Löytyykö keneltäkään Eva supersaumuri 087DE koneeseen käyttöohjeita?
Maahantuojalla ei niitä ole malli kun on niin vanha (sanoi myyjä kun koneen ostin).
Malli on aika peruskone ja yleisohjeita minulla on jossain saumurikirjassa, mutta kivahan se olisi jos löytyisi ohjeet juuri tuohon koneeseen. :)
saumurin käyttöohjeita
metsästän...
6
1234
Vastaukset
- AnniinaK
Hei!
Kysäsepä tuolta jälleenmyyjältä: [email protected]
Terveisin, Anniina - Anonyymi
Joku anto tänä osotteen myyn neulekoneita
- Anonyymi
Moi, Oho siitä on kauan aikaa kun kyselit käyttöohjeet saumuriin.
Minulla oli ohjekirja hukassa ja löysin sen!
Voin tulostaa sinulle käyttöohjevihkosen ja lähettää sen sinulle jos vielä tarvetta!- Anonyymi
Moi. Minä olis tarvinnut ohjeita :) Ostin just ja ohjeita ei ole.
Anonyymi kirjoitti:
Moi. Minä olis tarvinnut ohjeita :) Ostin just ja ohjeita ei ole.
Miten saisin ne sinulta? Sähköpostiin?
- Anonyymi
Voitko saada sen minulle myös?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20411853- 298208
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586266Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725184- 514938
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474492Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164408- 1183890
- 813383
- 511897