Outous 6. kirjassa

Ripa00

Harry potter ja puoliverinen prinssi. s.522
"Panin kotitontun maistamaan joka ikisestä pullosta sen jälkeen kun sinun poloisen ystäväsi Rupertin kävi köpelösti"

Eikös se ollut Rupert Grint, joka näyttelee Ronia elokuvissa?
Vissiin vähän sekoillut tuo suomentaja tai jotain.

8

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

Ei tossa Rupertilla tarkoteta Ronia.. Mulla ei nyt ole sitä kirjaa tässä, että voisin tarkemmin selventää asiaa, mutta suomentaja ei ole sekoillut vaan tuossa tarkoitetaan ihan Rupert-nimistä hahmoa.

• sa_fi_ra

Tarkistin asian ja se on itse asiassa niin että Kuhnusarvio tarkoittaa puhuessaan Rupertista todennäköisesti Ronia, mutta ei muista tämän nimeä ja kutsuu tätä Rupertiksi. Sama englanninkielisessäkin versiossa.

• cvb nm
        sa_fi_ra kirjoitti:

Tarkistin asian ja se on itse asiassa niin että Kuhnusarvio tarkoittaa puhuessaan Rupertista todennäköisesti Ronia, mutta ei muista tämän nimeä ja kutsuu tätä Rupertiksi. Sama englanninkielisessäkin versiossa.

No jaa, samapa tuo.. mutta ihmettelin sitä vähän aikaa.

• -
        sa_fi_ra kirjoitti:

Eiku niimpäs se oliki! Mä en ihan muistanu... Mut siis ihan sattumaa, että Ronin näyttelijän nimi on Rupert ja että se kutsuu sitä kirjassa Rupertiksi... Heh :)

• GredjaFeorge
        - kirjoitti:

Eiku niimpäs se oliki! Mä en ihan muistanu... Mut siis ihan sattumaa, että Ronin näyttelijän nimi on Rupert ja että se kutsuu sitä kirjassa Rupertiksi... Heh :)

Se tarkottaa Rubert Hagridia.... mun mielestä

• se on
        GredjaFeorge kirjoitti:

Siinä tarkoitetaa Ronia. Kuhnusarvio ei pidä Ronia tarpeeksi kiinnostavana, joten ei vaivaudu myöskään muistamaan tämän nimeä oikein. Kyseinen kohtaushan lähtee siitä kun Ron joi kuhnusarvion ja Harryn kanssa pienet juomat tai Ron joi ja muut ei ehtiny kun se oli myrkytetty.

• Zukkius
        GredjaFeorge kirjoitti:

Tarkoititkos sinä Rubeus Hagridia...

• tarkottaa Ronia, mutta Kuhnusarvio muistaa Ronin nimen väärin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      185
      11391
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5412
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2677
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2365
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1841
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1785
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1443
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1440
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1366
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1349
    Aihe