Löysin tosi hauskan kohdan 3. kirjasta, nauroin ihan ääneen:
""Percy puolestaan ojensi kätensä juhlallisesti kuin hän ja Harry eivät olisi ennen tavanneetkaan ja sanoin: "Harry. Ilahduttavaa nähdä sinua." "Hei, Percy", Harry sanoi yrittäen olla nauramatta.
"Toivoakseni voit hyvin?" Percy sanoi mahtipontisesti ja ravisti Harry kättä. Harrystä tuntui kuin hänet olisi esiteltu pormestarille.
"Oikein hyvin, kiitos"
"Harry!" Fred sanoi, tyrkkäsi Percyn kyynärpäällä pois tieltä ja kumarsi syvään. "Kerrassaan MAINIOTA nähdä sinua, kuomaseni."
"Herttaista", George sanoi, tuuppasi Fredin syrjään ja tarttui hän vuorostaan Harryn käteen. "Perin viehättävää."
Percy näytti hapanta naamaa.
"Nyt riittää", Weasleyn äiti sanoi.
"Äiti!" Fred sanoi kuin olisi vasta huomannut hänet ja tarttui häntäkin kädestä. "Vallan erinomaista nähdä sinua -"........
Voitte myös itse lisätä hauskoja kohtia Potter kirjoista tähän topicciin.
Hauska kohta 3. kirjassa
949449
1
660
Vastaukset
- ...
Tuli pieni typo, "Ja sanoin.." tuli N perään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991