Heyh, jostain olen kaiketi lukenut että gerbiilille saisi antaa kissanruokaa.. En ole ihan varma onko se totta tai olenko edes mistään sitä lukenut.. Jotenka päätin sitten täältä kysäistä..
Eli onko asia niin että niille sitä kissanruokaa saisi antaa ?
esim. sitä jossain kastikkeessa olevaa härän ja kananlihaa, mitä saa 35sentin pusseissa.. ?
Saako Gerbiilille antaa kissanruokaa ?
4
395
Vastaukset
- kuikui
mulla ei oo mitään hajua, mut jotenki en ite antais gerbiileilleni noita pusseja, jos vaan gerbuja omistaisin. Vähän epäilyttää :/
- suosittele
En suosittelisi antaa kosteaa kissan ruokaa. Eri asia on jos on kissan kopuloita niin ehkä sillon. Mutta kosteaa en suosittele.
- Nirpsuli
En ole kuullut, että olisi hyvä antaa nuita kissojen ruokia gerbiileille. :D Koiran keskejä ja niitä lihalla täytettyjä kovia palleroita (joiden nimeä en nyt muista) voi antaa aina silloin tällöin. Gerbiili kuitenkin tarvitsee lihaakin ruuassaan joten aina viikon tai parin välein olisi hyvä antaa hieman maustamatonta lihaa joko raakana tai ruskistettuna taikka tällaisena kuivamuonana.
- Anonyymi
Ei varmaan kuin vaan nappuloita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054