Ei tullut kauppoja tänäänkään

Välittäjä XI

Useita näyttöjä, eikä mitään viitettäkään siitä, että joku olisi kiinnostunut. Samoja naamoja saa katsella ja samoja "vielä ei kannata ostaa" -selityksiä kuunnella. Mitä ihmeen paskahousuporukkaa on liikkeellä, kun ei uskalla tehdä kauppaa? Tehkää nyt jotain, toopet, älkääkä nukkuko onnenne ohi. Huomenna voi jo olla palljon kalliimpaa!

6

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -haahaa-

      ..välittäjä voi olla noin yksinkertainen, täytyy olla provo :-D

      "Useita näyttöjä, eikä mitään viitettäkään siitä, että joku olisi kiinnostunut" silti "Tehkää nyt jotain, toopet, älkääkä nukkuko onnenne ohi. Huomenna voi jo olla palljon kalliimpaa!"

      Jos nyt oletkin oikeasti välittäjä voin kertoa että yksi asunto jota kävin jokunen viikko sitten katsomassa näytti olevan nyt toisella välitäjällä vähän alle kymppiä halvemmalla esittelyssä, kuplahintaa siinä ei ole enää kuin kolmisenkymppiä liikaa. Älä hätäile toope, kyllä alkaa kauppa käymään kun sen kolmekymppiä vielä hinta putoaa.

      • Välittäjä XI

        Et sinä mitään asuntoa koskaan saa, kun et uskalla ostaa. Kohta sitten itketään, kun hinnat nousevat aina vain. No kyllä minäkin joudan odottamaan ja tehdään sitten useampi kauppa kovemmalla hinnalla. Kyllä se minulle sopii!


      • -haahaa-
        Välittäjä XI kirjoitti:

        Et sinä mitään asuntoa koskaan saa, kun et uskalla ostaa. Kohta sitten itketään, kun hinnat nousevat aina vain. No kyllä minäkin joudan odottamaan ja tehdään sitten useampi kauppa kovemmalla hinnalla. Kyllä se minulle sopii!

        ..kyllä ostanut, harvemmin niitä kai lahjoitetetaan tai saadaan ainakaan minun tuttavapiirissäni. Itkemiseen ei ole mitään syytä kun on ihan hyvä nykyinenkin, hieman isompaan voisin vaihtaa jos hinnat tulevat kohdilleen mutta jos eivät niin kantti kyllä kestää tässäkin asua.

        Vähän kyllä epäilen että sinulle sopisi kauppaa tehdä kun on vähän elinkeinona, ei vaan hirveästi vauhdita sitä kaupantekoa täällä mariseminen, luulen että perse aukeaa tuolla menolla, ei mulla mutta sulla kyllä :-)


    • aika veijari olet

      ootko koskaan kuullut kysynnästä ja tarjonnasta? Se ratkaisee hinnat asuntomarkkinoillakin, eikä se mitä välittäjä toivoo, vaikka välittäjä saisikin itkupotkuraivarit ;)

      • sillä onm pakko

        nousta. pakkohan se on.


      • Lauripelt.
        sillä onm pakko kirjoitti:

        nousta. pakkohan se on.

        on viimeinen hetki ostaa halvalla.

        Näytölle mars.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1605
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1273
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1047
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      63
      798
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe