Moi, mulla on 2 leikattua bernhardurosta. Haisuli on eka koirani, se on neljävuotias. Nuorempi, Hippu, on puolitoistavuotias. Ongelmana on se, että koirat tappelevat. Siis ei toisiaan verille tai naarmuille sentään, mutta karvatupot kyllä lentää, muristaan ja hampaat välkkyy.
Mitä pitäisi tehdä?
Kaksi bernhardpoikaa...
_mimmi_
2
814
Vastaukset
- syysterveiset
Moi!
Eikö yleensä koiran luonne pehmene, kun niiltä leikataan pallit? Tohon en osaa sanoa mitä pitäis tehdä. Väliin ei varmaankaan kannata mennä. Nuorempi on vielä teini iässä, voihan olla sttä tilanne tasaantuu. Toivoisin ainakin teidän kaikkien kannalta. syys terveisin Kahden ihanan bernhardipojan omistaja. - 4 bertsua
jaa,a meillä ollut useampikin uros kotikoirana yhtä aikaa ei koskaan pienintäkään epäsopua ,laumajärjestyksen arvoasteikko selvisi ilman yhteenottoja ,kunhan on selvillä kuka on laumanjohtaja!eli sinä itse.
aika näyttää tuleeko sopu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233