Harry potter ja puoliverinen prinssi. s.522
"Panin kotitontun maistamaan joka ikisestä pullosta sen jälkeen kun sinun poloisen ystäväsi Rupertin kävi köpelösti"
Eikös se ollut Rupert Grint, joka näyttelee Ronia elokuvissa?
Vissiin vähän sekoillut tuo suomentaja tai jotain.
Outous 6. kirjassa
8
760
Vastaukset
- --
Ei tossa Rupertilla tarkoteta Ronia.. Mulla ei nyt ole sitä kirjaa tässä, että voisin tarkemmin selventää asiaa, mutta suomentaja ei ole sekoillut vaan tuossa tarkoitetaan ihan Rupert-nimistä hahmoa.
- sa_fi_ra
Tarkistin asian ja se on itse asiassa niin että Kuhnusarvio tarkoittaa puhuessaan Rupertista todennäköisesti Ronia, mutta ei muista tämän nimeä ja kutsuu tätä Rupertiksi. Sama englanninkielisessäkin versiossa.
- cvb nm
sa_fi_ra kirjoitti:
Tarkistin asian ja se on itse asiassa niin että Kuhnusarvio tarkoittaa puhuessaan Rupertista todennäköisesti Ronia, mutta ei muista tämän nimeä ja kutsuu tätä Rupertiksi. Sama englanninkielisessäkin versiossa.
No jaa, samapa tuo.. mutta ihmettelin sitä vähän aikaa.
- -
sa_fi_ra kirjoitti:
Eiku niimpäs se oliki! Mä en ihan muistanu... Mut siis ihan sattumaa, että Ronin näyttelijän nimi on Rupert ja että se kutsuu sitä kirjassa Rupertiksi... Heh :)
- GredjaFeorge
- kirjoitti:
Eiku niimpäs se oliki! Mä en ihan muistanu... Mut siis ihan sattumaa, että Ronin näyttelijän nimi on Rupert ja että se kutsuu sitä kirjassa Rupertiksi... Heh :)
Se tarkottaa Rubert Hagridia.... mun mielestä
- se on
GredjaFeorge kirjoitti:
Siinä tarkoitetaa Ronia. Kuhnusarvio ei pidä Ronia tarpeeksi kiinnostavana, joten ei vaivaudu myöskään muistamaan tämän nimeä oikein. Kyseinen kohtaushan lähtee siitä kun Ron joi kuhnusarvion ja Harryn kanssa pienet juomat tai Ron joi ja muut ei ehtiny kun se oli myrkytetty.
- Zukkius
GredjaFeorge kirjoitti:
Tarkoititkos sinä Rubeus Hagridia...
tarkottaa Ronia, mutta Kuhnusarvio muistaa Ronin nimen väärin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082264- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481384Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111128
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084