Ei toimi rune...

Mustaruutu

ennen pelasin runee ja lopetin, nyt sit aattelin käyä kahtoo tätä HD'n kuvanlaatuu, mutta kun painan Play Free User tulee musta ruutu ja sivu sanoo 'valmis' eikä mitään sen jälkeen tapahdu.. ei siis tuu sitä punasta loading palkkia :D en ymmärrä, ja java on päivitetty eikä toiminu, poistettu ja laattu uuestaa, eikä vieläkää, ja uusin päivitys siin on... Kellään muul samaa ongelmaa?

20

1492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku nimi.

Mullaki on tainnu joskus olla sama ongelma... Mutta ootko kokeillu runescape windows clienttiä vielä? : D
      En muista mitä sit tein. Miu mielestä taitaa olla aika puol-yleinen pikku juttu toiki...
      Hehe... : P

En nyt muita keinoja keksi sori.
      Koklaa firefoxinkaa, tai jollain muunkaa.

• teinilissu

voi omg rune ei toimi en voi hakata pikseli puuta tai tappaa muita pikseli tyyppejä siis daa

• Somebodya who play r

Mä en tiiä mitä tehä ku tulee se musta ruutu jossa on valokosta siel ylhääl ja sit se sanoo valmis. Et jos tunnet jonkun nii voitko kysyy joltai kuka tietäis siitä jotain?

En kinuu!

• emt auttaja kai

tiedän mikä on vialla mulla oli sama juttu se johtuu sun palomuurista sieltä pitää asentaa sellanen juttu pois niin rune toimii taas
        itellä ei toiminu ja koitin ottaa sellasen virus ohjelman pois ja siin luki joku mihi painoin nii vakoilu ohjelmat nii otin sen pois toivottavasti oli apuu

• homo
        emt auttaja kai kirjoitti:

tiedän mikä on vialla mulla oli sama juttu se johtuu sun palomuurista sieltä pitää asentaa sellanen juttu pois niin rune toimii taas
        itellä ei toiminu ja koitin ottaa sellasen virus ohjelman pois ja siin luki joku mihi painoin nii vakoilu ohjelmat nii otin sen pois toivottavasti oli apuu

no mul on siel 198 ja 29 levuset tyypit

• herra X
        homo kirjoitti:

no mul on siel 198 ja 29 levuset tyypit

Voi LOL yritit huijata kaikkia!! Kaikkihan tietää että runescapen max cb on 138.

• jami suominen

no mulla kun yritän mennä nii laitan play now nii se lähtee pois koko google

• hädässä(kö?)

minulla on taas sellainen että en edes pääse runescape.com sivulle . no minä yrityn googlettaa play now sivun ja se onnistui mutta sitten yht äkkiä firefox kaatu!! omgelma on siinä että miten saan suojaukset pois tai edes katsoa ovatko ne päällä !

koneeni on järjeselmä on windows xp ja olen firefoxsilla ja interner explorelilla kokeillut !
        javassa ei pitäisi olla vikaa kun olen päivittänyt sen niin monta kertaa mutta se että kone suojaa javaa
        tai jotain sinneppäin kun en pysty ees javaa aukasemaan ja olen päivittänyt konettakin !!
        plz auttakaa hädässä olevia !

• gommy77

Mul on pikkunen ongelma runekohalla...
      Aina kun laitan play now nii ala ja ylä kulma lukee VALMIS ja on pelkkä musta ruutu...
      eikä tuu sitä punasta loading hommelii! Oon yrittäny kaikkee esim. ladata/päivittää uusimman javan.
      Kokeilla Firefoxii, Google chromee...
      se toimi joskus Google chromellaki. Mut sit parin päivän jälkee ei tapahtuna mittää...

Et osaako kukaa sanoo mikä ois vialla. Tarviin oikeesti apuu vaikka kaikki sanoo et rune onkin nössöjen ja homojen peli. Mut ei sillä oo välii makuasia :D

PS: Auttakaa mua laittakaa selvä kommentti miten vois korjata asian PLZ!
      Saatto ehkä olla vähän epäselvä kysymys! :D

• niko99

hitsi ei toimi mieli tekis tehä valitus

• rune112

mä en pääse runee enkä clientteihin koska mulle tulee semmoin hommeli mis lukee ettei pysty avata sit lataushommaa

• tarviin apua

Vittu sama mullaki tai no siis mul on sillee et ku meen runeen nii se toimii jonku 10-20 min sitte se pysähtyy ja äänet toimii ja pyshätyy koko peli ja konekkin (jos pelaan clientil nii sillon pysähtyy vain client) kertokaa pliis mikä on vikana! olen asetanut javan uusimman päivityksen ja kokellut mozillalla ja operalla! auttakaa pliis!! kiitos jo etukäteen :) ja jos pelaan netissä ja pysähtyy nii konekkin pysähtyy! auttakaa pliis

• mr bean

oon kattonu kaikki avust mut mikää ei auta auttakaa pliiiiiiiis!!!!!!!!!!!!!!!

• RuneNörtti

Ladatkaa google chrome ja testatkaa sil

• pera91

haistappa v*ttu jne. pentu.

• MinkälainenServu?

Laittakaa videota/kuva niin voin kattoa ongelmanne.

• Tarvitsen apua runen kanssa kun menen Play Now Free nii sen jälkee se yrittää mennä sinne, mutta sitten tulee ilmoitus "Ohjaaminen ei onnistunut kohteeseen runescape.com". Mikä on vialla?

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• runepelaaja100

auttakaaa! kun menen ihan tavallisesti runeen ja latautuu kaikki jutut , sen jälkeen tulee auto-setup ja sen jälkeen painan sitä ja ruutu muuttuu valkoiseksi eikä mene peliin! auttakaa!

• rspelaajatypy

Ugh, käytät varmaan selainta niinkuin kaikki muutkin seminubut? Client ftw.. Varmaan huono konekin sulla käytössä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe