Taustatietoa, että minä en tule anopin kanssa toimeen ollenkaan, mutta lasten ja miehen takia yritämme pitää jonkinlaiset välit.
Viime sunnuntaina istuttiin anopin kahvipöydässä, kun anopin tarjotessa lisää pasteijoita (jotka oli itse tehnyt varmaan vuonna -85 ja jotka olivat olleet pakkasessa siitä lähtien, sen verran pahoja olivat) Sanna 5-vuotta täräytti: "Haista v*ttu h*ora, sun p*skoja pasteijoita ei söis h*mokaan!"
Oli siinä vaikea pidätellä naurua anopin näyttäessä siltä että kohta saa sydänkohtauksen. Toki kiroilusta ja yleisistä käytöstavoista puhuttiin kotimatkalla, mutta tuli nyt niin hyvään saumaan tuo letkautus että melkein teki mieli palkita tyttö makeisilla ja viiden euron setelillä.
Anopille täydellä mitalla
20
2924
Vastaukset
- typerä..
provo
- ettet tule toimeen!
Tuollalailla kun olet lapsesi kasvattanut, on vaikeaa kuvitella sinun tuvan kenenkään normaalin ihmisen kanssa toimeen.
Kaikki sympatiat anopillesi. - en
olisi pystynyt piteleen naurua :-D!! Meillä kanssa tarjotaan mitä sattuu
mummolassa (ja aina me kaikki olemme "laihdutusdietillä"!) mutta lapset
sen verran isoja että ne sanoo vaan "kiitos mutta olen allerginen tuolle enkä voi syödä sitä".
Olisinpa ollut kärpäsenä katossa ja nähnyt anoppisi ilmeen!
Lapsilla on sitten ihana tapa yhdistää sanoja!! - wisdooom???
Mistäpä 5-vuotias lapsesi on oppinut tuollaisia sanoja?
Toivon todellakin, että tämä on provo! Vaikea uskoa, että kukaan aikuinen voisi hyväksyä lasten suusta tuollaista.
Ja voin vielä kertoa, että eivät maistu anopin tekeleet minullekaan, mutta jotain käytöstapoja tässä maailmassa pitää olla!
Häpeäisin syvästi, jos lapseni päästäisi, edes yhden noista kammottavista sanoista, joita pieni tyttösi päästi suustaan??!!!- lapsukainen
on oppinut niitä noin 50 henkilöltä, jonka kanssa on
tekemisissä. Isommat siskot koulussa kokeilevat
kielen ja sanojen voimaa ja usuttavat pikkusiskoa sanomaan vaikka
mitä. Näihin ei kannata kiinnittää samanlailla huomiota kuin
jos vaikka aikuinen miniä sanoisi näin kahvipöydässä.
Puhuminen voimasanoista ym auttaa lasta ymmärtämään
sanojen merkitystä (vaikka varsinainen merkitys on usein
täysin hakusessa) ja niiden käyttöä.
Hyvä toisaalta myös kertoa vähän vanhempana että
aikuiset (varsinkin miespuoliset) kuitenkin käyttävät näitä sanoja.
Ja että eri ihmisillä on niihin eri suhtautuminen. - lisäys
lapsukainen kirjoitti:
on oppinut niitä noin 50 henkilöltä, jonka kanssa on
tekemisissä. Isommat siskot koulussa kokeilevat
kielen ja sanojen voimaa ja usuttavat pikkusiskoa sanomaan vaikka
mitä. Näihin ei kannata kiinnittää samanlailla huomiota kuin
jos vaikka aikuinen miniä sanoisi näin kahvipöydässä.
Puhuminen voimasanoista ym auttaa lasta ymmärtämään
sanojen merkitystä (vaikka varsinainen merkitys on usein
täysin hakusessa) ja niiden käyttöä.
Hyvä toisaalta myös kertoa vähän vanhempana että
aikuiset (varsinkin miespuoliset) kuitenkin käyttävät näitä sanoja.
Ja että eri ihmisillä on niihin eri suhtautuminen."homo" ja "huora" sanaa voi käyttää nykyään halventavana sanana mutta
alunperinhän ne eivät sitä ole olleet (yhden seksuaalisuuden suuntauksen
lyhennys, maailman vanhin ammatti). - edesvatuuton.
lapsukainen kirjoitti:
on oppinut niitä noin 50 henkilöltä, jonka kanssa on
tekemisissä. Isommat siskot koulussa kokeilevat
kielen ja sanojen voimaa ja usuttavat pikkusiskoa sanomaan vaikka
mitä. Näihin ei kannata kiinnittää samanlailla huomiota kuin
jos vaikka aikuinen miniä sanoisi näin kahvipöydässä.
Puhuminen voimasanoista ym auttaa lasta ymmärtämään
sanojen merkitystä (vaikka varsinainen merkitys on usein
täysin hakusessa) ja niiden käyttöä.
Hyvä toisaalta myös kertoa vähän vanhempana että
aikuiset (varsinkin miespuoliset) kuitenkin käyttävät näitä sanoja.
Ja että eri ihmisillä on niihin eri suhtautuminen.OLET VASTUUN PAKOILIJA.
- kohta mummi
Vaikka hyvilläsi oletkin anopille letkautuksesta, niin säälittävää luettavaa juttusi on, en kyllä olisi itse ilennyt moista tänne laitella...
Mistähän moiset nimitykset/ sanasonnat on oppinut, ettei vaan kotoa?
Joo, kun vielä annat pikkuisen rahnaa, niin eiköhän ensi kerralla sieltä tule vielä tuhdimmin niitä kirosanoja!
Opeta nyt hyvä ihminen käytöstapoja sille 5-vuotiaalle! - henri-mikael
Taisit itse sanoa anopillesi tuon "Haista v*ttu h*ora, sun p*skoja pasteijoita ei söis h*mokaan!". Harvinaisen tyhmä ihminen olet ja toivottavasti et koskaan saa lapsia.
- .-..
Ai että nauroin. Suloinen pikku-pippurityttö. :D
- sanna 25-v
Nyt vähän valoja päälle sinne yläkertaan ääliö!!! Mitä hauskaa siinä on, kun 5- vuotiaasi kiroilee ja nimittää isoäitiään huoraksi?!? Taustatietosi huomioden tarinasta jää vähän sellainen mielikuva, että tyttö on kotona oppinut liittämään nuo sanat mummiinsa...
- äiti__87
Ettei anoppi tykkää tuollaisesta ämmästä! Pentua pitäis läimiä korville ja äitiä myös, ku sallii lapseltaan tuollasiet puheet!
- iltakalja
käyttää sanoja omaan äippäänsä :) sitä saa mitä tilaa.
- etovaa kuultavaa
Oletpa häpeämätön,toivottavasti tyttäresi,alkaa käyttää samanlaista sanavarastoa myös sinuun.
Sen sijaan että,oisit puuttunut puheeseen ja käskenyt pyytää anteeksi törkeää puhetta,haluaisitkin kiitellä
kakaraa,joka on hävytön suustaan... - jare.
Hahhah, kiitos illan nauruista. :D
- anette__
Olet uskomattoman typerä.
Ja sinua oikein nauratti tyttäresi puheet ja mielesi teki palkita hänet? Olet täysin kelvoton äidiksi. Lapsesi katsovat mallia sinusta.
Olen varma, että sinun ja anoppisi huonojen välien syy olet SINÄ.
Olet typerä ja ilkeä ihminen. Mieti sitä! Voit muuttua! ei normaalisti kyl 5v lapsi omaa tuolllaista sanavarastoa , ei meillä ainakaan,¨.mut kylläkin herkullinen tilanne jos ite ei piittaa anopista
- .sitä pienet perässä
http://www.youtube.com/watch?v=_pTeyviG594
Tässä yks linkki, joka on todella surullista kuunneltavaa. Kamalia sanoja pienen lapsen suusta.
Linkki on kopioitu toisesta tässä foorumissa olevasta keskustelusta.
Vanhemmat jotka sallivat moisen, ovat kykenemättömiä vanhemmiksi!!!!!!!!! - huhhuh...
.sitä pienet perässä kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=_pTeyviG594
Tässä yks linkki, joka on todella surullista kuunneltavaa. Kamalia sanoja pienen lapsen suusta.
Linkki on kopioitu toisesta tässä foorumissa olevasta keskustelusta.
Vanhemmat jotka sallivat moisen, ovat kykenemättömiä vanhemmiksi!!!!!!!!!Just.. Kamala. :( miten joku vanhempi voi sallia tollasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501