Syksy oli tänään myöhässä
hetken sain kulkea harhaan
taskukellosta mitattua aikaa
En anna tämän mennä ohi
viivytän kättäni vielä
ennen kuin kerron
ennen kuin huomaat
Harhaan
16
248
Vastaukset
- lindalinda1
napakymppi !
Mahtavasti kuvattu,
vähin sanoin toteutettu tunnelma
on tässäKIN runossasi.- Miekko
Kiitos :) Mietin että onko sanoja liian vähän, mutta sittenkin niitä tuntuu olevan liikaa. no, ehkäpä niitä on sopivasti.
- Minanoita
Syksy on jotenkin aina
myöhässä
lehtien yhteen törmäilyä
siellä missä olisi paljon vielä nähtävää
kaksin käsin takerrun
puunrunkoon
en halua kaikkea sitä kaunista
vielä pakoon päästää...
Tällaisen reaktion sai runosi minussa aikaan=) Sinä kirjoitit kovin herkällä sulkakynällä, melkein näin sen liukuvan ruudun yllä. Pidin ja kovasti=)- Miekko
Usein sanotaan että kevät on myöhässä tai kesä tai talvi, harvemmin syksy. Aika harvinaislaatuinen ihminen sanoo syksyn olevan myöhässä. Kesä jatkuu liian pitkään. Liian pitkään on kaunista ilmaa :)
- MarjaM..i
Ennen kuin sanat loppuvat
sanon,
että jään jumiin tähän koskettavaan tunnelmaasi.
Wau!- Miekko
Tunnelma syntyi rantojen syleilyssä, auringon säteissä. Rannalla oli rauhaisaa, meressä suorastaan tyhjää. Arkajalat ovat luikkineet koloihinsa :)
- runosi
sanomaa...luin runosi monta kertaa...ja tällaisena se aukesi minulle:
varastan vielä pienen hetken
viivyttelen edes lyhyen tovin
vaikka aikaa ei ole paljon
mutta ei vielä tänään
aurinkokoin paistaa lämpimästi
on siis täysi kesä, ei syksystä tietoakaan
syksy tuo vääjäämättä totuuden...
onko totuus niin raaka, kova
että se kaiken muuttaa voi
salailulla ei mitään voita
siis totuus rakkaallesi kertoa koita.
tämmösiä ajatuksia runosi herätti, saatoin mennä täysin
metsään...sori etukäteen jos ymmärsin väärin.
Tosi hieno runo joka tapauksessa.- Miekko
Kiitos :). ymmärsit hyvin. Tarkoituksella jätin paljon aukkoja tekstiin. Täydennettävää.
- kaaru
puiden kellastuneet lehdet
välkehtii aurinkoa vasten
katselen sinistä taivasta
mietin miten kerron
mitä tunsin kun vielä olit
kätteni ulottuvissa
etkä huomannut
olin jo kaukana
painan katseeni maahan
olenko valinnut oikean tien
Runosi Miekko oli koskettava ja pidin siitä:)- Miekko
En tiedä onko tie oikea vai väärä, ehkä se on vain tie. Vain tie. Ja senhän tietää aina vasta jälkeenpäin, millainen tie se oikein oli. Mietin kesän kohokohtia eilen, eivät ne kesällä kovin kummoisilta tuntuneet.
...Päivän parasta lukuelämystä...
Runojen aatelia =)- Miekko
kiitos :) Tätä epäilytti laittaa julki. Henkilökohtaista. Mutta näköjään kannatti. Kiitos kauniista sanoistasi :)
- AmandaK
Tää on sanaton taas näiden sanojen äärellä.
Mä tykkäsin tosta myöhässä olevasta syksystä, ja kuinka tää runo tavallaan jäi vähän auki, tosiaan jotain taitaa olla sanottavana ja huomattavana. Tunnelma tuli vahvana runosta läpi ja jään hetkeksi sen lumoihin.- Miekko
Kiitos :) Itsekin tykkään juuri samoista, myöhässä olevasta syksystä ja auki jäämisestä (ei edes tavallaan vaan ihan varmasti:). Ja siitä, ettei tarkkaan kerrota, mitä sanotaan ja huomataan. Niitä asioita voi tietysti halutessaan veikkailla:)
- Mysteriet
Tämä on oikeastaan täydellinen runo - hiivattiako tässä muuta jaarittelemaan!
- Miekko
kiitos. Niin, joskus sitä selviää vähemmilläkin sanoilla:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511175Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461052Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38777