Viisumin hankinta

Penali

Ymmärtääkseni nyt en enää saa hankittua viisumia postin kautta, vaan pitää käyttää välikätenä jotain matkatoimistoa. Mistähän porukat on hankkineet viisumit täältä oulun seutuvilta?

5

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gilera1

jouduin menemään henkilökohtaisesti Kiinan suurlähetystöön,joka on Helsingin Kulosaaressa...

• iskias

Joko haet lahetystosta itse tai kaytat matkatoimistoa mika lienee halvempi oulusta kasin. matkatoimistot voi kylla kilpailuttaa.

• Markku 100

Kiinan viisumia ei voi enää hakea postitse vaan on itse mentävä konsulaattiin viemmään ja noutamaan. Voi myös käyttää palvelevaa viisumitoimistoa tähän joka hoitaa postituksen takaisin ja viisumin haun. Ainakin www.traveller.fi hoitaa Kiinan , Venäjän ja Mongolian viisumihakuja.

• asdfsdfty
        Markku 100 kirjoitti:

Kiinan viisumia ei voi enää hakea postitse vaan on itse mentävä konsulaattiin viemmään ja noutamaan. Voi myös käyttää palvelevaa viisumitoimistoa tähän joka hoitaa postituksen takaisin ja viisumin haun. Ainakin www.traveller.fi hoitaa Kiinan , Venäjän ja Mongolian viisumihakuja.

Kertokaapas mitä eroa tässä on?
        Hoitaa asia itse postittamalla tai antaa pienen matkatoimiston hoitaa asia...ei mene jakeluun.
        Pelkkää rahastusta.
        Eihän valmiiksi täytetyssä viisumihakemuksessa ole mitään tehtävää muuta kuin postittaa se passin ja valokuvan kanssa. Ja yleensä matkatoimistot käyttävät postipalvelua, joka hakee/vie postin...eli kuluja ei pitäisi olla paljon. 35e tuntuu ryöstöltä.

• Pekingin_ankka
        asdfsdfty kirjoitti:

Kertokaapas mitä eroa tässä on?
        Hoitaa asia itse postittamalla tai antaa pienen matkatoimiston hoitaa asia...ei mene jakeluun.
        Pelkkää rahastusta.
        Eihän valmiiksi täytetyssä viisumihakemuksessa ole mitään tehtävää muuta kuin postittaa se passin ja valokuvan kanssa. Ja yleensä matkatoimistot käyttävät postipalvelua, joka hakee/vie postin...eli kuluja ei pitäisi olla paljon. 35e tuntuu ryöstöltä.

Nyt lähetystön ei tarvitse taistella vaillinaisten hakemusten kanssa, kun matkatoimisto tarkastaa että kaikki on kunnossa. Näin ainakin minä ajattelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      179
      4183
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      89
      2740
    3. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      132
      2219
    4. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      78
      2186
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      2021
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      25
      1958
    7. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      4
      1815
    8. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      125
      1783
    9. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      83
      1777
    10. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      20
      1763
    Aihe