Miehen polttarit pelottavat..

Kesän morsian

...häiden valmistelu heinäkuulle on hyvässä vauhdissa, mutta totta puhuen yhä enemmän olen myös huolestynut tulevista polttareista - mieheni osalta. Hänen kavereissaan kun on erittäin paljon näitä sinkkumiehiä, jotka hyppivät sängystä sänkyyn, eivätkä kunnioita/ arvosta parisuhdetta tai sen pysyvyyttä. Jo vuosia sitten kuulin miehen kavereilta kommentin polttareista viimeisenä poikamiesiltana villin seksin merkeissä - pelottavaa..

En voisi hyväksyä edes stripparia- olemme menossa naimisiin vuosien seurustelun ja yhdessä asumisen jälkeen, eivät tähän enää vieraat naiset kuulu! Tästä on jopa tullut itselleni kriisi - pelkään, että polttarit voivat ääripäässään rikkoa parisuhteemme!

Polttareita en voi kieltääkään, enkä viitsisi päivästä toiseen tästä miehellekään jupista - eihän kaveripiirin hulttiot ole hänen vikansa. Iso osa kavereista on reiluja, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy?

53

15990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanna

      Hei,

      Pidä pääsi äläkä anna miehen idioottikavereiden, vaikka olisivat kuinka hyviä kamuja, pilata tulevaa liittoanne! Itse menin naimisiin pari vuotta sitten, ja miehelleni oli järkätty "perinteiset" polttarit strippareineen jne. Sain selville jokin aika häiden jälkeen, että pelkkään katsomiseen ei oltu tyydytty, eli useampikin miehistä oli päätynyt harrastamaan seksiä stripparin kanssa. Mieheni sanoo, että hän ei moiseen ryhtynyt, mutta en tiedä mitä uskoa? Joka tapauksessa, jo pelkkä ajatus että hän oli mukana porukassa jossa moista tehtiin ällöttää. Pitäisi miesporukoiden vähän ajatella sen tulevan morsiamenkin tunteita!!!

    • tohelo

      ne polttarit on sitten pakko pitää ?

      • Kesän morsian

        Uskon, että suurempi selittely olisi siinä, jos kieltäisin polttarit (ei niinkään miehelle, vaan niille kavereille) kuin että yritän ennalta kertoa, mitä en ainakaan hyväksyisi.

        Mun mielestä polttarit on ihan kiva juttu, kunhan pysytään asiallisuudessa - yhteinen illanvietto kaveriporukalla; syömistä, juomista, juttelua, saunomista tms.

        En vain tajua, miksi se seksi pitäisi siihen sotkea..


      • tohelo
        Kesän morsian kirjoitti:

        Uskon, että suurempi selittely olisi siinä, jos kieltäisin polttarit (ei niinkään miehelle, vaan niille kavereille) kuin että yritän ennalta kertoa, mitä en ainakaan hyväksyisi.

        Mun mielestä polttarit on ihan kiva juttu, kunhan pysytään asiallisuudessa - yhteinen illanvietto kaveriporukalla; syömistä, juomista, juttelua, saunomista tms.

        En vain tajua, miksi se seksi pitäisi siihen sotkea..

        kuuntelee kiltisti että mitä "ei" saa tehdä. Just, eli jos sinun pitää selitellä miehesi kavereille mitä ei saa tehdä on asiat pielessä. Ja miksi pitää seksi sotkea, no sitä voit kysyä myös usealta naiselta. Tuolla alhaalla on muutama naitu morsian strippareita hakusessa.
        Eli vaikka luottaisit mieheesi voi kaveriporukassa mennä vähän överiksi... mut sinähän sen päätät, ja jos sanot ajoissa että polttareita ei tule niin silloin kaikkien on siihen alistuttava. Mutta jo alat viimetipassa niistä itkemään niin silloin on myöhästä.


      • .................
        tohelo kirjoitti:

        kuuntelee kiltisti että mitä "ei" saa tehdä. Just, eli jos sinun pitää selitellä miehesi kavereille mitä ei saa tehdä on asiat pielessä. Ja miksi pitää seksi sotkea, no sitä voit kysyä myös usealta naiselta. Tuolla alhaalla on muutama naitu morsian strippareita hakusessa.
        Eli vaikka luottaisit mieheesi voi kaveriporukassa mennä vähän överiksi... mut sinähän sen päätät, ja jos sanot ajoissa että polttareita ei tule niin silloin kaikkien on siihen alistuttava. Mutta jo alat viimetipassa niistä itkemään niin silloin on myöhästä.

        Ei kummallakaan ole oikeutta kieltää toiselta polttareita. Hyvänen aika, kyseessä on aikuiset ihmiset ei lapset!
        Mutta tämä vahvistaa monen käsitystä siitä että parisuhde on vankila, kun toista pitää käskyttää ja kieltää. Kyllä aikuinen ihminen saa tehdä aivan mitä haluaa. Jos on olemassa mahdollisuus että mies harrastaisi seksiä polttareissa niin on se kumma että sellasen miehen kanssa mennään naimsiin joka sellaista saattaisi tehdä!


      • 433
        ................. kirjoitti:

        Ei kummallakaan ole oikeutta kieltää toiselta polttareita. Hyvänen aika, kyseessä on aikuiset ihmiset ei lapset!
        Mutta tämä vahvistaa monen käsitystä siitä että parisuhde on vankila, kun toista pitää käskyttää ja kieltää. Kyllä aikuinen ihminen saa tehdä aivan mitä haluaa. Jos on olemassa mahdollisuus että mies harrastaisi seksiä polttareissa niin on se kumma että sellasen miehen kanssa mennään naimsiin joka sellaista saattaisi tehdä!

        Näin juuri, olen aivan samaa mieltä. Ei aikuisia voi kieltää pitämästä polttareita. Eikä kannata mennä avioon sellaisen kanssa jonka pelkää tuollaista tekevän. Aivan kummallista.


      • eikösittenkään häitä
        ................. kirjoitti:

        Ei kummallakaan ole oikeutta kieltää toiselta polttareita. Hyvänen aika, kyseessä on aikuiset ihmiset ei lapset!
        Mutta tämä vahvistaa monen käsitystä siitä että parisuhde on vankila, kun toista pitää käskyttää ja kieltää. Kyllä aikuinen ihminen saa tehdä aivan mitä haluaa. Jos on olemassa mahdollisuus että mies harrastaisi seksiä polttareissa niin on se kumma että sellasen miehen kanssa mennään naimsiin joka sellaista saattaisi tehdä!

        aika hyvä pointti tuo että miksi mennä naimisiin miehen kanssa joka voisi polttareissaan pettää... saatanan surullista mutta järkihän siinä on..


    • morsian

      Eikös silloin olla jo sitoutuneita toisiinsa, jos naimisiin ollaan menossa. Epäiletkö miehesi uskollisuutta? Eikö tuossa vaiheessa pitäisi luottamuksen olla 100%????

      • Kesän morsian

        Hmm.. Tavallisesti luotan - myös kaveriporukan saunailloissa, baarireissuilla ym. Mutta mielestäni polttareissa lähdetään suunnitteluvaiheessa usein niin pahasti metsään, kun hakemalla haetaan sitä jotakin muihin naisiin viittaavaa ja erityisesti sulhaselle tarkoitettua.

        Niin monista polttareista olen kuullut, joissa sulhanen on juotettu umpihumalaan (jopa lääkehumalaan) ja sen jälkeen luvassa strippausta, alastomia naisia, seksiä yms. Surullista, että avioliiton alkua "valmistellaan" näin!


      • morsian
        Kesän morsian kirjoitti:

        Hmm.. Tavallisesti luotan - myös kaveriporukan saunailloissa, baarireissuilla ym. Mutta mielestäni polttareissa lähdetään suunnitteluvaiheessa usein niin pahasti metsään, kun hakemalla haetaan sitä jotakin muihin naisiin viittaavaa ja erityisesti sulhaselle tarkoitettua.

        Niin monista polttareista olen kuullut, joissa sulhanen on juotettu umpihumalaan (jopa lääkehumalaan) ja sen jälkeen luvassa strippausta, alastomia naisia, seksiä yms. Surullista, että avioliiton alkua "valmistellaan" näin!

        Kukaan ei varmaan väkisin kaada miehesi suuhun alkoholia. Vai?


      • M28
        morsian kirjoitti:

        Kukaan ei varmaan väkisin kaada miehesi suuhun alkoholia. Vai?

        Minusta tuntuu ihan käsittämättömältä ajatukselta, ettei nainen luota mieheensä sen vertaa, että tämä saisi pitää hauskaa edes omissa polttareissaan. Entä työmatkat, lenkillä käynnit, keilaillat, saunaillat, pikkujoulut ja jne.? Ethän pysty äijääsi kokoaikaa vahtimaan!

        Kukaan ei tosiaankaan kaada miehes kurkkuun viinaa ja hän tietty vastaa omista teoistaa, niin kuin sinäkin. Voithan toki esittää pyynnön Bestmanille ettei strippari juttuja järjestettäis. Ennen sitäkin kannattaa tosiaan miettiä missä on se luottamus jolla meinaatte seuraavat 60 vuotta olla yhdessä (hyvissä ajoin ennen häitä).

        Oma henk.koht. mielipide on että jos nainen rupeis sanelemaan mulle, että polttarit on kielletty, niin ottaisin sen suurena loukkauksena. Voisimpa jopa harkita ehdotusta papille: "josko vihittäs sen verran lyhyen kaavan mukaan, että minä jäisin vihkimättä".

        Töiden puolesta meillä kumpikin matkustaa paljon, eikä luottamuspulaa ole ollut koskaan...


      • hurlumh
        M28 kirjoitti:

        Minusta tuntuu ihan käsittämättömältä ajatukselta, ettei nainen luota mieheensä sen vertaa, että tämä saisi pitää hauskaa edes omissa polttareissaan. Entä työmatkat, lenkillä käynnit, keilaillat, saunaillat, pikkujoulut ja jne.? Ethän pysty äijääsi kokoaikaa vahtimaan!

        Kukaan ei tosiaankaan kaada miehes kurkkuun viinaa ja hän tietty vastaa omista teoistaa, niin kuin sinäkin. Voithan toki esittää pyynnön Bestmanille ettei strippari juttuja järjestettäis. Ennen sitäkin kannattaa tosiaan miettiä missä on se luottamus jolla meinaatte seuraavat 60 vuotta olla yhdessä (hyvissä ajoin ennen häitä).

        Oma henk.koht. mielipide on että jos nainen rupeis sanelemaan mulle, että polttarit on kielletty, niin ottaisin sen suurena loukkauksena. Voisimpa jopa harkita ehdotusta papille: "josko vihittäs sen verran lyhyen kaavan mukaan, että minä jäisin vihkimättä".

        Töiden puolesta meillä kumpikin matkustaa paljon, eikä luottamuspulaa ole ollut koskaan...

        Niinpä. Mies on aivan itse vastuussa tekemisistää, ei hänen kaverinsa.

        Ja sellaista ihmistä ei kannata naida johon ei voi tuon vertaa luottaa.


    • nussitaan

      Moi, syytä huoleen on jos et voi sitä niellä että miehesi saa viimeisen kerran "hyväksytysti" panna vierasta naista...

      Itse olen ollut n. kymmenissä polttareissa ja ainakin täällä pk-seudulla kaikissa on ollut paikalla "strippari" eli venäläinen/virolainen teini-ikäinen huora. Hauskaa ollaan joka kerta pidetty oikein huolella ja kaikilla mausteilla, oikein odotan taas kesää kun on paritkin polttarit tiedossa, nam!!

      • Kristin

        Et voi olla tosissasi! Siis polttareissa nussitaan? En ole milloinkaan kuullut tuollaisesta polttariperinteestä - ei ainakaan minun tuntemieni sulhasten polttareissa ole huorissa käyty ja hauskaa on ilmeisesti ollut siitäkin huolimatta. Ei kenenkään morsiamen tarvitse "niellä" tuollaista moukkamaista käytöstä. On sääli, että jonkun täytyy sitä edes epäillä!


      • Model

        Minulla on tuttu strippari- Venäläinen tyttö, mutta hän ei oo todellakaan mikään huora!!!! Hänellä on ollut vain yksi ja ainoa mies, eikä hän edes flirttaile miesten kanssa töissä, vaikka riisukin heidän edessä. Suomalaiset naiset ovat kateellisia venäläisille, kauneudesta ja ihanasta kropasta!!! Ja siitä, että suomalaiset miehet kuolaavat heidän perässä...


      • justjoo..
        Model kirjoitti:

        Minulla on tuttu strippari- Venäläinen tyttö, mutta hän ei oo todellakaan mikään huora!!!! Hänellä on ollut vain yksi ja ainoa mies, eikä hän edes flirttaile miesten kanssa töissä, vaikka riisukin heidän edessä. Suomalaiset naiset ovat kateellisia venäläisille, kauneudesta ja ihanasta kropasta!!! Ja siitä, että suomalaiset miehet kuolaavat heidän perässä...

        Pitaiskohan meidan naistenkin alkaa toimimaan omissa polttareissa samalla tavalla, isketaan miehiin kiinni vaan ja mennaan strippaamaan toisille pahimmassa tapauksessa pokataan miehen paras miespuolinen kaveri. Mitas siihen sanotte miehet. Sit oltais ainakin tasoissa!!


    • kesämorsian

      menin itse viime kesänä naimisiin ja pohdin pitkään samaa asiaa, vaikkakin mieheni kaverit ovat kaikki ihan hyviä tyyppejä, mutta kun niitä juttuja kuulee, niin kyllähän sitä alkaa ajattelemaan kaikenlaista..
      me selvitettiin asia niin, että pidetään yhteis polttarit, siis kaikki yhdessä, miehet ja naiset ! ootkos sellasesta kuullutkaan..??
      meiän kaverit yhdessä järjesti kaikkea kivaa, johon me osallistuimme kaikki.. ja se oli todella hauskaa, ei laisinkaan tylsää.. kävimme vähän maan alla, jossa laitettiin valjaat päälle ja kiipeiltiin pitkin kallioa... yms... ja pidettiin pientä piknikkiä wiskyn ja jäiden merkeissä..ja sitten oli sellaset privaatti seksi kutsut, joissa siis esiteltiin kaikki kivoja mausteita makuuhuoneen puolelle..siis nyt on kyse tuotteista..ei ihmisistä !! sitten mentiin syömään kaikki ja sitten siirryttiin raflaan..
      hauskaa oli kaikilla, ja varmasti erilaiset bileet!! =) kukaan ei kysellyt ,että miksi.. vaan se oli meiän toive, ja hyvä kaaso ja bestman kuuntelee toiveita. ei kummankaan arvinnut pelätä mitään..vaikkakaan siihen ei olisi mitään tarvetta ollutkaan. me päätettiin näin, ja ei kaduta yhtään... ensimmäinen avioliitto vuosi on mennyt loistavasti..toivottavasti myös tulevatkin.

      itse en olisi myöskään strippareita yms.. hyväksynyt lainkaan !! se olisi ollut meiän loppu..koska jos naimisiin mennään, niin sillon ollaan uskollisia puolisolle, tai ollaan vaikka vaan seurusteltaisiinkin!! se haluaa touhuta vikana iltana strippareiden tai muiden huorien kanssa, ei ole kypsä avioliittoon, vaan sillon olisi parempi jatkaa poikamiespäiviä !!!!

      tsemppiä sinulle polttareihin, ja onhan tässä aikaa vielä miettiä muitakin vaihtoehtoja.. esim. jos vaikka alkuillan meette omien porukoiden kanssa..ja teette niitä omia juttujanne..ja illalla tapaatte samassa baarissa.. ja näin kotimatkakin taittuu mukavammin samaan osoitteeseen =)

    • kaaso

      Itseänikin pelottaa koko polttarihomma, vaikka en olekaan nyt naimisiin menossa.
      Olen ilmoittanut poikaystävälleni että en hyväksy mitään stripparimeininkiä, ja piste. Poikaystäväni(mustasukkainen)ymmärsi, kun kysyin että mitä jos minä hyppäisin omissa polttareissani jonkun miesstripparin sänkyyn? Poikakaverilla vaan on sellasia kavereita, jotka vähän duunailevat ryhmäseksiä yms. vaikka tyttöystävä odottaa kotona... Sen takia hiukan hirvittää. Eli en kai luota tarpeeksi. Mutta eipä olla nyt naimisiin menossakaan.

      • Male

        Strippari ei tarkoita samaa kuin huora! Strippari ei hyväksy itseensä koskemista. Älkää nyt pienet kanat sekoittako asioita!


      • sinähän
        Male kirjoitti:

        Strippari ei tarkoita samaa kuin huora! Strippari ei hyväksy itseensä koskemista. Älkää nyt pienet kanat sekoittako asioita!

        Ehkä "sanakirjan" mukaan strippari ja huora on eri asioita, mutta käytäntö on usein toinen. Varmasti niistä moni rahaa vastaan tekee paljon muutakin kun vain riisuuntuu...


    • no...

      Sinuna lakkaisin murehtimasta... Sulhasenkin uskoisi olevan jo tarpeeksi kypsä ymmärtääkseen, ettei kännin piikkiin voi varsinkaan tuossa vaiheessa laittaa mitä tahansa. Ehkäpä jos kaverit ovat idiootteja eivätkä keksi parempia ideoita polttareihin kuin viinaa ja naisia, niin sulho sentäs käsittää sanoa ettei halua panna vierasta...? Ja jos taas sulhanen tahtoo panna vieraita, se suotakoon hänelle, tiedätpä ainakin viimeistään silloin, ettei hän olekaan sinulle se oikea... Kaikesta löytyy jotain positiivista. :)

      • tohelo

        sanoi basisti hiv-testissä


    • Minä

      ...ei pahalla, mutta ei kai strippaaminen ole paha asia, eikä läheskään aina sama asia kuin vieraan naisen kanssa panemista. Siis, kyllähän se voi olla VAIN strippausta ja eihän siinä mitään pahaa - katsoa saa jos ei koske!

      Ja tosiaan vaikuttaa siltä, että sulla ei oo täysin luottamus kunnossa mieheesi ja että ehkä itse olet liian mustasukkainen.

    • sinna

      Kysymyksenasettelu on jo vähän kummallinen. Miksi mennä naimisiin ihmisen kanssa, johon ei 100-prosenttisesti luota? Jos hän ei pysty hallitsemaan seksuaalisuuttaan ennen avioliittoa, niin että olisi uskollinen (myös humalassa) ei hän pysty siihen avioliitossakaan. Kasvakaa aikuisiksi ennenkuin sitoudutte, niin ei tarvitse tälläisiä avauksia palstoille tehdä. Jestas.

      • Justiinsa_x

        Tai sitten jotkut voi mennä lukemaan ja kommentoimaan ihan muita palstoja, jos tämä tuntuu niin typerältä asialta.


    • Blaah...

      ...kaikille selvää, että 90% miehistä pettää heti kun saa tilaisuuden. Naisistakin melko suuri osa. Mitä sillä nyt päätään vaivaamaan. Pitää hyväksyä tosiasiat, this is life - not a fairytale.

    • itse jo rouva

      Jos on kyse kunnon paikasta, ei strippariin saa koskea.

      Minunkin mieheni polttareissa oli strippari, mutta jos se meidän suhteemme olisi kaatanut, niin jopa olisi ollut heikolla pohjalla. Pettäminen polttareissa ei ole ollenkaan itsestäänselvyys vaan ennemminkin harvinainen poikkeus. Paitsi ehkä joissain junttipiireissä.

      • kilu

        Nää luottamusjutut pitäis olla tässä vaiheessa sen verran vahvalla pohjalla, ettei yhdet poikien rypemiset aiheuta tollasta päänvaivaa. Stripparit, "urpot kaverit" jne on pikkujuttuja siihen verrattuna mitä kaikkea yhteisen avio-elämänne varrella on vielä luvassa. Luottoa sisko.


      • mies ja naimisissa
        kilu kirjoitti:

        Nää luottamusjutut pitäis olla tässä vaiheessa sen verran vahvalla pohjalla, ettei yhdet poikien rypemiset aiheuta tollasta päänvaivaa. Stripparit, "urpot kaverit" jne on pikkujuttuja siihen verrattuna mitä kaikkea yhteisen avio-elämänne varrella on vielä luvassa. Luottoa sisko.

        Onko siis todellakin niin, että polttareita järjestää vaan pennut tai hylkiöt joita ei kukaan huoli. Miksi pitää olla "sinä viimeisenä iltana" joku strippari? Koskettiin siihen tai ei. Ilmeisesti bestikset tai kaasot on jotain vailla. Kyllä sitten avioliitossa näkee "tavaraa ihan tarpeeksi. Siis, outoa koko suhtautuminen tähän polttari-ideaan. Jos mulle olisi tuotu joku naisstrippari tai horatsu kehiin, olisin lähtenyt pois koko bileistä ja perunut bestmanin ja muiden hääkutsut. Onneksi olkoon Kesämorsian; oli varmasti hyvät polttarit ja häät.


      • Nainen
        mies ja naimisissa kirjoitti:

        Onko siis todellakin niin, että polttareita järjestää vaan pennut tai hylkiöt joita ei kukaan huoli. Miksi pitää olla "sinä viimeisenä iltana" joku strippari? Koskettiin siihen tai ei. Ilmeisesti bestikset tai kaasot on jotain vailla. Kyllä sitten avioliitossa näkee "tavaraa ihan tarpeeksi. Siis, outoa koko suhtautuminen tähän polttari-ideaan. Jos mulle olisi tuotu joku naisstrippari tai horatsu kehiin, olisin lähtenyt pois koko bileistä ja perunut bestmanin ja muiden hääkutsut. Onneksi olkoon Kesämorsian; oli varmasti hyvät polttarit ja häät.

        eikös ole niin, että kun yhdessä ollaan ja naimisiinkin menossa, pitäisi sitten yhdessä pohtia asioita ja asettaa arvoja. meitä on moneksi - toiset tykkää käydä stripparipaikoissa koko ikänsä, toiset ei hyväksy sitä ollenkaan.

        kai kesämorsiamen sulhanen tietää, mitä morsian ajattelee näistä asioista ja osaa ja HALUAA kunnioittaa tulevan vaimonsa tahtoa!? sulhasella on suu, jonka voi avata ja jolla voi sanoa kavereille, että polttarit loppuu lyhyeen, jos ohjelmassa on strippareita tms. yksinkertaista (jos sulhanen on luotettava..).


    • annuli

      Minkä takia olet menossa naimisiin, jos et voi luottaa mieheesi? Eiköhän niitä tilanteita tule avioliiton aikanakin ja silloinhan miehet vasta heikkoja ovatkin! Anna vaan miehellesi pusu ja käske pitää hauskaa! Kyllä hän silloin on kunnolla, kun tietää, että luotat häneen! Itse olen kiertänyt strippi baarit poikakaverini mukana, itseasiassa itse halusin nähdä ne ja yhdessä naurettiin ja ihasteltiin tyttöjä!

      • justiinsa_x

        Mutta kaikki ei kuitenkaan halua lähteä yhdessä nauramaan ja ihastelemaan niitä tyttöjä...


    • mur

      Jutelkaa yhdessä. Jos itse olisin samassa tilanteessa, keskustelisin sulhaseni kanssa siitä, mitä hän luulee tapahtuvan polttareillaan. Jos sulho tahtoo mennä polttareihinsa, päästäisin hänet ja luottaisin, mutta jos hän ei tahdo, rohkaisisin kieltäytymään. Juttu on kuitenkin miehen päätettävä, jos itse menee kertomaan varmiita vastauksia, vaikuttaa siltä, ettei luota.

    • Jude

      ...ja puhu asiasta sulhasen kanssa. Jutelkaa asiasta kolmastaan myös bestmanin kanssa. Hän ne polttarit kuitenkin järkkää ja ohjelmasta vastaa. Onpi melko varma, että jos kaveri on sulle luvannut pitää juhlat siisteinä, niin tyhmyyden tiivistyessä bestman alkaa kyllä jarruttelemaan menoa. Tietää kuitenkin joutuvansa mokista sinulle tilivelvolliseksi.

      On tietty ihmisestä kiinni mitä pitää hyväksyttävänä, mutta mun mieheni saa ainakin halutessaan käydä strippareita kuolaamassa. Vaan eipä tuota taida moinen kiinnostaa.

    • hit the road jack

      Ei sen tarvi luottamuksen puutetta olla jos ei hyväksy polttareita joissa on strippari.
      Ite tein miehelleni selväksi että ei tule hääpäivää jos ei kerta ole valmis yhteen naiseen sitoutumaan. Teki sitä sitten ammatikseen tai ei niin jos tulisin kämpille ja joku hetukka vetelis vaatteitaan veke ja ukko siinä kuolais niin akka lentäs tukasta pihalle jukkapalmu perseessä. Miehen jättäisin, mieluiten hänen ollessa krapulassa ja mahdollisimman kivuliaasti.

      • justiinsa_x

        Oikein!


      • haloo!?!!?!?!?!?7

        ei ole naisen vika jos mies pettää...


    • Uskokaa nyt jo...

      Polttarit ovat maailman idiootein ajatus. Miksi kukaan yleensä haluaa alistua typerille polttaritempuille. Mieluummin peruisin häät kun ottaisin polttarit.

      • olet sinä

        Nörtti.


    • Polttarit voivat tosiaan helposti livetä käsistä, paljon viinaa ja mahdollinen mies tahi naisseuralainen, niin eiköhän siitä saada jo petipuuhat aikaiseksi.
      Itse en polttareita hyväksy, naimisiin pääsee ilman ryyppyjuhliakin.

    • Kunnian mies

      No eihän siinä mitään väärää ole jos mies saa vierasta laatupinppiä ennen avioliittoa.

      Vai oletko sinä vain tämän ko. miehen käyttämä? Ei luulisi olevan varaa arvostella jos olet useamman miehen nussima.

    • Sano bestmanille..

      Mun mielestä kandee ilmoittaa jo etukäteen polttari järjestäjälle, ettet halua stripparia.. Ja painotat oikein että et tule hyväksymään sitä millään lailla! Minä en näin tehnyt ja sanoin vain sulhaselleni niin eiköhän siellä sellanen heti ollut! Tekis mieli sanoa idean keksijälle ettei ole mitään asiaa häihin kiitos vaan!

      Mä olen ihan samaa mieltä sun kanssa avioliitto ja stripparit on niin kaukana toisistaan kuin vain voi ollla!!! Se ei millään lailla kuuluu siihen mitä avioliitto edustaa..

    • luota ees

      Ai että miehet hankkivat pelkästään stripparin? Kyllä on kuule nähny että naisetki sitä tekee

    • ;)

      On se kumma kun tämäkin ketju alkoi heti syyllistää morsianta ihan aiheellisista peloista ja voin kertoa ettei morsian ole yksin asiansa kanssa. Vaikka luottaa ja rakastaa kuinka paljon niin ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu kun porukassa on sinkkuja, juopuneita, seksin nälkäisiä nuoria miehiä. Tosin polttariporukasta voisi karsia ne pahimmat pois ja järjestää jonnekkin rauhallisen saunaillan pienemmälle porukalle. Miksi kaikki alkoivat kirjoittaa, että mitäs menet naimisiin tuon miehen kanssa.. En tajua.. Polttarit on monessakin alkavassa liitossa sellainen asia jota ei ole tullut mietittyä tarpeeksi kaikessa häähumussa. Juttelehan miehesi kanssa ihan rauhassa ja tässä vaiheessa taidatte olla jo naimissa. :D

      • Voi veikkoset!

        Tässä vaiheessa ovat ehtineet jo erotakin!


    • Naimisiin-2012

      Moi, täällä myös yksi ensi kesän morsiamista. Mielipiteeni asiaan on tämä:

      1. Et voi kieltää polttareita,
      koska se on toisen vapauden rajoittamista ja sillä osoitat ettet luota mieheesi. Anna ukon mennä, niin ketään ei voi tulla sinulle sanomaat että olet nipo akka.

      2. Mies on vastuussa teoistaan,
      sillä jos itse saisin tietää, että mieheni on polttareissaan naiskennellut ympäriinsä niin jättäisin miehen välittömästi. Eihän sellaiseen mieheen enää voi luottaa. Siinäpähän menettää upean vaimonsa, joka olisi halunnut viettää elämänsä kanssaan.

      3. SINÄ ansaitset miehen, johon luottaa,
      joten anna miehen osoittaa luotettavuutensa. Jos hän ei siinä edes onnistu, niin hän ilmeisesti ei edes halua naimisiin. Kukaan nainen ei ansaitse pettäjää miehekseen.

      Kyllä sulle ottajia varmasti on, jos oma osoittautuu häntäheikiksi. Onnea avioliittoon! ;)

    • Lahti rules

      Heippa kesämorsian,
      menkää korsut.net paikkaan,se on ihan mettässä,mutta tekemistä riittää ja
      ravintolat kaukana.

    • morsmaikkunen!

      Tuleva aviomieheni kävi viime kesänä Prahassa strippibaarissa. Koko illan tekstasi minulle, että haluaa minun viereeni ja että on kova ikävä. Suureen osaan miehistä kuulkaa voi luottaa. Ei ne polttarit ole mitkään "panobileet". Sitä paitsi pidän mieheni tyydyttyneenä, niin ei hänen tee mieli edes muita.;) Miehellä ikää 27, minä 21

      • SexTouristFromFinlan

        HAHA! Mielistelly vaan kun sulle muka kesken polttareiden laittanu viestiä.. :D Sielä Prahassa on sen verta kauniita naisia että miehes on saanu kunnon laatuhuoraa samaan aikaan ku sulle on lähetelty lepertelyviestejä! :)


    • Showmeininki

      Miehet tykkää puhua naisista, mutta ei ne aina halua tehdä kaikkea mitä puhuu. Strippari voi olla monelle polttariporukalle ylilyönti-ohjelma.

      Sen sijaan kun tilaa paikalle taikurin, joka osaa esittää miesten juttuja New Yorkin clubien komediatyyliin, saa nauraa kaikelle sille ilman että nolaa morsiantaan.

      Löytyy täältä, vaikka parhaat vitsit kuuleekin vasta livenä:
      http://www.rayedenmagic.com/reviews_fin.html

    • 040513

      Vaikka luottaa toiseen 100%, ei se tarkoita sitä, että strippareita täytyisi hyväksyä esim. polttareihin! Täytyyhän toista kunnioittaa sen verran kutenkin, ettei tietoisesti tuota pahaa mieltä...

    • helpottunut..

      Onneks mun mies on kristitty ja arvot kohdallaan ni ei tartte ainakaan tollasta ees ajatella..mihin maailma oikeen on menossa,huh.. :(

    • mielipide..

      Jos se mies aidosti oikeesti rakastaa sua niin ei se tommosiin polttareihin suostu ees osallistumaan. Mielummin se on sun kuin kaveriensa 'puolella".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe