Eli teen hakutauluja Accessiin ja yritän saada alasvetovalikon, jossa postinumeron (eli avaimen tilalle tulisi paikkakunnan nimi). Avaimen pituus on siis 5, koska kyseessä postinumero.
Kun olen määrittänyt asetukset ja yritän alasvetovalikosta vaihtaa tilalle jonkun paikkakunnan, jolla on vähän pidempi nimi, Access valittaa:
"The field is too small to accept the amount of data you attempted to add. Try inserting or pasting less data"
Eli mitä täytyy muuttaa ja missä? Tietokannan asetuksissa vai Accesissa?
Access hakutaulut
3
655
Vastaukset
- omaan kysymykseesi
"avaimen tilalle tulisi paikkakunnan nimi"
"Avaimen pituus on siis 5"
""The field is too small to accept the amount of data you attempted to add. Try inserting or pasting less data""
- Kenttä sallii vain viisimerkkiset paikkakunnan nimet, myös lyhyemmistä pitäisi herjata. Yrität siis syöttää kenttään siihen sopimatonta tietoa, siksi herjaa. Lisäksi postinumerokentän pitäisi olla viisiNUMEROINEN, ettei kukaan ala syöttäämään kirjaimia tai muita merkkejä sen tilalle.Postinumerokenttään voi olla tarvetta syöttää kansainvälisiä postinumeroita, tai vaikka kotimainen kansainvälisessä formaatissa. Alfanumeerinen ja luokkaa 10 merkkiä varmaan riittää pitkälle.
- avainkenttä
omanaan ja vaikka laskuriin perustuvana, niin siitä ei tule ongelmia. Muita kenttiä voit hoonata sitten millaisiksi haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838