Myydään 3 undulaattia ja häkki

SpionChick

Jouduin muuttamaan kaupunkiin opiskelujeni takia, eikä kyseisessä kerrostalossa saa pitää lemmikkejä. Nyt siis pikaista ja rakastavaa kotia kaipaa kolme undulaattia, kaksi naarasta ja yksi koiras!

Linnut:

Blueberry "Kamu"
Kaunis vaaleansininen koiras, noin kolmevuotias. Lintu on rengastettu. Luonteeltaan tämä lintu on kolmikosta kesyin, ja vapaana lennellessään tykkää tulla tervehtimään ja ihmettelemään mitä ihmiset tekevät.

Springtime "Mona"
Kirkkaan keltainen vihreilla kuvioilla, noin kolmevuotias naaras. Edellisen omistajan mukaan lintu oli myös rengastettu, mutta rengas on tippunut. Samasta pesueesta kuin "Kamu." Luonteeltaan lintu on hieman arempi kuin veljensä, mutta seuraa rohkeasti toisen linnun esimerkkiä ja tulee perässä tervehtimään. Viimeistään herkkupalan houkuttelemana!

Moonshine "Ansu"
2 vuotias naaras, joka jostain syystä viihtyy paremmin omissa oloissaan. Väritykseltään vihreänkeltainen. Lintu tykkää leikkiä häkissä olevilla virikkeillä ahkerammin kuin kaksi muuta, mutta onkin sitten luonteeltaan todella arka, eikä meinaa tulla käteen edes ruuan perässä. Aktiivinen säheltäjä.

Häkki: Mitoiltaan häkki on noin 50cm x 90cm x 75cm, siinä on paikat neljälle ruokintakulholle jotka kiinnitetään häkin ulkopuolelle, ja molemmissa päädyissä vielä luukut joihin saa kiinnitettyä vaikkapa lintujen "kylpyammeen." Pienten luukkujen lisäksi häkin keskellä on isohko luukku, jossa on kaksi osaa jotka liukuvat syrjään. Lukituksena toimii klipsunomainen kiinnitin, joka on häkissä kiinni metalliketjulla. Pohja on tummansininen umpipohja. Häkki on helppo putsata nostamalla kevyt häkkiosa irti pohjasta ja imuroida/pestä alaosa. Häkki on hieman alle kaksi vuotta vanha, ja yhtä hyvässä kunnossa kuin ostettaessa.

Mukaan: Mukaan tulee häkin mukana tulleet muoviset orret, sekä itse tekemäni puuorret. Lisäksi kaikki mitä häkin mukana tuli, ruokintakulhot/vesiautomaatit, ja itse ostamaani sälää, lintujen leluja, ruokakippoja, vesiautomaatti ja lintujen ruokaa. Mahdollisuus saada myös pienempi kuljetushäkki.

LINNUT MYYDÄÄN VAIN YHDESSÄ SAMAAN JA RAKASTAVAAN KOTIIN, sillä ne ovat tottuneet toisiinsa. Häkki mieluiten mukaan.

Hintapyyntö linnuista ja häkistä: 120e
Sijainti: Vammala

Alkuperäishinnat:
Häkki: 200e
Linnut: ~ 30e / kpl



Lisätietoja ja kuvia voi kysellä: [email protected]

3

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä täs vaan!

      Hmm... tosiaankin! Laitan sulle EHKÄ jossain vaiheessa meiliä jos ¨vanhemmat suostuu. Pystyiskö elämään koiran ja kisun kanssa? En ole ostamassa mutta kyselen.

      • SpionChick

        Linnut ovat tottuneet elämään taloudessa jossa on myös kaksi kissaa, mutta koska "Ansu" on arka lintu, niin olemme pyrkineet pitämään kissat muissa huoneissa. Varsinkin kun linnut lentävät vapaana, kaikkien kannalta on parasta jos muut eläimet ovat toisessa huoneessa.

        Tipuset ovat myös tottuneet meteliin riehakkaan pikkuveljeni takia, eivätkä kavahda sitä jos samassa huoneessa kuunnellaan musiikkia, katsotaan televisiota tai pelataan videopelejä - kohtuudella tietysti, ja yöllä on aina hiljaisuus.


    • 06-alueelta

      Hei. Laitoin sählöpostia tulemaan. Olemme erittäin kiinnostuneita koko paketista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe