Turha elää

.........

kuulevia suosiva maailmassa ja yhteiskunnassa. Minulle ei anneta yhtä helposti työpaikka kuin kuulevalle, vaikka olenkin ahkerampi, huolellisempi ja pätevämpi. Olen turhautunut. Toivottavasti pian jään vaikka auton alle tai tapetuksi. En halua elää tässä epäreilussa maailmassa.

8

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen takia

      Ei työpaikan takia kannata tuolla tavalla ajatella. Nythän on lama ja työttömiä ja lomautettuja koko Suomi täynnä. Ei se välttämättä siis kuulosta riipu saako työtä vai ei.
      Moni muukin asia ihmisiä nyt murehduttaa ja masentaa. Minua myös.
      Yritetään jaksaa! :)

    • eräs vaan

      joo mulla joskus sama tunne kuin sulla; kukaan ei tarjoa mulle töitä eikä ota mua huomioon, jos kysyn töitä, ja silloin haluisin vaan kuolla, mähän oon turha rasite näille ihmisille. mutta sitten seuraavana päivänä kaikki tuntuu taas mukavammalta, vaikkakaan töitä ei ole tarjottu, silti jollakin tavoin elämä hymyilee taas ja jaksan taas sinnistää eteenpäin tällä positiivisella ajatuksella: kyllä joskus töitä saan!

      • Talvi tyttö

        Hei!
        Tuttu juttu mulle! Ajattele vähän! Mulla on astma,paha allergia ja ylituoksuherkkä.Itse asiassa olen kuuro nainen. Olen ollut sairaslomalla/työttömänä yli 2 v ajan vaikka olen vielä työpaikan kirjoilla.Mutten voinut palata sinne kun siellä on puupöly,liimaa yms. Olen käynyt 2 krt työkokeiluissa,muttei kelvannut mulle allergian takia.Mieheni on soitellut erilaisiin työpaikkoihin,muttei onnistunut: Syy on: Kuuro ja astma. Ei kukaan ottanut astmiikon ja kuuron henkilön.Ei ollut helppo mulle.En siedä niitä tuoksuvia,mikäli en pärjää...Ihme kyllä että olen sisukas ja taistelijatyyppi.Meillä on raha-vaikeuksia.Mieheni on kuuleva.Elämä kuuluu ylä-ja ala tie.. Joskus olen raivoissaan Varma vakuutusyhtiölle koska olen hakenut työkyvyyttöömyyseläkkeen,mutten saanut..Tullut 4 krt hylättyjä..Koska heidän mielestä että olen nuori ja hyväkuntoinen nainen.Täh..Mutta missä työ???


      • WeijoLindroos
        Talvi tyttö kirjoitti:

        Hei!
        Tuttu juttu mulle! Ajattele vähän! Mulla on astma,paha allergia ja ylituoksuherkkä.Itse asiassa olen kuuro nainen. Olen ollut sairaslomalla/työttömänä yli 2 v ajan vaikka olen vielä työpaikan kirjoilla.Mutten voinut palata sinne kun siellä on puupöly,liimaa yms. Olen käynyt 2 krt työkokeiluissa,muttei kelvannut mulle allergian takia.Mieheni on soitellut erilaisiin työpaikkoihin,muttei onnistunut: Syy on: Kuuro ja astma. Ei kukaan ottanut astmiikon ja kuuron henkilön.Ei ollut helppo mulle.En siedä niitä tuoksuvia,mikäli en pärjää...Ihme kyllä että olen sisukas ja taistelijatyyppi.Meillä on raha-vaikeuksia.Mieheni on kuuleva.Elämä kuuluu ylä-ja ala tie.. Joskus olen raivoissaan Varma vakuutusyhtiölle koska olen hakenut työkyvyyttöömyyseläkkeen,mutten saanut..Tullut 4 krt hylättyjä..Koska heidän mielestä että olen nuori ja hyväkuntoinen nainen.Täh..Mutta missä työ???

        Tässä sinulle uutta Elämän suuntaa:
        http://www.Jeesus-on-Herra.com

        Itse olen vain huonokuuloinen. Mutta kuulolaitteilla kuulen jonkin verran, ja tulen toimeen lähikeskustelussa. Vaimo välillä meinaa hermostua, kun "toi tollo ei mittää kuule!"

        Tulin tälle palstalle sen tähden, että tahtoisin löytää Turun seudulta sellaisen henkilön, joka osaisi auttaa alkuun viittomakielen oppimisessa.
        Se on seuraava vaihe.

        Siunaten,
        Weijo Lindroos
        ____________


    • yksi miehistä

      Sama täällä. En halua elää tässä maailmassa.Mietin pitkään miten päätän päiväni...

    • viestin aloittaja

      Työhakemuksia lähetetty, ei tullut edes haastattelukutsuja. Eikä näköjään vanha työnantaja ole kiinnostunut minusta. Kaikki vanhat työnantajat ovat kehunneet minua. Silti ilmeisesti ajattelevat kuuleva aina etusijalla, vaikka tuhlaa työaikaa esim. tupakointiin tai juoruiluun tai jopa lintsaamiseen :( Turha, että olen olemassa. Harkitsen itsemurhan suorittamista.

      • Työttömyyden kokenut

        Hae apua hätääsi. Keskusteluapua löytyy ja vertaistukeakin. Itsekin olen ollut välillä työtön ja saanut välillä pitempiaikaisia töitäkin. EI kannata luovuttaa. AIna on toivoa. Itsemurha on lopullinen, siitä ei ole paluuta.


    • kuurovm2007

      kyllä minäkin olen ollut monet kerrat masentunut, mutta koskaan en ole toivonut itselleni kuolemaa. en edes silloin, kun kuurouduin. yritin vain jaksaa elämässä eteenpäin vanhempien, ystävien, ja sisarusteni tukemana. jos sinä oikeasti haluaisit kuolla, et olisi täällä ruikuttamassa vaan jonkun kallion reunalla pomppaamassa alas. hae hoitoon masennuksesi kanssa, jos sinulla sellainen on, sen jälkeen elämä taas alkaa maistua paremmalta. työn ei pitäisi olla koko elämäsi vaan osa sinun elämääsi. jos sinulla ei ole mieleistäsi työpaikkaa, keksi jotain muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe