Outous 6. kirjassa

Ripa00

Harry potter ja puoliverinen prinssi. s.522
"Panin kotitontun maistamaan joka ikisestä pullosta sen jälkeen kun sinun poloisen ystäväsi Rupertin kävi köpelösti"

Eikös se ollut Rupert Grint, joka näyttelee Ronia elokuvissa?
Vissiin vähän sekoillut tuo suomentaja tai jotain.

8

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

Ei tossa Rupertilla tarkoteta Ronia.. Mulla ei nyt ole sitä kirjaa tässä, että voisin tarkemmin selventää asiaa, mutta suomentaja ei ole sekoillut vaan tuossa tarkoitetaan ihan Rupert-nimistä hahmoa.

• sa_fi_ra

Tarkistin asian ja se on itse asiassa niin että Kuhnusarvio tarkoittaa puhuessaan Rupertista todennäköisesti Ronia, mutta ei muista tämän nimeä ja kutsuu tätä Rupertiksi. Sama englanninkielisessäkin versiossa.

• cvb nm
        sa_fi_ra kirjoitti:

Tarkistin asian ja se on itse asiassa niin että Kuhnusarvio tarkoittaa puhuessaan Rupertista todennäköisesti Ronia, mutta ei muista tämän nimeä ja kutsuu tätä Rupertiksi. Sama englanninkielisessäkin versiossa.

No jaa, samapa tuo.. mutta ihmettelin sitä vähän aikaa.

• -
        sa_fi_ra kirjoitti:

Eiku niimpäs se oliki! Mä en ihan muistanu... Mut siis ihan sattumaa, että Ronin näyttelijän nimi on Rupert ja että se kutsuu sitä kirjassa Rupertiksi... Heh :)

• GredjaFeorge
        - kirjoitti:

Eiku niimpäs se oliki! Mä en ihan muistanu... Mut siis ihan sattumaa, että Ronin näyttelijän nimi on Rupert ja että se kutsuu sitä kirjassa Rupertiksi... Heh :)

Se tarkottaa Rubert Hagridia.... mun mielestä

• se on
        GredjaFeorge kirjoitti:

Siinä tarkoitetaa Ronia. Kuhnusarvio ei pidä Ronia tarpeeksi kiinnostavana, joten ei vaivaudu myöskään muistamaan tämän nimeä oikein. Kyseinen kohtaushan lähtee siitä kun Ron joi kuhnusarvion ja Harryn kanssa pienet juomat tai Ron joi ja muut ei ehtiny kun se oli myrkytetty.

• Zukkius
        GredjaFeorge kirjoitti:

Tarkoititkos sinä Rubeus Hagridia...

• tarkottaa Ronia, mutta Kuhnusarvio muistaa Ronin nimen väärin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2628
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      116
      2506
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2184
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1963
    5. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      30
      1753
    6. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      322
      1306
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1063
    8. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259