ihan reisille. Nyt 26 vuotta myöhemmin asia on hoidettu mun mieleisesti, sillä kasvoin kiusaajistani ohitse ja olen tavatessani heitä, leiponu armottomasti lättyyn ja kiittäny sen jälkeen kolmenvuoden piinasta. Joku heistä eksyi mun kans samalle työpaikallekkin ja pomo laittoi minut ohjeistamaan kaveria työssään. Juippi sai ohjeita , mutta millaisia, ei tarvinnu tulla enää ekan viikon jälkeen... Osa on kuoleentunu jo.
Hoidin asian näin
2
400
Vastaukset
- Entinen kiusattu
Ihan en ole "leiponut lättyyn", koska siinä voi hankkia ikävyyksiä itselleen, mutta muuten kyllä kosto on ollut suloista. Olen ollut työhönottajana ja entisiä kiusaajia on hakenut meille töihin - heillä ei ole mitään mahdollisuuksia päästä edes haastatteluun. Olen myös varoitellut näistä kavereista kollegoita, jotka ovat samassa asemassa. Hekään eivät halua kiusaajia palkata, joten kiusaajat ovat työttöminä ja pysyvät myös. Vain paikkakuntaa vaihtamalla voivat saada töitä.
No ota nyt ihmeessä heitä haastatteluun. Voit hiillostaa heitä ja sitten todeta ettet ota heitä töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2054820Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html163803Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2193686Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1233028Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1572995Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis552913Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat152511Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642482Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien802288En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132115