sepia

paras lääke

Aine vaihdevuosiin vai mikä muu,kehutaan että se ois paras,montako raetta vois ottaa.Onko pienenpi esim 6 energisempi,kuin d 30?

31

8256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oireesi

      Sepia- oireita? D30 on korkeampi potenssi, eli ns. energisempi. Jos oireet sopivat, niin aloita vaikka D6:lla tai D12:lla. Pari pilleriä kerran päivässä.

      • sopivat mulle

        Mutta eivät kaikki. kiitos vastauksesta.


      • typerystä
        sopivat mulle kirjoitti:

        Mutta eivät kaikki. kiitos vastauksesta.

        Ei voi sanoa muuta kuin että pohjatonta on ihmisten typeryys.


      • vaihdevuosioireisiin
        sopivat mulle kirjoitti:

        Mutta eivät kaikki. kiitos vastauksesta.

        Helpointa ois antaa ammattilaisen määritellä just sun tyypilles oikea lääke,
        saat nopean avun.


      • vielä...
        sopivat mulle kirjoitti:

        Mutta eivät kaikki. kiitos vastauksesta.

        jos se Sepia ei ala yhtään auttaa viikossa-parissa, niin sitten se ei ehkä ole oikea aine. Mutta ei siitä mitään vaaraa sinulle ole.
        Jos auttaa aluksi, mutta jos sitten vaikutus lakkaa, niin ota sitten korkeampaa potenssia, esim. D30.


      • vielä...
        vielä... kirjoitti:

        jos se Sepia ei ala yhtään auttaa viikossa-parissa, niin sitten se ei ehkä ole oikea aine. Mutta ei siitä mitään vaaraa sinulle ole.
        Jos auttaa aluksi, mutta jos sitten vaikutus lakkaa, niin ota sitten korkeampaa potenssia, esim. D30.

        Tarkoitin tietenkin, että jos ei auta viikossa-parissa, niin siitä ei ole ollut sinulle mitään haittaa, mutta ei kannata sitten sitä ainetta ottaa sen pitempään.


      • Anonyymi
        typerystä kirjoitti:

        Ei voi sanoa muuta kuin että pohjatonta on ihmisten typeryys.

        Vaikea uskoa sitä totuutta että vieläkin on näitä ihmisiä joiden usko perustuu asioihin jotka ovat pelkkää huuhaata .
        Miksi eivät ole kehittyneet yhteiskuntien muutosten myötä, kun aina vaan luotetaan epätieteellisiin menetelmiin. Jostainhan senkin on johhduttava


      • Anonyymi
        vaihdevuosioireisiin kirjoitti:

        Helpointa ois antaa ammattilaisen määritellä just sun tyypilles oikea lääke,
        saat nopean avun.

        Ihan niin lääketiede on pitkälle kehittynyt nykyisin ja ihmiset saavat apua vaivoihinsa .
        Mutta vielä on muutama joka laittaa uskonsa kaiken maailman humulilupuli tuotteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin lääketiede on pitkälle kehittynyt nykyisin ja ihmiset saavat apua vaivoihinsa .
        Mutta vielä on muutama joka laittaa uskonsa kaiken maailman humulilupuli tuotteisiin.

        Lääkefirmat kiittää.
        Lääkkeillä hoidetaan oireita, ei sairautta, mut vielä jokkut jaksaa paasata lääkefirmojen hyväki.


    • potenssit

      Homeopaattisessa uskomusjärjestelmässä valmiste on sitä tehokkaampaa, mitä laimeampaa se on. D6 tarkoittaa, että sokerirakeeseen on imeytetty nestettä, josta valtaosa on vettä ja 0,001% mustekalan värinestettä. D30 on muuten sama, mutta lisäät edelliseen lukuun pilkun jälkeen 24 nollaa. Eli käytännössä vaikuttavaa ainetta ei ole ollenkaan, mutta homeopaatit kertovat, että laimentaessa vettä on kovasti ravistettu, joten taikavoimaa on siirtynyt.

      Klassisen hahnemannilaisen näkemyksen mukaan tämä ei riitä, vaan ravistamisen yhteydessä olisi vesipulloa pitänyt vielä iskeä lujasti Raamatun kanteen (mutta varo, että ei mene rikki).

      Oikeasti mikään näistä kikkailuista ei ole apua vaihdevuosivaivoihin, mutta ketä kiinnostaa.

      • Mr Hyde

        "Oikeasti mikään näistä kikkailuista ei ole apua vaihdevuosivaivoihin"

        Niin, eihän se homeopatia lääkkenä vaivoihin tietysti tehoa, mutta kun puuhastelee jotain mielenkiintoista vaikka sinällään turhaan, saa se ainakin hetkeksi unohtamaan ne todelliset vaihdevuosivaivat. Tosin samalla rahalla voisi käydä vaikka elokuvissa ja siten saada uusia elämyksiä ja ajan kulumaan mielekkäästi. Se olisi nyt kuitenkin rehellisempää toimintaa se kuin kaupata ihmisille olematonta terveyttä.


      • petosjutussa
        Mr Hyde kirjoitti:

        "Oikeasti mikään näistä kikkailuista ei ole apua vaihdevuosivaivoihin"

        Niin, eihän se homeopatia lääkkenä vaivoihin tietysti tehoa, mutta kun puuhastelee jotain mielenkiintoista vaikka sinällään turhaan, saa se ainakin hetkeksi unohtamaan ne todelliset vaihdevuosivaivat. Tosin samalla rahalla voisi käydä vaikka elokuvissa ja siten saada uusia elämyksiä ja ajan kulumaan mielekkäästi. Se olisi nyt kuitenkin rehellisempää toimintaa se kuin kaupata ihmisille olematonta terveyttä.

        "Se olisi nyt kuitenkin rehellisempää toimintaa se kuin kaupata ihmisille olematonta terveyttä."

        Niinpä:

        "Yhdysvaltalainen lääkevalmistaja Pfizer on suostunut maksamaan 1,6 miljardin euron korvaukset maan suurimmassa terveydenhuollon petosjutussa.

        Korvausvaatimukset ovat seurausta siitä, että Pfizer on laittomasti mainostanut lääkkeitä sellaisiin vaivoihin, joiden hoitamiseen lääkevalvontaviranomaiset eivät ole niitä hyväksyneet. Asiasta kertoo BBC.

        Oikeus on todennut Pfizerin tytäryhtiön Pharmacia & Upjohnin mainostaneen laittomasti lääkkeitä tarkoituksenaan pettää tai johtaa harhaan ostajia."

        http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Lääkevalmistaja Pfizer hyväksyi ennätyssuuren sakon petoksesta/113524901...


      • boiron
        petosjutussa kirjoitti:

        "Se olisi nyt kuitenkin rehellisempää toimintaa se kuin kaupata ihmisille olematonta terveyttä."

        Niinpä:

        "Yhdysvaltalainen lääkevalmistaja Pfizer on suostunut maksamaan 1,6 miljardin euron korvaukset maan suurimmassa terveydenhuollon petosjutussa.

        Korvausvaatimukset ovat seurausta siitä, että Pfizer on laittomasti mainostanut lääkkeitä sellaisiin vaivoihin, joiden hoitamiseen lääkevalvontaviranomaiset eivät ole niitä hyväksyneet. Asiasta kertoo BBC.

        Oikeus on todennut Pfizerin tytäryhtiön Pharmacia & Upjohnin mainostaneen laittomasti lääkkeitä tarkoituksenaan pettää tai johtaa harhaan ostajia."

        http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Lääkevalmistaja Pfizer hyväksyi ennätyssuuren sakon petoksesta/113524901...

        Epärehellisestä markkinoinnista puheen ollen homeopaattisia valmisteita ei saa mainostaa minkään sairauden hoitamisessa, mikäli niiden vaikuttavuudesta ei ole näyttöä. Sen sijaa niitä saa vapaasti myydä, kunhan ei valehtele, että valmiste tehoaisi.

        Tästä syystä minkään homeopaattisen pilsupurkin kyljessä ei ole annettu käyttötarkoitusta. Epärehelliset puodinpitäjät kyllä sittten valehtelevat asiakkaille suut ja silmät täyteen, mutta tätä ei valvota ja mitään sakkoja ei anneta. Homeopaattiset yhtiöt käyttävät myös keskustelupalstoilla todistavia harastajia hyödyllisinä idiootteina esittämään niitä markkinointiväitteitä, joista yhtiö itse joutuisi vastuuseen.


      • USA:ssa
        boiron kirjoitti:

        Epärehellisestä markkinoinnista puheen ollen homeopaattisia valmisteita ei saa mainostaa minkään sairauden hoitamisessa, mikäli niiden vaikuttavuudesta ei ole näyttöä. Sen sijaa niitä saa vapaasti myydä, kunhan ei valehtele, että valmiste tehoaisi.

        Tästä syystä minkään homeopaattisen pilsupurkin kyljessä ei ole annettu käyttötarkoitusta. Epärehelliset puodinpitäjät kyllä sittten valehtelevat asiakkaille suut ja silmät täyteen, mutta tätä ei valvota ja mitään sakkoja ei anneta. Homeopaattiset yhtiöt käyttävät myös keskustelupalstoilla todistavia harastajia hyödyllisinä idiootteina esittämään niitä markkinointiväitteitä, joista yhtiö itse joutuisi vastuuseen.

        "Epärehellisestä markkinoinnista puheen ollen homeopaattisia valmisteita ei saa mainostaa minkään sairauden hoitamisessa"

        Tiedossa ei ole yhtään epärehellistä homeopatian markkinointitapausta, toisin kuin:

        "Lääkeyhtiö Pfizer on sopinut maksavansa yli 1,6 miljardin euron korvaukset lääkkeidensä laittomasta mainonnasta Yhdysvalloissa. Brittilehti Guardianin mukaan summa on Yhdysvaltain historian suurin rikossakko.

        Pfizer on myöntänyt sitä vastaan nostetut syytteet siitä, että Bextra-kipulääkettä oli markkinoitu asiattomasti väittämällä sen tehoavan vaivoihin, joiden hoitamiseen lääkeviranomaiset eivät valmistetta olleet hyväksyneet.

        Lisäksi yhtiön epäiltiin markkinoineen sopimattomasti kahtatoista muutakin lääkettä. Bextra-kipulääke vedettiin turvallisuuskysymysten takia pois markkinoilta vuonna 2005."

        http://www.uusisuomi.fi/raha/70380-suurhuijaus-usan-historian-suurimmat-sakot


      • pahasti sekaisin
        USA:ssa kirjoitti:

        "Epärehellisestä markkinoinnista puheen ollen homeopaattisia valmisteita ei saa mainostaa minkään sairauden hoitamisessa"

        Tiedossa ei ole yhtään epärehellistä homeopatian markkinointitapausta, toisin kuin:

        "Lääkeyhtiö Pfizer on sopinut maksavansa yli 1,6 miljardin euron korvaukset lääkkeidensä laittomasta mainonnasta Yhdysvalloissa. Brittilehti Guardianin mukaan summa on Yhdysvaltain historian suurin rikossakko.

        Pfizer on myöntänyt sitä vastaan nostetut syytteet siitä, että Bextra-kipulääkettä oli markkinoitu asiattomasti väittämällä sen tehoavan vaivoihin, joiden hoitamiseen lääkeviranomaiset eivät valmistetta olleet hyväksyneet.

        Lisäksi yhtiön epäiltiin markkinoineen sopimattomasti kahtatoista muutakin lääkettä. Bextra-kipulääke vedettiin turvallisuuskysymysten takia pois markkinoilta vuonna 2005."

        http://www.uusisuomi.fi/raha/70380-suurhuijaus-usan-historian-suurimmat-sakot

        >Tiedossa ei ole yhtään epärehellistä homeopatian markkinointitapausta,

        Tämä paljastaakin, että homeopatiaharrastajien keskuudessa valehtelu on sallittua silloin, kun puolustetaan oman uskon mukaisia hoitoja.

        Hörhön mielestä esim. fiktiivisten parantumiskertomusten esittäminen totena ei ole ollenkaan moraalitonta. Myöskään kauppiaan esiintyminen asiakkaana ei ole ollenkaan kyseenalaista.


      • Suomessa
        pahasti sekaisin kirjoitti:

        >Tiedossa ei ole yhtään epärehellistä homeopatian markkinointitapausta,

        Tämä paljastaakin, että homeopatiaharrastajien keskuudessa valehtelu on sallittua silloin, kun puolustetaan oman uskon mukaisia hoitoja.

        Hörhön mielestä esim. fiktiivisten parantumiskertomusten esittäminen totena ei ole ollenkaan moraalitonta. Myöskään kauppiaan esiintyminen asiakkaana ei ole ollenkaan kyseenalaista.

        "Suomen markkinoilla on lähes kaikkia niitä lääkkeitä, joiden laittomasta myynninedistämisestä Pfizer tuomittiin miljardisakkoihin keskiviikkona. Kipulääke Bextran lääkejätti veti markkinoilta jo vuonna 2005. Sen sijaan psykoosilääke Zeldoxia, antibiootti Zyvoxidia ja epilepsialääke Lyricaa saa Suomesta normaalisti."

        http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/09/sakkotuomio_ei_vaikuta_pfizerin_toimintaan_suomessa_974307.html


      • vaihtoehtoinen logiikka
        Suomessa kirjoitti:

        "Suomen markkinoilla on lähes kaikkia niitä lääkkeitä, joiden laittomasta myynninedistämisestä Pfizer tuomittiin miljardisakkoihin keskiviikkona. Kipulääke Bextran lääkejätti veti markkinoilta jo vuonna 2005. Sen sijaan psykoosilääke Zeldoxia, antibiootti Zyvoxidia ja epilepsialääke Lyricaa saa Suomesta normaalisti."

        http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/09/sakkotuomio_ei_vaikuta_pfizerin_toimintaan_suomessa_974307.html

        Pfizer ei valmista homeopaattisia tuotteita. Viestisi on väärällä palstalla. Jos ei sinull aole homeopaattista aisaa, niin älä sano sitä täällä.


      • ellu*

        eivät pysty hoitamaan esim minua olen käynyt myös naisten tautien erikoistuneilla lääkäreillä eikä apua tullut.
        Lisäksi useat terveyskeskuksen lääkärit ovat tehneet kaiken maailman tutkimukset mitä vain voi,mutta
        syytä eikä apua löydy.Jos olen jo viisi vuotta kärsinyt näitä ongelmia,niin kyllä mieli tekee mennä ihan minne vaan maksoi mitä maksoi kunhan saisi tämän helvetinmoisen löylytaudin loppumaan.


      • kiitos ja kuittaus
        ellu* kirjoitti:

        eivät pysty hoitamaan esim minua olen käynyt myös naisten tautien erikoistuneilla lääkäreillä eikä apua tullut.
        Lisäksi useat terveyskeskuksen lääkärit ovat tehneet kaiken maailman tutkimukset mitä vain voi,mutta
        syytä eikä apua löydy.Jos olen jo viisi vuotta kärsinyt näitä ongelmia,niin kyllä mieli tekee mennä ihan minne vaan maksoi mitä maksoi kunhan saisi tämän helvetinmoisen löylytaudin loppumaan.

        Noh me täällä vaihtoehtomeiningissä olemme hyvin tietoisia, että olet valmis maksamaan ihan mitä vaan. Tautisi ei tietenkään hoidolla parane, mutta myös toivosta laskutetaan.


      • Anonyymi
        boiron kirjoitti:

        Epärehellisestä markkinoinnista puheen ollen homeopaattisia valmisteita ei saa mainostaa minkään sairauden hoitamisessa, mikäli niiden vaikuttavuudesta ei ole näyttöä. Sen sijaa niitä saa vapaasti myydä, kunhan ei valehtele, että valmiste tehoaisi.

        Tästä syystä minkään homeopaattisen pilsupurkin kyljessä ei ole annettu käyttötarkoitusta. Epärehelliset puodinpitäjät kyllä sittten valehtelevat asiakkaille suut ja silmät täyteen, mutta tätä ei valvota ja mitään sakkoja ei anneta. Homeopaattiset yhtiöt käyttävät myös keskustelupalstoilla todistavia harastajia hyödyllisinä idiootteina esittämään niitä markkinointiväitteitä, joista yhtiö itse joutuisi vastuuseen.

        Kannattaiskohan kysäistä vaikutuksesta eläimiltä...meidän elukat eivät ainakaan valehtele.Ihme ja kumma,kun vaivat häviävät homeopatialla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaiskohan kysäistä vaikutuksesta eläimiltä...meidän elukat eivät ainakaan valehtele.Ihme ja kumma,kun vaivat häviävät homeopatialla!

        Sama täällä,meillä pari umpirehellistä koiraa ja monta kummaa on homeopatialla hoidettu


      • Anonyymi
        Mr Hyde kirjoitti:

        "Oikeasti mikään näistä kikkailuista ei ole apua vaihdevuosivaivoihin"

        Niin, eihän se homeopatia lääkkenä vaivoihin tietysti tehoa, mutta kun puuhastelee jotain mielenkiintoista vaikka sinällään turhaan, saa se ainakin hetkeksi unohtamaan ne todelliset vaihdevuosivaivat. Tosin samalla rahalla voisi käydä vaikka elokuvissa ja siten saada uusia elämyksiä ja ajan kulumaan mielekkäästi. Se olisi nyt kuitenkin rehellisempää toimintaa se kuin kaupata ihmisille olematonta terveyttä.

        Kyllä on auttanut moneen vaivaan!!,pahat ihottumat vuoden kärsimysten jälkeen hävisivät kun ei hikoillut niin rajusti, mielialan vaihteluun myös!!


      • Anonyymi
        ellu* kirjoitti:

        eivät pysty hoitamaan esim minua olen käynyt myös naisten tautien erikoistuneilla lääkäreillä eikä apua tullut.
        Lisäksi useat terveyskeskuksen lääkärit ovat tehneet kaiken maailman tutkimukset mitä vain voi,mutta
        syytä eikä apua löydy.Jos olen jo viisi vuotta kärsinyt näitä ongelmia,niin kyllä mieli tekee mennä ihan minne vaan maksoi mitä maksoi kunhan saisi tämän helvetinmoisen löylytaudin loppumaan.

        Suosittelen sepiaa,mulla auttanut todellakin hikoiluun yms.


      • Anonyymi
        ellu* kirjoitti:

        eivät pysty hoitamaan esim minua olen käynyt myös naisten tautien erikoistuneilla lääkäreillä eikä apua tullut.
        Lisäksi useat terveyskeskuksen lääkärit ovat tehneet kaiken maailman tutkimukset mitä vain voi,mutta
        syytä eikä apua löydy.Jos olen jo viisi vuotta kärsinyt näitä ongelmia,niin kyllä mieli tekee mennä ihan minne vaan maksoi mitä maksoi kunhan saisi tämän helvetinmoisen löylytaudin loppumaan.

        Vaihdevuodet koetaan erilailla , ja menevät ohitse aikoinaan . Niitä ei mitkään hokkuspokkus lääkkeet mitenkään poista, joissain tapauksissa hikoileminen lisääntyy,
        Maksa arvot korkealla näillä leikkilääkkeiden käyttäjillä joten siinäpä yrittävät parannella vaivojaan .
        Itse hikoili. 15 vuotta näiden vaivojen kanssa , samoin äitini, mutta en olisi turvautunut epätieteellisiin ” lääkkeisiin”
        Joten siinäpä makselevat aineita mitkä eivät mitenkään tule auttamaan heidän vaivojaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä,meillä pari umpirehellistä koiraa ja monta kummaa on homeopatialla hoidettu

        Sääli koiria


    • TietoaHakeva

      Onko sepia kasvi ? Kasvaako sitä luonnossa, missä ?

    • sinba

      Voi luoja että on ihmisillä turhaa aikaa kirjottaa aina kaikkea super negatiivistä skeidaa asioista mistä eivät mitään tiedä .Minä olen itse käyttänyt homeopaattisia valmisteita hyvin menestykkkeestä monta vuotta ja saanut avun myös silloin kun länsimaalainen lääketiede sanoi ettei parannuskeinoa ole! Käyttäköön kaikki sellaisia lääkkeitä kun haluaa ja jättäkää asioiden paskan puhuminen ja vastatkaa vaan nimenomaiseen kysymykseen.
      Sepia on ollut mulle esim. suuri pelastus pms oireisiin ,vaihdevuosista en osaa sanoa.

      • Kiinnostavaa

        "Minä olen itse käyttänyt homeopaattisia valmisteita hyvin menestykkkeestä monta vuotta ja saanut avun myös silloin kun länsimaalainen lääketiede sanoi ettei parannuskeinoa ole!"

        Voitko kertoa tarkemmin? Mikä vaiva oli sellainen ettei länsimaalainen lääketiede voinut auttaa ja mikä homeopatiavalmiste sitten kumminkin auttoi?


      • Anonyymi

        Usko siirtää vuoriakin


    • Sinbada

      Minä otan aina kourallisen päivittäin ja hyvin menee,

    • Anonyymi

      On niin vahvaa että jo yksi rae laittaa kouristelemaan new agessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe