Ensi kertaa kolmisin

Anna 71

Olemme olleet naimisissa jo lähes 15v eikä seksistä ole koskaan ollut puutetta mutta olis niin kiva kokeilla jotain uutta ja tuntea miltä se vieras kulli sisällä tuntuu.

Olimme tavanneet tämän miehen chatin kautta,meitä hieman vanhempi mies joka tuntui luotettavalta ja mukavalta. Olimme jo kauan haaveileet minkälaista olisi niin paljon puhuttu kolmen kimppa. Sopivaa ehdokasta ei vaan ole aina oikein helppo löytää mutta nyt olimme päässeet siihen pisteeseen että tapaaminen oli sovittu ja hotellihuone varattu.

Mitä lähemmäksi päivä tuli sitä enemmän alkoi jännittää ja kun sitten olin pakannut tavaramme ja matkamme alkoi tätä suurta seikkailua kohti olin niin hermostunut että olin jo avata ns. rentoutumispullon autossa jotta pysyisin paikoillani.

Määränpäähän saavuttuamme minulle tuli tekstiviesti että hän on jo tulossa hotelliimme, olin haljeta jännityksestä olisihan se ollut ehkä mukava asettua vähän ja valmistua mutta toisaalta en tiedä auttaisiko se asiaa yhtään.
Emme ehtineet saamaan kenkiä riisuttua kun jo kuului koputus ovelta
-apua nyt se tulee, sanoin ja mieheni meni avaamaan ovea.

Oli jännä katsoa kuinka miehet kättelivät toisiaan ja sitten tuli minun vuoro tervehtiä vierastamme, en tiennyt oikein mitä olisi sopivinta tehdä joten sanoin vaan ujosti terve.

Hetken kuluttua istuimme jo pöydän äärellä kaljapullot avattuina jutellen niitä näitä. Kukaan ei uskaltanut ottaa puheeksi asiaa minkä vuoksi olimme siellä. Tunnelmaan päästyämme minun teki jo kovasti mieli aloittaa mutta en uskaltanut tehdä asialle kuitenkaan mitään joten oli hyvä kun mieheni kysyi tulisinko ulos tupakalle. Voi olla että hän ei myöskään oikein halunnut jättää meitä vielä kahden arvaten mitä sillä välin tapahtuisi. Ulos päästyämme hän sitten kysyi että joko aloitettaisiin.
Sovimme sitten että sisälle huoneeseen päästyämme hän menisi vessaan jona aikana minä tekisin aloitteen.

Minua kuitenkin jännitti tilanne niin paljon että en ehtinyt housujen hieromista pidemmälle kun mieheni tuli jo vessasta. Vähän aikaa tilannetta seuraten hän sanoi että täytyypä tarkastaa toimiiko vaimon tavara tullen viereeni alkaen riisua housujani.
-Aah mikä märkä vittu täältä löytykään, mieheni sanoi kokeituaan jalkoväliäni.
Tässä vaiheessa ei enää jännittänyt vaan aloitin kiihkeän suutelun vieraamme kanssa tunne oli ihana. Oma mies nuollen paljaaksi ajettua vittuani toinen suudellen suulle ja hieroen rintojani.
-Otetaampa tämä paitakin pois, vieraamme sanoi alkaen riisua minua samalla kun availin hänen housun nappeja.
-Tämä ainakin toimii, sanoin nähdessäni ihanan kalun pompahtavan housuista pois. Otetaampa samalla kaikki vaatteet pois.
Huokaisten otin tämän vieraamme kalun suuhuni aina loppuun asti kuunnellen samalla hänen nautinnon ääntä.
-Ihanaa

Tunnelma oli mahtava mieheni halusi jo kohta kokeilla miten kalu uppoaa märkäään vakooni joten kännyin sohvalla niin että hän pääsi takaapäin sisälleni samalla imien toisen kivikovaa kullia.
-Vaihdetaanko paikkoja, mieheni kysyi hetken kuluttua, niin saat sinäkin kokeilla kuinka ihana vittu vaimolla on.
Sitten alkoi oikea rynkytys kun sain vierasta kullia sisääni oikein kunnolla ja samalla mieheni piti hiuksistani kiinni ja työnsi kaluaan suuhuni.Jatkoimme tätä hetken kunnes miehet olivat jo valmiita tulemaan.Miehet vaihtoivat paikkoja pienen tauon saamiseksi mutta kauaa en enää ehtinyt suihin vieraalta ottaa kun tiesin että kohta tulee.
- Hei mene tuolille istumaan niin saat kunnon mällit päälles, mieheni käski ja tein työtä käskettyä.
Aah ihana tunne, kaksi miestä edessäni kaksi kullia kasvojeni edessä valmiina ruiskuttamaan päälleni. Hetken otettuani vuorotellen miehiltä suihin tunsin ensimmäisen kuuman suihkun lentävän rinnoilleni.
-Mahtavaa, huusin lisää samanlaista ja eipä kauaakaan kun tunsin toisen ihanan kuuman suihkun lentävän päälleni.
Olin yltä pältä aivan valkoisessa lämpimässä spermassa jota sitten himoiten hieroin itseeni. Se oli mahtava tunne.
- No niin nyt on sinun vuoro nauttia,miehet sanoivat kuin yhdestä suusta.
Sitten alkoi elämäni mahtavin pano mutta siittä kerron joskus toiste enemmän jos tästä ensimmäisestä pidetään eli kertokaa jos haluatte kuulla.

4

15793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      Jatka vaan haluan lukea jatkonkin.

      • sinililja

        Odotan malttamattomana jatkoa :)

        Jään odottamaan!


    • minä vaan

      ihanaa minun pilluni ainakin tykkäsi. Kiitti vinkistä.

    • seisoo

      ilta menikin jo aika ikävissä merkeissä, mutta tämän viestin nähtyäni kikkelini on jo osoittanut kohti kattoa. jos teidän juttelut jatkuu tuolla tavalla niin saammepa uutta kuorrutusta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe