Ymmärtääkseni nyt en enää saa hankittua viisumia postin kautta, vaan pitää käyttää välikätenä jotain matkatoimistoa. Mistähän porukat on hankkineet viisumit täältä oulun seutuvilta?
Viisumin hankinta
5
956
Vastaukset
- Gilera1
jouduin menemään henkilökohtaisesti Kiinan suurlähetystöön,joka on Helsingin Kulosaaressa...
- iskias
Joko haet lahetystosta itse tai kaytat matkatoimistoa mika lienee halvempi oulusta kasin. matkatoimistot voi kylla kilpailuttaa.
- Markku 100
Kiinan viisumia ei voi enää hakea postitse vaan on itse mentävä konsulaattiin viemmään ja noutamaan. Voi myös käyttää palvelevaa viisumitoimistoa tähän joka hoitaa postituksen takaisin ja viisumin haun. Ainakin www.traveller.fi hoitaa Kiinan , Venäjän ja Mongolian viisumihakuja.
- asdfsdfty
Markku 100 kirjoitti:
Kiinan viisumia ei voi enää hakea postitse vaan on itse mentävä konsulaattiin viemmään ja noutamaan. Voi myös käyttää palvelevaa viisumitoimistoa tähän joka hoitaa postituksen takaisin ja viisumin haun. Ainakin www.traveller.fi hoitaa Kiinan , Venäjän ja Mongolian viisumihakuja.
Kertokaapas mitä eroa tässä on?
Hoitaa asia itse postittamalla tai antaa pienen matkatoimiston hoitaa asia...ei mene jakeluun.
Pelkkää rahastusta.
Eihän valmiiksi täytetyssä viisumihakemuksessa ole mitään tehtävää muuta kuin postittaa se passin ja valokuvan kanssa. Ja yleensä matkatoimistot käyttävät postipalvelua, joka hakee/vie postin...eli kuluja ei pitäisi olla paljon. 35e tuntuu ryöstöltä. - Pekingin_ankka
asdfsdfty kirjoitti:
Kertokaapas mitä eroa tässä on?
Hoitaa asia itse postittamalla tai antaa pienen matkatoimiston hoitaa asia...ei mene jakeluun.
Pelkkää rahastusta.
Eihän valmiiksi täytetyssä viisumihakemuksessa ole mitään tehtävää muuta kuin postittaa se passin ja valokuvan kanssa. Ja yleensä matkatoimistot käyttävät postipalvelua, joka hakee/vie postin...eli kuluja ei pitäisi olla paljon. 35e tuntuu ryöstöltä.Nyt lähetystön ei tarvitse taistella vaillinaisten hakemusten kanssa, kun matkatoimisto tarkastaa että kaikki on kunnossa. Näin ainakin minä ajattelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5432037Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821917- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281287UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195