Sisäinen kauneus...

herranen aika,mie aina huumorilla tällaset asiat.No,kyl mieki oon varsinkin tänä päivänä oikeen kaunottarien kanunotar.
Just ja just sain naamani putsattuu eilisiltä juhliin jäliltä.

Oikeesti,onhan se tosiasia meille naisille,että olemme suht.tyytyväisiä uölkonäköömme,pitäs taas kulmansa käydä laitattamassa ja väriä päähän.Kynnet sopivalla värillä...jne.

Siks kirjotin,kun ei näkyny tänään tää sisäinenkään kauneus.
Mutta sai ittellein hymyä huuleen,kun kirjotin.

Helekatti akat....ryhtiä perhana ja huulipunaa hittosoikoon.

14

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun taas nämä erimaalaiset pikkulapset ovellani kävivät,eilen juhlittiin tuossa pihalla lasten kanssa.
      Niin,sanon nimetkin...Ramad,Namo,Bapei,Gheta,Laura...
      Ja nämä ihaznan elämäniloiset tummat lasten silmät....ja minä olen mummu...höpssistä...se varamummu,jolla on antaa lämpöä.

      • Meistä ihmisistä heijastuu hyvyys selvästi..Olen sen huomannut,kuten myös pahuus..Joskus, oikein aistii hyvyyden..Sillä ei ole uskonnon kanssa ,mitään tekemistä..Jotkut ovat,todella ihania ihmisiä ja jotkut vähemmän..siis uskovaisista..
        Minusta,ihmisillä on aura.. jotkut sen huomaa..taito häviää varmaan iän myötä..
        Näen bussissa usein,erään vanhemman naisen,yli 80vuotiaan..Hänestä oikein säteilee hyvyys.. Koko päivän on senjälkeen hyvä..Sama pätee kyllä pahaankin..
        Joillakin on oikein ilkeä katse ,vaikka ei sanoisi edes mitään..Kylmyys ,suorastaan leviää..Sus:illa on mukavaa,kun saa kohdata ,välittömiä ,iloisia lapsia..Lapset ovat aitoja,tunteissaan.. Tässä taas pähkäilysä.. Mukavaa päivää..t.Irkku


      • irkku-37 kirjoitti:

        Meistä ihmisistä heijastuu hyvyys selvästi..Olen sen huomannut,kuten myös pahuus..Joskus, oikein aistii hyvyyden..Sillä ei ole uskonnon kanssa ,mitään tekemistä..Jotkut ovat,todella ihania ihmisiä ja jotkut vähemmän..siis uskovaisista..
        Minusta,ihmisillä on aura.. jotkut sen huomaa..taito häviää varmaan iän myötä..
        Näen bussissa usein,erään vanhemman naisen,yli 80vuotiaan..Hänestä oikein säteilee hyvyys.. Koko päivän on senjälkeen hyvä..Sama pätee kyllä pahaankin..
        Joillakin on oikein ilkeä katse ,vaikka ei sanoisi edes mitään..Kylmyys ,suorastaan leviää..Sus:illa on mukavaa,kun saa kohdata ,välittömiä ,iloisia lapsia..Lapset ovat aitoja,tunteissaan.. Tässä taas pähkäilysä.. Mukavaa päivää..t.Irkku

        mun elämänpiiri nykysin,saa nähdä nyt,vieläkö jaksan,rohkenen sen Prahan-keikan tehhä.

        Tuosta pahuudesta ja hyvyydestä,en tiedä onko joku muu kokenut."Näin" itse Espanjassa tutun ihmisen silmien takana olevan sanoin kuvaamattoman pahuuden.


      • susmorsian kirjoitti:

        mun elämänpiiri nykysin,saa nähdä nyt,vieläkö jaksan,rohkenen sen Prahan-keikan tehhä.

        Tuosta pahuudesta ja hyvyydestä,en tiedä onko joku muu kokenut."Näin" itse Espanjassa tutun ihmisen silmien takana olevan sanoin kuvaamattoman pahuuden.

        Mutta puhteudesta en tinki, ihminen on minusta silloin kaunis kun on oma itsensä, ei teeskentele ja tärkeile, tuntee oman arvonsa sekä arvostaa kanssa eläjii.
        Ain minä otan huomioon lähinmäiseni, ainaki yritän ottaa, jos joskus kiireessäni olen jonkun laiminlyönyt, korvaan sen muistutuksen jälkeen roppakaupalla.
        Olen yrittänyt jakaa minulle siunaantunutta hyvyyttä kaikille joille se on ollut mielestäni tarpeen.
        Näin syksyisin sitä on mitä jakaa, kun jumala on siunannut maani sadon runsaudellaan, menee kehuskeluksi jos kerron kuinka monta pussii ja korii on hyvän mielen myötä lähtenyt portistani.
        Hyvää voi antaa ilman aineellista antia, ei aina tarvi olla hyvän kongreettista, lämmin halaus, hymy, kaunis katse, pien kehu ja toteamus kuinka kivaa oli nähdä just hänet.
        Ihana oli nyt myös lukea Susmorsion aina niin mielenkiintoiset kirjoitukset, kuten Irkun kirjoitikset myöski, ja tuhansien muiden joiden nikit jää mainitsematta.

        Oikein kivaa lauantai ehtoota kaikille, voittehan hyvin, lämpimin halauksin Senni


      • Tähdykkä
        Saimi kirjoitti:

        Mutta puhteudesta en tinki, ihminen on minusta silloin kaunis kun on oma itsensä, ei teeskentele ja tärkeile, tuntee oman arvonsa sekä arvostaa kanssa eläjii.
        Ain minä otan huomioon lähinmäiseni, ainaki yritän ottaa, jos joskus kiireessäni olen jonkun laiminlyönyt, korvaan sen muistutuksen jälkeen roppakaupalla.
        Olen yrittänyt jakaa minulle siunaantunutta hyvyyttä kaikille joille se on ollut mielestäni tarpeen.
        Näin syksyisin sitä on mitä jakaa, kun jumala on siunannut maani sadon runsaudellaan, menee kehuskeluksi jos kerron kuinka monta pussii ja korii on hyvän mielen myötä lähtenyt portistani.
        Hyvää voi antaa ilman aineellista antia, ei aina tarvi olla hyvän kongreettista, lämmin halaus, hymy, kaunis katse, pien kehu ja toteamus kuinka kivaa oli nähdä just hänet.
        Ihana oli nyt myös lukea Susmorsion aina niin mielenkiintoiset kirjoitukset, kuten Irkun kirjoitikset myöski, ja tuhansien muiden joiden nikit jää mainitsematta.

        Oikein kivaa lauantai ehtoota kaikille, voittehan hyvin, lämpimin halauksin Senni

        Olen Senni kanssasi samaa mieltä, ei ihmisen ulkonäkö ole se tärkein asia vaan se minkälainen ihminen on sisältä olemukseltaan ja tavoiltaan.
        Puhtaus on puoli ruokaa sanotaan ja niin se on, ei hiusten ja kynsien värillä ole väliä se on pelkkää teeskentelyä. Kun on siisti ulkoisesti ja sisäisesti hän on kaun is eikä sitä tarvitse itsensä kehua vaan kyllä ympäristö sen huomaa.
        Hyvää lauantai-iltaa teille kaikille.


      • Tähdykkä kirjoitti:

        Olen Senni kanssasi samaa mieltä, ei ihmisen ulkonäkö ole se tärkein asia vaan se minkälainen ihminen on sisältä olemukseltaan ja tavoiltaan.
        Puhtaus on puoli ruokaa sanotaan ja niin se on, ei hiusten ja kynsien värillä ole väliä se on pelkkää teeskentelyä. Kun on siisti ulkoisesti ja sisäisesti hän on kaun is eikä sitä tarvitse itsensä kehua vaan kyllä ympäristö sen huomaa.
        Hyvää lauantai-iltaa teille kaikille.

        ettoneiltain, ja muistin kun sie ilmestyit tuonne kasvimaallaein silloon pari vuotta sitten. Toinen "höperö" irkku il msety kerran ovellein,kysy,tiiäks kuka oon,mistäs mie sillon,.
        Aukasin teeveenkin just ja siel valailsta kerrootaan,se siun veljeis tuli mieleen,,ihanan sympaattinen ihminen,Tähdykkä..


      • susmorsian kirjoitti:

        ettoneiltain, ja muistin kun sie ilmestyit tuonne kasvimaallaein silloon pari vuotta sitten. Toinen "höperö" irkku il msety kerran ovellein,kysy,tiiäks kuka oon,mistäs mie sillon,.
        Aukasin teeveenkin just ja siel valailsta kerrootaan,se siun veljeis tuli mieleen,,ihanan sympaattinen ihminen,Tähdykkä..

        että huutelet...susmorsiin,mis oor,mutta hoksasit heti miut pylly pystssä maata tonkimassa.


      • susmorsian kirjoitti:

        että huutelet...susmorsiin,mis oor,mutta hoksasit heti miut pylly pystssä maata tonkimassa.

        onko teillä muilla sellanen intohimo oleskella ilkialastomana.
        Tullee siinä sissäinen kauneus kyl ilmi...no näkkyy viel tissitkin viel olevan.Kai kuiteskin pikkusen eri paikassa kun viiskymmentä vuotta sitten,mutta herraisä...viel ovat.


      • Saimi kirjoitti:

        Mutta puhteudesta en tinki, ihminen on minusta silloin kaunis kun on oma itsensä, ei teeskentele ja tärkeile, tuntee oman arvonsa sekä arvostaa kanssa eläjii.
        Ain minä otan huomioon lähinmäiseni, ainaki yritän ottaa, jos joskus kiireessäni olen jonkun laiminlyönyt, korvaan sen muistutuksen jälkeen roppakaupalla.
        Olen yrittänyt jakaa minulle siunaantunutta hyvyyttä kaikille joille se on ollut mielestäni tarpeen.
        Näin syksyisin sitä on mitä jakaa, kun jumala on siunannut maani sadon runsaudellaan, menee kehuskeluksi jos kerron kuinka monta pussii ja korii on hyvän mielen myötä lähtenyt portistani.
        Hyvää voi antaa ilman aineellista antia, ei aina tarvi olla hyvän kongreettista, lämmin halaus, hymy, kaunis katse, pien kehu ja toteamus kuinka kivaa oli nähdä just hänet.
        Ihana oli nyt myös lukea Susmorsion aina niin mielenkiintoiset kirjoitukset, kuten Irkun kirjoitikset myöski, ja tuhansien muiden joiden nikit jää mainitsematta.

        Oikein kivaa lauantai ehtoota kaikille, voittehan hyvin, lämpimin halauksin Senni

        tiedät,että paikkasi on sydämessäni, vaikken siitä huudellut ole.


      • Tisseissäkö
        susmorsian kirjoitti:

        tiedät,että paikkasi on sydämessäni, vaikken siitä huudellut ole.

        se sisäinen kauneus elääkin?? ??


      • sitävaan
        Tisseissäkö kirjoitti:

        se sisäinen kauneus elääkin?? ??

        kun mullon naama peruslukemilla se on vihasen-näkönen enkä minä itse sitä huomaa minkä näkönen se naama on 70v ihminen ei helpolla muuta ilmettään sehän on selvä mutta onko minulla huono sisäinen kauneus?.

        Olen luullut että olen kiltti liikaakin mutta nyt jotkin ihmiset ovat sanoneet että olen aivan v'mainen tyyppi.


      • sitävaan kirjoitti:

        kun mullon naama peruslukemilla se on vihasen-näkönen enkä minä itse sitä huomaa minkä näkönen se naama on 70v ihminen ei helpolla muuta ilmettään sehän on selvä mutta onko minulla huono sisäinen kauneus?.

        Olen luullut että olen kiltti liikaakin mutta nyt jotkin ihmiset ovat sanoneet että olen aivan v'mainen tyyppi.

        suu virneessä turhaan onkaan,pitää olla aihetta.. Muistan kun Tellevo Koivisto kertoi,että Satakuntalaisilla on kaksi ilmettä, vakava ja vihanen ..hih..Se ei kuitenkaan tarkoita,etteikö heillä ole huumorintajua.. Pohjalaiset,esim..kertovat, vaikka mitä juttuja ,ihan vakavalla naamalla..Sitten ,heistä on saatu käsitys, että ovat kovin vakavaa kansaa..Ehei pidä paikkaansa..huumori lentää..
        Jos on löytänyt, hyvän ilmeen,mitä sitä nyt enää muuttamaan..Onpa kanssaihmisillä, jotain arvailemista,onko se vihainen,vai esittääkö vain..Silmät aina paljastavat kaiken..on semmoista tuiketta välillä,että paljastuu väkisinkin..
        Mistä tämä juttu alkoikaan..niin sisäisestä kauneudesta..onhan meillä sitä,tottakai..
        Yksi mies sanoi kauniisti:"Kaikki naiset ovat kauniita,ovat he vanhoja tai nuoria."
        Miehethän sen tietävätkin.. Heips taas...t.Irkku


    • pelästynyt

      sehän näkyy ulospäinkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2277
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1087
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1044
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      981
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      945
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      874
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      841
    8. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      59
      833
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      759
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      739
    Aihe