Harry potter ja puoliverinen prinssi. s.522
"Panin kotitontun maistamaan joka ikisestä pullosta sen jälkeen kun sinun poloisen ystäväsi Rupertin kävi köpelösti"
Eikös se ollut Rupert Grint, joka näyttelee Ronia elokuvissa?
Vissiin vähän sekoillut tuo suomentaja tai jotain.
Outous 6. kirjassa
8
789
Vastaukset
- --
Ei tossa Rupertilla tarkoteta Ronia.. Mulla ei nyt ole sitä kirjaa tässä, että voisin tarkemmin selventää asiaa, mutta suomentaja ei ole sekoillut vaan tuossa tarkoitetaan ihan Rupert-nimistä hahmoa.
- sa_fi_ra
Tarkistin asian ja se on itse asiassa niin että Kuhnusarvio tarkoittaa puhuessaan Rupertista todennäköisesti Ronia, mutta ei muista tämän nimeä ja kutsuu tätä Rupertiksi. Sama englanninkielisessäkin versiossa.
- cvb nm
sa_fi_ra kirjoitti:
Tarkistin asian ja se on itse asiassa niin että Kuhnusarvio tarkoittaa puhuessaan Rupertista todennäköisesti Ronia, mutta ei muista tämän nimeä ja kutsuu tätä Rupertiksi. Sama englanninkielisessäkin versiossa.
No jaa, samapa tuo.. mutta ihmettelin sitä vähän aikaa.
- -
sa_fi_ra kirjoitti:
Eiku niimpäs se oliki! Mä en ihan muistanu... Mut siis ihan sattumaa, että Ronin näyttelijän nimi on Rupert ja että se kutsuu sitä kirjassa Rupertiksi... Heh :)
- GredjaFeorge
- kirjoitti:
Eiku niimpäs se oliki! Mä en ihan muistanu... Mut siis ihan sattumaa, että Ronin näyttelijän nimi on Rupert ja että se kutsuu sitä kirjassa Rupertiksi... Heh :)
Se tarkottaa Rubert Hagridia.... mun mielestä
- se on
GredjaFeorge kirjoitti:
Siinä tarkoitetaa Ronia. Kuhnusarvio ei pidä Ronia tarpeeksi kiinnostavana, joten ei vaivaudu myöskään muistamaan tämän nimeä oikein. Kyseinen kohtaushan lähtee siitä kun Ron joi kuhnusarvion ja Harryn kanssa pienet juomat tai Ron joi ja muut ei ehtiny kun se oli myrkytetty.
- Zukkius
GredjaFeorge kirjoitti:
Tarkoititkos sinä Rubeus Hagridia...
tarkottaa Ronia, mutta Kuhnusarvio muistaa Ronin nimen väärin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609151IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3096351Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661420Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61331- 1091121
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.831052Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut63915Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43808Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23716MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311708