MIELIPITEITA PYYDÄN
mistä tässä mielestänne kyse. Mies paljon poissa kotoa, usein myös pitkän ( yli 12 h) kestävän työpäivän jälkeen. Kun kyusyn missä, vastaus: asioilla, kaverien kanssa pelaamassa jne. eli yöaikaan. hänel firma, myös työmatkoja joutuu tekem. usein kun stressaa,( tyäasiat) yömenot lisääntyy. myös "seesteisempiä"kausia eli silloin kotona enemmän viihtyy. Hänen kulttuuri ja maa mulle tuttu, olen asunutkin yli 3 v siellä, tiedän myös että kuuluu tapoihin kortinpeluut ja kavereien tapaamiset. en tosiaan kiellä. joskus vain paljon, montakin yö viikossa poissa, tulee n.4 aikaa aamulla. joskus juoneena. sanoo kaverien kanssa. meillä ei ruusuista, riitoja. ollut eroja, kesti alle kk. myös peliongelmaa.ehkä pelaa yöllä. mutta pettääkö.ei merkkejä. mulla eui luottamusta. alan hajota. täää lyhyesti. emme elä kahden, jälkikasvuakin.haluan mileipiteitä, etenkin jos jollain sama tilanne. tästä ei paljo puhjuta, "tabu"??vaikka tiedän monien miehet toimii samoin.
APUA
3
420
Vastaukset
- -veli-
pyörittää tällä hetkellä kolmea naista.. .. ja yhden kans niistä on kihloissa..ja se on omamaalainen
2 muuta on sitä säätöä vaan
kuulostaa kyllä aika epäilyttävältä toi juttu.. minkämaalanen sun mies on - ...
No onhan se nyt selvää, että niitä muita naisia on.
Jos sua rakastais niin ei edes käyttäytyis tuolla tavalla. - ...
touhuilee myös mieheni.. aluksi epäilin kovastikin, mutta hän on saavuttanut luottamukseni (kovan koulun kautta).
Saattaa olla, että mies asettaa itselleen suuria tavoitteita perheensä suhteen, ja kun sitä rahaa ei tipu taivaalta, niin tartutaan helposti pulloon ja häivytään baanalle. Naisellahan on tuo kuuluisa vaisto toisten naisten suhteen, ja siihen kannattaa luottaa. Kysy asiasta suoraan häneltä, mikäli sinulla on epäilys.
Mielisanontani miehelle: 02.00 jälkeen kotiutuvat miehet ovat joko sinkkuja tai pettäjiä... kumpi sinä olet :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888