Honduras? kannattaako mennä?

marella1989

kertokaa millainen paikka on honduras? luin että siellä on eniten säilynyt mayakulttuuria, kiinnostavia nähtävyyksiä siis riittää? kumminkin on yksi köyhin maa väli-amerikassa, varkaita lienee paljon? lentoaika varmaan saman pituinen kuin esim. kuubaan?

3

2038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rannikko varsinkin

popo 59

tuota siellä juodaan huorataan ja huumeillaan ensisijaisesti.
      rannikolla missä on mustaa väestöä väkivalta puuttuu ja hommat hoidellaan siistimmin.
      etelässä ja tekusikalpan (pääkaupuinki) nurkilla noh latinoilla tiiviimpi ote asioihin , ainakin pahoissa asioissa.
      minä ja matkakaveri viihdyttiin hyvin , meinasivat ampua kaverin kun känni siviilipoliisi halusi lahjuksia kun polkupyörän valo ei palanut.
      en viitsinyt kääntää , itsehän kaveri halusi jollekin paratiisi (käärme) saarelle (30) etu päässä kanadalaista kyyhötti siellä odottamassa loman loppua.
      takamailla ( lahti tampere) ei mitään harmeja .
      mitään ei varastettu, ketään ei nähty tapettavan, ei luteen puremia.
      kerran sain vahingossa kokaiinia kun nätillä tytöllä oli sitä suussa.
      aidosti kiva paikka ja jos oot normaali niin mee sinne jenkkien lentokoulutus tukikohtaan pojat saa ainakin katsella valkoista naista ,herrasmiehiä.
      tuota ootko ollut yksin missään terveessä paikassa ennen .
      -voisin vaihtaa pari sanaa jos eläläisen näkökulma kiinnostaa.

muuten marellan eteen v varella kiva paikka bissaussa.

• taukkiko

Katso internetista millainen paikka on Honduras. Jos pystyt ollenkaan seuraamaan uutisia niin huomannet etta siella oli sotilasvallankaappaus askettain ja maan tilanne on epavakaa. Vaatiiko paljon alynlahjoja paatella etta sinne ei kannata matkustaa? Onko aivoja ollenkaan?

• Anonyymi

´MIKÄ ON HONDURAKSEN TILANNE NYT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22