Outous 6. kirjassa

Ripa00

Harry potter ja puoliverinen prinssi. s.522
"Panin kotitontun maistamaan joka ikisestä pullosta sen jälkeen kun sinun poloisen ystäväsi Rupertin kävi köpelösti"

Eikös se ollut Rupert Grint, joka näyttelee Ronia elokuvissa?
Vissiin vähän sekoillut tuo suomentaja tai jotain.

8

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

      Ei tossa Rupertilla tarkoteta Ronia.. Mulla ei nyt ole sitä kirjaa tässä, että voisin tarkemmin selventää asiaa, mutta suomentaja ei ole sekoillut vaan tuossa tarkoitetaan ihan Rupert-nimistä hahmoa.

      • sa_fi_ra

        Tarkistin asian ja se on itse asiassa niin että Kuhnusarvio tarkoittaa puhuessaan Rupertista todennäköisesti Ronia, mutta ei muista tämän nimeä ja kutsuu tätä Rupertiksi. Sama englanninkielisessäkin versiossa.


      • cvb nm
        sa_fi_ra kirjoitti:

        Tarkistin asian ja se on itse asiassa niin että Kuhnusarvio tarkoittaa puhuessaan Rupertista todennäköisesti Ronia, mutta ei muista tämän nimeä ja kutsuu tätä Rupertiksi. Sama englanninkielisessäkin versiossa.

        No jaa, samapa tuo.. mutta ihmettelin sitä vähän aikaa.


      • -
        sa_fi_ra kirjoitti:

        Tarkistin asian ja se on itse asiassa niin että Kuhnusarvio tarkoittaa puhuessaan Rupertista todennäköisesti Ronia, mutta ei muista tämän nimeä ja kutsuu tätä Rupertiksi. Sama englanninkielisessäkin versiossa.

        Eiku niimpäs se oliki! Mä en ihan muistanu... Mut siis ihan sattumaa, että Ronin näyttelijän nimi on Rupert ja että se kutsuu sitä kirjassa Rupertiksi... Heh :)


      • GredjaFeorge
        - kirjoitti:

        Eiku niimpäs se oliki! Mä en ihan muistanu... Mut siis ihan sattumaa, että Ronin näyttelijän nimi on Rupert ja että se kutsuu sitä kirjassa Rupertiksi... Heh :)

        Se tarkottaa Rubert Hagridia.... mun mielestä


      • se on
        GredjaFeorge kirjoitti:

        Se tarkottaa Rubert Hagridia.... mun mielestä

        Siinä tarkoitetaa Ronia. Kuhnusarvio ei pidä Ronia tarpeeksi kiinnostavana, joten ei vaivaudu myöskään muistamaan tämän nimeä oikein. Kyseinen kohtaushan lähtee siitä kun Ron joi kuhnusarvion ja Harryn kanssa pienet juomat tai Ron joi ja muut ei ehtiny kun se oli myrkytetty.


      • Zukkius
        GredjaFeorge kirjoitti:

        Se tarkottaa Rubert Hagridia.... mun mielestä

        Tarkoititkos sinä Rubeus Hagridia...


    • tarkottaa Ronia, mutta Kuhnusarvio muistaa Ronin nimen väärin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe