Turha elää

.........

kuulevia suosiva maailmassa ja yhteiskunnassa. Minulle ei anneta yhtä helposti työpaikka kuin kuulevalle, vaikka olenkin ahkerampi, huolellisempi ja pätevämpi. Olen turhautunut. Toivottavasti pian jään vaikka auton alle tai tapetuksi. En halua elää tässä epäreilussa maailmassa.

8

1102

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen takia

      Ei työpaikan takia kannata tuolla tavalla ajatella. Nythän on lama ja työttömiä ja lomautettuja koko Suomi täynnä. Ei se välttämättä siis kuulosta riipu saako työtä vai ei.
      Moni muukin asia ihmisiä nyt murehduttaa ja masentaa. Minua myös.
      Yritetään jaksaa! :)

    • eräs vaan

      joo mulla joskus sama tunne kuin sulla; kukaan ei tarjoa mulle töitä eikä ota mua huomioon, jos kysyn töitä, ja silloin haluisin vaan kuolla, mähän oon turha rasite näille ihmisille. mutta sitten seuraavana päivänä kaikki tuntuu taas mukavammalta, vaikkakaan töitä ei ole tarjottu, silti jollakin tavoin elämä hymyilee taas ja jaksan taas sinnistää eteenpäin tällä positiivisella ajatuksella: kyllä joskus töitä saan!

      • Talvi tyttö

        Hei!
        Tuttu juttu mulle! Ajattele vähän! Mulla on astma,paha allergia ja ylituoksuherkkä.Itse asiassa olen kuuro nainen. Olen ollut sairaslomalla/työttömänä yli 2 v ajan vaikka olen vielä työpaikan kirjoilla.Mutten voinut palata sinne kun siellä on puupöly,liimaa yms. Olen käynyt 2 krt työkokeiluissa,muttei kelvannut mulle allergian takia.Mieheni on soitellut erilaisiin työpaikkoihin,muttei onnistunut: Syy on: Kuuro ja astma. Ei kukaan ottanut astmiikon ja kuuron henkilön.Ei ollut helppo mulle.En siedä niitä tuoksuvia,mikäli en pärjää...Ihme kyllä että olen sisukas ja taistelijatyyppi.Meillä on raha-vaikeuksia.Mieheni on kuuleva.Elämä kuuluu ylä-ja ala tie.. Joskus olen raivoissaan Varma vakuutusyhtiölle koska olen hakenut työkyvyyttöömyyseläkkeen,mutten saanut..Tullut 4 krt hylättyjä..Koska heidän mielestä että olen nuori ja hyväkuntoinen nainen.Täh..Mutta missä työ???


      • WeijoLindroos
        Talvi tyttö kirjoitti:

        Hei!
        Tuttu juttu mulle! Ajattele vähän! Mulla on astma,paha allergia ja ylituoksuherkkä.Itse asiassa olen kuuro nainen. Olen ollut sairaslomalla/työttömänä yli 2 v ajan vaikka olen vielä työpaikan kirjoilla.Mutten voinut palata sinne kun siellä on puupöly,liimaa yms. Olen käynyt 2 krt työkokeiluissa,muttei kelvannut mulle allergian takia.Mieheni on soitellut erilaisiin työpaikkoihin,muttei onnistunut: Syy on: Kuuro ja astma. Ei kukaan ottanut astmiikon ja kuuron henkilön.Ei ollut helppo mulle.En siedä niitä tuoksuvia,mikäli en pärjää...Ihme kyllä että olen sisukas ja taistelijatyyppi.Meillä on raha-vaikeuksia.Mieheni on kuuleva.Elämä kuuluu ylä-ja ala tie.. Joskus olen raivoissaan Varma vakuutusyhtiölle koska olen hakenut työkyvyyttöömyyseläkkeen,mutten saanut..Tullut 4 krt hylättyjä..Koska heidän mielestä että olen nuori ja hyväkuntoinen nainen.Täh..Mutta missä työ???

        Tässä sinulle uutta Elämän suuntaa:
        http://www.Jeesus-on-Herra.com

        Itse olen vain huonokuuloinen. Mutta kuulolaitteilla kuulen jonkin verran, ja tulen toimeen lähikeskustelussa. Vaimo välillä meinaa hermostua, kun "toi tollo ei mittää kuule!"

        Tulin tälle palstalle sen tähden, että tahtoisin löytää Turun seudulta sellaisen henkilön, joka osaisi auttaa alkuun viittomakielen oppimisessa.
        Se on seuraava vaihe.

        Siunaten,
        Weijo Lindroos
        ____________


    • yksi miehistä

      Sama täällä. En halua elää tässä maailmassa.Mietin pitkään miten päätän päiväni...

    • viestin aloittaja

      Työhakemuksia lähetetty, ei tullut edes haastattelukutsuja. Eikä näköjään vanha työnantaja ole kiinnostunut minusta. Kaikki vanhat työnantajat ovat kehunneet minua. Silti ilmeisesti ajattelevat kuuleva aina etusijalla, vaikka tuhlaa työaikaa esim. tupakointiin tai juoruiluun tai jopa lintsaamiseen :( Turha, että olen olemassa. Harkitsen itsemurhan suorittamista.

      • Työttömyyden kokenut

        Hae apua hätääsi. Keskusteluapua löytyy ja vertaistukeakin. Itsekin olen ollut välillä työtön ja saanut välillä pitempiaikaisia töitäkin. EI kannata luovuttaa. AIna on toivoa. Itsemurha on lopullinen, siitä ei ole paluuta.


    • kuurovm2007

      kyllä minäkin olen ollut monet kerrat masentunut, mutta koskaan en ole toivonut itselleni kuolemaa. en edes silloin, kun kuurouduin. yritin vain jaksaa elämässä eteenpäin vanhempien, ystävien, ja sisarusteni tukemana. jos sinä oikeasti haluaisit kuolla, et olisi täällä ruikuttamassa vaan jonkun kallion reunalla pomppaamassa alas. hae hoitoon masennuksesi kanssa, jos sinulla sellainen on, sen jälkeen elämä taas alkaa maistua paremmalta. työn ei pitäisi olla koko elämäsi vaan osa sinun elämääsi. jos sinulla ei ole mieleistäsi työpaikkaa, keksi jotain muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2644
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1952
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1423
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1295
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 19
      1031
    Aihe