Hei
Parin viikon päästä se alkaa kielten kuunteluilla, siitä sitten edetään äidinkielen ja psykologian kirjoituksiin.
Psykologiaa olen lukenut ihan hulluna koko kesän, koska asiaa täytyy sisäistää paljon, tänään aloitan kurssien 2-5kertauksen, kirja/2pv.
Englannin tunnilla on pidetty nyt paljon kuunteluharjoituksia, pärjään siten hyvin, että noin puolet tai vähän yli menee oikein. Kirjallisessa tulee hyvin pisteitä.
Psykologian osalta katson mitä tulee, samoin äi. Ruotsi ei ole koskaan ollut minulle helppo aine, joten sekin on hieman kyseenalainen. Englannista kuitenkin tavoite olisi c tai m, mutta epäilen.
Lukenut olen mutta silti stressaa, tuleeko minusta ylioppilas? :/
Paineet YO:sta
3
303
Vastaukset
- kuuluu:
ei tule.
- Tsemppiä!
Hei!
Kerroit kirjoituspaineistasi, etkä varmasti ole ajatustesi kanssa yksin!
Viestitäsi ymmärsin, että olet valmistautunut ainakin psykologiaan hyvin, ja nyt päässyt siinä jo kertausvaiheeseen.
Hyvä valmistautuminenhan on tärkeintä kirjoituksissa menestymisen kannalta.
Entä oletko miettinyt, mitä mahdollinen epäonnistuminen näissä syksyn kirjoituksissa sitten sinun kannaltasi merkitsisi?
Entä vastaavasti nappisuoritus?
Ja kuten sanoit, olet lukenut.
Kerroit myös, että englanti on mennyt sinulta hyvin.
Voisiko näiden ajatteleminen tuoda sinulle lisää itseluottamusta ja itsevarmuutta? Itse kans kirjoitan nyt syksyllä 3 ainetta (lyhyt matikka, maantieto ja englanti) ja mua itteä kummastuttaa ku mulla ei oo paljo ollenkaa paineita (en tiedä onko se hyvä vai huono asia) mut ei tää kyl kovin kivalta tunnu ku tuntuu et menee kirjotukset päin persettä ku ei yhtää stressaa niistä, ite kyl välillä toivon et olis sellasta pientä stressiä mutta ei yhtää :oooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164