Aloittelija-aikuiselle

futista?

Onko olemassa pks-seudulla mitään paikkaa missä aloittelijat, aikuiset naiset pääsisivät treenaamaan futista?
Itse olen -76 syntynyt ja into olisi kova mutta paikkaa on vaikea löytää, monessa pelaajat ovat vuosikausia harrastaneet lajia.

43

5900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 76minna

      Sama tilanne, sama ikä, haluaisin ryhtyä pelaamaan futista, mutta en ole teinivuosien jälkeen juuri pelannut. Perustetaan oma jengi? ;)

      • tuija.penttila

        Moi

        Vaikea löytää hyvää jenggiä.. millä tasolla pelaat?


    • ???

      oon kysyny monist naisharraste joukkueis mut sielt tulee tyyliin kaikki on pelannu joukkuees n.10 vuotta tai jotai nii vaikee mennä ku itse vaan potkinu palloo ja pelannu harrastusmieless mut ei varsinaisesti kisaillu koskaan. ikää mulla 20-vuotta ja asun Helsingissä.

    • Jaanuskah

      Hei,

      Kaipailen aivan samaa tietoa.. Olen vajaa kolmekymppinen ja kaipaisin päästä johonkin kivaan harrasteporukkaan. Minun kohdallani paino on kuitenkin tuossa harraste kohdassa, koska laji on suhteellisen tuntematon. Haluaisin kuitenkin uuden harrastuksen ja elättelin toiveita, että tältä palstalta löytyisi lisäinfoa..

      • tuija.penttila

        Moi,

        Eiks sitä vois koittaa saada jengiä kasaan. varmaan moni muu haluaa pelata.
        vaikka alottais sisähallissa?


    • TeamTikka
      • 1+8

        Voih.. olis hyvä jengi mut Helsinkiläiselle aika kaukana harjoituspaikat ym. Harmillista.


    • kaktuspallo

      Heip! Ilmotelkaas jos löytyy tosiaa jengi tai pystyy oman jengin perustamaan pääkaupunkisuedulle, olisi kiva ihan vaan hauskuus ja kuntopohjalta lähteä verestämään hyvin vanhoja taitoja. ikää löytyy 25 vuotta, enkä ole tainnut noin 10 vuoteen palloon koskeakkaan, mutta jotenkin nyt alkaa taas löytyä kiinnostusta.

      mitenköhän vaikeaa olisi perustaa oma jengi..?

      • Mirosan

        Moi,

        mäkin kaipailen tietoa jostakin harrastejoukkueesta Helsigissä!


      • Mirosan kirjoitti:

        Moi,

        mäkin kaipailen tietoa jostakin harrastejoukkueesta Helsigissä!

        Moi,

        Oletteko löytäneet valmista naisten peliporukkaa tai perustaneet omaa? Täälläkin olisi yksi jalkapallosta kuntoilumielessä kiinnostunut aloittelija :) Olen pelannut ainoastaan koulun liikuntatunneilla, ja pelikerrat ovat yhden käden sormilla laskettavissa, eli ihan täysin aloittelijasta on kyse. Ikää 25 vuotta ja asun Pohjois-Helsingissä.

        Jos löytyy harrastajajoukkuetta tai vaikka kiinnostusta kerätä omaa ryhmää kasaan, niin vastailkaa tänne tai laittakaa sähköpostia, olisi kiva päästä kesällä kuntoilemaan kivassa porukassa :)

        [email protected]


    • Dana_

      Moi

      Meitä taitaakin olla jo tarpeeksi oman porukan perustamiseen, 10 jos oikein laskin.
      Voitais perustaa jonnekin päin nettiä ryhmä, jossa voitais jatkaa keskustelua ja järkätä ekat treenit.
      Onko kellään ideoita? Facebook olisi hyvä, jos kaikki ovat sen käyttäjiä.

      [email protected]

      • tuija.penttila

        Moi,

        Facebook on yks mahdollisuus.. mutta paremmin toimii toi boka.fi palvelu.
        siinä on toiminto missä voi valita että kuinka monta tarvitsee tulla. Jos osaanottajia puuttuu se automaattisesti poistaa treenin..

        jos pääsette vauhtiin niin lähettäkää kutsu [email protected]

        Missäpäin ois hyvä pelata?

        Tulen olemaan ulkomailla toukokuusta lähtien mutta siihen asti kyllä ois kiva pelata.

        terv Tuija


    • hairdo

      Heippa

      Itse olisin myös kiinnostunut harrastusmielessä jalkapallon pelaamisesta. Asustan Helsingissä ja olen 23-vee, mutta en toistaiseksi oo löytänyt mitään sopivaa joukkuetta. Itselläni ei juurikaan ole kamalasti kokemusta jalkapalloilusta, mutta innostusta sitäkin enemmän :)

      hauskaa olisi jos täältä löytyisi porukkaa vaikkapa sitten oman ryhmän kokoomiseen!

      [email protected]

    • Elina1983

      Mäkin olisin kiinnostunut, vaikka futis ei oo kuulunut ollenkaan harrastuksiini:) Into ois kyllä kova!

      Onks porukkaa laitettu viel kasaan:)?

      [email protected]

    • sander1234

      olisin myös kiinnostunut aloittelemaan futista :) Joskus Tukholmassa asuessani aloitin sen ja ehdin pari kk pelailla, sitten tuli paluu Suomeen ja siihen jäi se harrastus.
      Mulle voi laittaa infoa jos jengiä ootte perustamasa :)

      [email protected]

    • Jennah87

      Hei! Täällä kans kiinnostunut! En ole myöskään koskaan joukkueessa pelannut, mutta olen aina halunnut. Pelannut viimeksi peruskoulussa.

      Ottakaa minuunkin yhteyttä jos olette saaneet jo porukan kasaan.

      [email protected]

    • Pelaamaan?

      Moi! Täällä myös yksi kiinnostunut, 24-vuotias aloittelija Helsingistä. Taitoa ei (vielä) löydy, mutta innokkuutta kyllä. Onko porukkaa kasassa/mahtuuko mukaan?

      tothefield(at)gmail.com

    • anu.jokelainen@hotma

      Joko on joukkue kasassa? Olisin kiinnostunut pelailemaan kivassa jengissä (kokemusta ei oo peruskoulun jälkeen) ja hyvässä hengessä :)

      • unabella_

        Joko on joukkue kasassa? Olisin kiinnostunut pelailemaan kivassa jengissä (kokemusta ei oo peruskoulun jälkeen) ja hyvässä hengessä :)

        [email protected]


    • mukaan :P

      Mä liityn mukaan kysyjiin?
      Eli joko on joukkue kasassa ja mahtuisiko vielä mukaan??

      [email protected]

      • tuija.penttila

        Moi,

        Kaikki mukaan vain.


      • Marja93

        Täällä olis viell yksi innokas pelaaja ja kokemusta on takana 11vuotta, mutta en odota mitään haluan vaan pelata futista ja tasolla ei ole väliä:)) Oon 1v jäljess, mutta jos tää jengi on viell kasass niin se ois mahatavaa. Sähköposti: [email protected]


    • Minä myös :)!

      Lisää halukkaita ilmoittautuu! Ei kokemusta jalkapallosta mutta kovasti innostusta löytyy jos joukkuetta joku on pystyttänyt/pystyttämässä Helsinkiin.

      [email protected]

    • Mii tuuuu!

      Täällä myös innostunut aloittelija, vm 84. Onko saatu porukka kasaan?? Mahtuuko mukaan?? Helsinki-/Espoo-akselilla??

      [email protected]

    • 9+6 Hanna

      Käykääs naiset kattoon http://futaajat.com/ siellä myös harrastemielessä pelaajat jengit etsii uusia pelaajia. :) Mukaan vaan!

      • 9+6 Hanna

        pelaajat=pelaavat


    • Pelaamaan pelaamaan?

      Oon aina tykännyt katsoa jalkapalloa ja viime viikolla pääsin kokeilemaan pelaamista varmaan melkein ekan kerran ikinä. Nyt olisi aivan kaamea hinku päästä treenaamaan ja pelaamaan, saatiinko täällä jengiä kasaan tai onko ehdotuksia? Vähän tyhmästi oon liikkeellä tälleen syksyllä. Tekniikkaa ei ole minkäänlaista oikein olemassa mulla, joten sitä haluaisin treenata kovasti.

    • kesäkuntoon 2012!

      Heippa!
      Tämä viestiketju on nähtävästi alkanut jo vuonna 2009, mutta viimeisin viesti näyttää tulleen vasta kuukausi sitten:D Olen 24 vuotias tyttö helsingistä ja haluisin alkaa harrastamaan jotain urheilua, joka ei olisi kallista, vaan halpaa, mukavaa ja hyvää kunnon kohotusta! :) Niinpä ajattelin, että jalkapallo voisi mahdollisesti olla kivaa. En ole harrastanut muita ryhmäliikuntalajeja, mutta koen, että se vähä mitä olen jalkapalloa joskus ala-asteella ja ylä-asteella potkinut, on tuntunut hauskalta. Normaalisti käyn vaan salilla jumpissa, mutta nyt en ole moneen kuukauteen tehnyt edes sitä. Olisi kiva näin löhöily-kesän jälkeen alkaa vähän urheilemaan.

      Onko muita jalkapallosta kiinnostuineita tai tiedättekö jotain seuroja yms. minne täysin aloittelija (en osaa lainkaan) voisi mennä? Opiskelen ja teen usein viikonloppuisin töitä, mutta aikaa liikenisi varmaan n. pari kertaa vikossa :)

      • peluri

        www.ppj.fi/naiset/


    • Ansku85

      Täällä olisi myös yksi -85 -syntynyt, jota kiinnostaisi myös kovasti. Mailailkaapa, jos olette saaneet porukan kasaan ja jos mukaan vielä mahtuu.

      [email protected]

    • Saraaaaam

      Hei! Olen 22-vuotias opiskelija, jalkapallon suhteen aloittelija, mutta myöskin kiinnostunut lajista. Minullekin voi laittaa sähköpostia, jos tilaa vielä yhdelle pelaajalle löytyy!

      [email protected]

    • lunay

      Hei! Täällä myös innokas 23vuotias nainen aloittamaan jalkapallo harrastuksen. En ole pelaillut pahemmin peruskoulun jälkeen mutta laji kiinnostaa kovasti ja olen innokas tulemaan mukaan ja treenaamaan ja oppimaan mitern sitä palloa potkitaan :) Eli onko joukkeutta kasassa ja mahtuuko mukaan?
      ilmoitelkaa osoitteeseen:
      [email protected]

    • KaMi0808

      Hei,

      Täällä myös futiksesta kiinnostunut 28-vuotias nainen harrastelumielessä. Jalkapalloa jonkin verran tullut pelattu kaveriporukalla.

      Jos tiedätte joukkueen/porukan johon voisi liittyä mukaan, ilmoitelkaa [email protected].

    • Jepa

      Moi.
      Täällä olisi myös yksi 21-vuotias nainen kiinnostunut aloittamaan jalkapallon ihan harrastus mielessä. Kokemusta jalkapallosta ei ole mutta intoa senkin edestä! :)
      Onko Helsingissä mitään porukkaa mihin voisi ottaa yhteyttä tai onko halukkaita perustaa ihan oma jengi?:D

    • kaisukoo1

      86 syntynen nainen olis kanssa kiinnostunut. Kokemusta ei ole, mutta sisua ja kiinnostusta senkin edestä. =)

      [email protected]

    • Heli.

      RPS Evergreens Riihimäeltä etsii iloiseen joukkoonsa 30v. pelaajia. (ei yläikärajaa) Aikaisempi jalkapallotausta toivottavaa (että pääsee heti mukaan täysillä), mutta tauko ei haittaa, kyllä ne kerran hankitut taidot on tallella, jos vaan joskus on ollut homma hanskassa. =)

      Pelaamme JKKI35 ja JKKI40 sarjoja sekä vierailemme turnauksissa kesän mittaan.

      Ota rohkeasti yhteyttä: [email protected]

    • ginkgo

      Hei,
      tätä mä olen miettinyt jo monta vuotta: missä voisi uusi, pian 30 täyttävä nainen aloittaa futiksen, ihan vain harrastusmielessä! Tuo Espoon Tikka vaikuttaa kyllä kiinnostavalta, tosin vähän hankala olisi kulkea (asun Helsingissä.) Mulle kelpaisi ainakin aluksi ihan vain pallon potkiminen jossain puistossakin, ilman kummempaa tavoitteellisuutta...

      ginkgo(a)suomi24.fi

    • harrastaja3

      Moi!

      Olen 21-vuotias espoolainen jalkapallon harrastaja. Olen koko ikäni pelannut jalkapalloa vapaa-ajallani, mutta joukkueessa pelaamisesta minulle ei ole minkäänlaista kokemusta. Olisiko kenelläkään antaa vinkkejä sopivasta harrastejoukkueesta, jossa saisi treenata hyvässä ilmapiirissä ja pelata ihan vain pelaamisen ilosta? Olen oikeastaan aina haaveillut joukkueessa pelaamisesta, mutta tarvittava rohkeus on vain puuttunut. Nyt olisi oikea hetki tarttua tilaisuuteen! Jos joku ystävällinen ihminen osaisi auttaa minua tässä asiassa, niin laittaisitko viestiä osoitteeseen [email protected]. Olisin erittäin kiitollinen vinkeistä! :)

    • danic1

      Hei Espoosta tai Helsingistä minäkin futisseuraa etsin ihan harrastusmielessä ja varsinkin nyt kesällä olisi kiva pelailla. Olen 25v:) dani_c1408 at hotmail.com

    • Nappiksia ostamaan

      Etsiskelen Pirkanmaalta Hesan Kirjailijapuiston porukan tyyppistä jalkapalloharrastusta. Omat pojat pelaa ja huomaan että seisoessani kentän laidalla jalka nousee innostuksesta.miks en minäkin voisi harrastaa?

    • Jew

      Espoosta 21v tyttö. Minäkin olisin innokas harraste mielessä jalkapallosta. viimeksi peruskoulussa palloa potkinu, mut intoa olis kovasti harrastaa! :)
      [email protected]

    • AJOISSA ALKUUN

      Miksi hyväksytään PELIEN ALKAMISAJAT KlO 18 JÄLKEEN ?
      URHEILURUUDUN NÄKYVYYDEN- JA FANIEN / PELAAJIEN KOTIMATKAT MENEVÄT TURHAN MYÖHÄLLE, KUN PELIT EIVÄT ALA AJOISSA.

      KLO 17 viikonloppuisin ja klo 18 viikolla olisivat parhaimmat ajat.

    • JalkapalloGIRL

      Hei! Onks täällä vielä tää fudisjengi olemassa? Ihan siis nollasta aloittavat? mä haluaisin nyt aloittaa fudiksen mutta ihan sellasten kanssa ketkä eivät ole pelanneet!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe