nyt kun sikaflunssa on tulossa, niin YHÄKÖ te kiillotatte
(levitätte likaa puhtaisiin välineisiin) astiat ja välineet ns.
hienoissa ravintoloissa???
LOPETTAKAA HETI! Mikään pyyhe tai käsi ei ole koskaan niin puhdas, ettette levittäisi sillä bakteereja!
terveisin sivustaseuraaja
astia
2
674
Vastaukset
- Hygieenikko
Juuri noinhan se asia on, miksi niillä pyyhkeillä ja tarjoilijoiden ei ehkä niin puhtailla käsillä pitää mitätöidä astiahuollon aikaansaama mikrobiologinen puhtaus. Jos astiahuolto toimii oikein ja pesu-ja huuhteluaine mitoitukset on ok, mitään kiilloituksia ei tarvita. Ainoastaan kuukausittainen kloorikirkastus.
Joten, lopettakaa se turha kiillotus, aikaanne se vaan vie. Pitäkää laitteet puhtaina ja huollettuina!- sivustaseurannut hlö
miksi tätä ei alan ammattilaiset tiedä? Ovat olevinaan niin ammattilaisia... ja silti palvelu on surkeaa, käytös eräillä ylimielistä, ihme että koko pulju on pystyssä.
Haluaisin tietää ihan omaksi iloksi, monessako raflassa sitten enää kiillotetaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482