derbissä vikaa

taaaaaaaas -.-

Derbi ei lähde käyntiin vaikka on ihan uus.
On aika raskas polkee eli puristuksia on. (Tai leikanu paketissa kii? )

Mitä kannattas tehä ?
Jatkaa polkemista ?

20

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghjkl

      Ootko koittanu ryypyn kaa eikä sitäkää saa pitää liian kauan muute saa liikaa pensaa jos siinä ees on sitä etkai käännä kaasukahvasta samalla ku yrität käynnistää sillokii nimittäi saa liikaa bensaa ja toivottavast et oo sillo ku se on ollu poissa päältä nii käännelly kaasukahvast nimittäi jos oot ni todennäköisesti oot kastellut tulpat ja KAI OOT SAATANA KÄÄNTÄNY VIRRAN PÄÄLLE?

    • hgtdcghjk

      ootko tarkistanu muute onko se vapaalla??????????????????????

      • -iom

        koittaa vaa pilata derbin maineen


    • raisu-82

      se kerran on ihan uus niin jatka polkemista vaan,polkupyörällä.

      • hgjffgjfjfj

        tulppa sökö?


      • alottaja
        hgjffgjfjfj kirjoitti:

        tulppa sökö?

        Virrat on päällä, bensaa on, vapaalla on tulppa on uusi ja ehjä.
        Ryypyn kaa ei käynnisty mutta ei ilmankaan.


      • sdfsdgfdzsfgwera
        alottaja kirjoitti:

        Virrat on päällä, bensaa on, vapaalla on tulppa on uusi ja ehjä.
        Ryypyn kaa ei käynnisty mutta ei ilmankaan.

        Heh oot just sellanen jääkiekko poju jolle isi makso mopon ja nyt et osaa edes vaihdetta ottaa päältä. Ja et ole edes kuullutkaan takuusta? taidat kyllä olla jälkeenjäänyt.


    • voi vittua

      Nonni. taas näitä derbissä vikaa juttuja.

      En ihmettelin vaikka olis leikannu paketis kii. Unohtunu poraus jäteet sylttyyn.
      Derbeissä vikaa aina vaaaan. OMG !!!!

      eli:
      Vie sinne mistä ostit ja pyydä niitä käynnistämään. Jos ei käynnisty nii vaadi uus tilalle.

    • Antaako kipinän? Ja tuleeko sylinteriin bensaa?(= kastuuko tulppa)

      Mutta jos ei mikään näytä auttavan, vie korjaamolle. Uusissa ei yleensä mtn vikaa ole, jos sitä ei ole itse hajoittanut. o_O

    • jaahas jaahas

      No samapa vaikka olisit ostanut paskaa.

      "Derbi on paras"

      AINA VAAN ! SE ON PARAS, VAIKKA NÄIN KÄYKIN.

    • terpivihaaja

      haa haa derbi on paska

    • dfhdfh

      Onko putkessa liian isoa kuria ettei jaksa lähtee?

    • -.-

      jos on ihan uus nii on tämmöne oiva keksinto nimeltä takuu, sä voit viedä sen sinne mistä ostit ja kysyt, tai kaivaa napanöyhtää niinkaun kun vittu tulee esil :)

      • hfghfghgfh

        Olisko vika se että derbi vaan on paska?

        Vittu näissähän o vikaa enemmän kun kinroadeissa!!!!!!!!!


      • hfhfhfd
        hfghfghgfh kirjoitti:

        Olisko vika se että derbi vaan on paska?

        Vittu näissähän o vikaa enemmän kun kinroadeissa!!!!!!!!!

        Rinnakkaisluokan tyypillä on kinroad. Painoa herralla on semmonen vähä runsas 100 kg. Leipo kiinni ylämäessä koska ei jaksanu mennä. Itellä on derbi x-race ja ajettii kerran 3 päällä ja silti jakso oliko nyt 4 vai 5 vaihde mennä saman ylämäen hyytymättä. (Vähä holkkia porattu) kulkee noin 53-55 km/h.


      • soligga
        hfhfhfd kirjoitti:

        Rinnakkaisluokan tyypillä on kinroad. Painoa herralla on semmonen vähä runsas 100 kg. Leipo kiinni ylämäessä koska ei jaksanu mennä. Itellä on derbi x-race ja ajettii kerran 3 päällä ja silti jakso oliko nyt 4 vai 5 vaihde mennä saman ylämäen hyytymättä. (Vähä holkkia porattu) kulkee noin 53-55 km/h.

        Siinähän on melkein yhtä paljon kun mun solikassa.
        Mentiin 3 päällä ja takana oli istuttava ruohonleikkuri jonka kyydissä vielä yksi kaveri.
        Se ruohonleikkuri oli koytetty tarakkaan kii.
        Kiihtyvyys oli mita laiskinta, mutta kyllä se siitä sit pikku hiljaa kiihty. :D


      • sssssssssssssssssssssssssssssss
        soligga kirjoitti:

        Siinähän on melkein yhtä paljon kun mun solikassa.
        Mentiin 3 päällä ja takana oli istuttava ruohonleikkuri jonka kyydissä vielä yksi kaveri.
        Se ruohonleikkuri oli koytetty tarakkaan kii.
        Kiihtyvyys oli mita laiskinta, mutta kyllä se siitä sit pikku hiljaa kiihty. :D

        projektii vaa


    • apua tarvitseva

      mulla on derbi senda 03 ja kaasarin välistä vuottaa bensaa mitä pitäs tehä? neuvokkee!

      • jeeesö

        peniksellä se reikä


      • apua tarvitseva
        jeeesö kirjoitti:

        peniksellä se reikä

        oiski joku reikä ensi! mutku se vuottaa kaasarin välistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe