Moi! oon 13v ja haluisin alottaa motocrossin. Oon joskus, ajanu
mopolla... eli mikä crossi kannatais hankkii? jne??
mite alottas?
2
531
Vastaukset
- .,. kiinalainen
jos täältä kysyy. kiinalaiset on hyviä ainakin papatiti , kiinarit ja muut ilotulitteet.
- motocorssari
Honda 85cr on luotettava ja ärhäkkä peli. vuosimallit 2005-2008 on hyviä. Ei kannata ostaa utena vaan käytettynä opn paras. Myös yamahan yz85 on toimiva peli. Vausteet on kannatavaa. Niille tule käyttöä. Siis Niskatuki (ei makara) rintasuoja (pleksi) kyyner suojaajat (molempiin käsiin) ajohanskat (niinpienet kuin käteen mahtuu), kypärä, lasit,polvisuojat ja ajo saapaat. Parhaitten niskatukien, rintasuojien ja kyyner ja polvisuojien valmistaja on Evs. Hanskojenvalmistajat scott ja sinisalo ovat hyviä. Jos haluat hyvän kypärän seon arai. Hyvät ajolasit tarjoaa scott (repäisylaseja ei kannata hankkia aluksi). Ajo kenkien valmistajana toimii Alpinstar. Jollei perheessäsi ole mootori-crossareita niin kannataa liityä seuraan. Joka ajon jälkeen on pestävä aina "pyörä" Tärkeät pesu alueet ovat etu iskarit ja hammasrataat. Myös ajon jälkeen on rasvattava ketjut. Kannataa lukea manualia joka pitäisi tulla crossin mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498