Nyt uskon Saatanaan

Ex-kristitty

Jeesus ei KOSKAAN vastannut ainoaankaan rukoukseeni, vaikka hartaasti ja pitkään odotin. Olin mm. helluntaiseurakunnassa ja vapaakirkossa. Vaan kun rukoilen Isää Saatanaa, saan kaiken, mitä olen pyytänyt. Muutenkin Hän on alkanut ohjata arvomaailmaani Itselleni myönteisempään suuntaan - en enää välitä "lähimmäisteni" hyvinvoinnista, sillä Minä Itse olen tärkein; Minä olen Kaiken Keskus, Minä olen Jumala, ja vain Minun vuokseni on koko maailma!

Tekin voitte voittaa kurjan ihmisyytenne - tähän auttakoon teitä Herra Perkele! Mahtava on tuo kolminaisuus: Isä Saatana, Äiti Pohjoinen ja Valheen Poika Belial!

Ylistetty olkoon Herramme Perkele! Kirkastakoot maat ja kansakunnat Hänen kunniaa!

PS. Luciferin luomisvoima on suurempi kuin Jahven, onhan Hän luonut mm. kaikki evoluution todisteet ja väärät uskonnot, jotta mahdollisimman moni tahtomattaan ajautuisi Hänen tiellensä ja Helvetin kauhuihin. Jahve on saanut tiellensä vain kolmasosan ihmiskunnasta - aika vähän lopulta.

5

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähtävästi,

      kristitty teisti kun uskot persoonalliseen pahaan

    • *Daniel*

      Minä olen saanut kokea Herran läheisyyttä ja kerran Jeesus on jopa tullut luokseni konkreettisesti ilmestymällä. Kyllä hän on todelinen ja välittää sinusta. Olet korvaamattoman arvokas hänelle ja rakas ja jos tilanne on todella kriittinen hän kyllä ilmestyy sinulle tavalla tai toisella, sen olen saanut itse kokea. Saatana on persoonallinen paha ja saatanassa ei ole rakkautta tai välittämistä lainkaan. Saatana vihaa sinua koska sinut on todella taidokkaasti tehty elävän ja rakastavan Jumalan kuvaksi. Jos haluat voit palata takaisin Jeesuksen luo ja hän ottaa sinut kyllä vastaan. Mutta jos kuolet synneissäsi et ole otollinen hänelle vaan sinun tulee tehdä totinen parannus kaikesta siitä minkä omatuntosi paljastaa sinulle synniksi ja vääräksi. Saatana on jo tuomittu kadotukseen ja ikuiseen piinaan miksi hän antaisi sinulle enempää kuin itse tule saamaan ajan lopulla. Voittajat Kristuksessa Jeesuksessa kirkastetaan ikikunniaan ja autuuteen kuolemattomiksi mutta väärämieliset saavat tuomionsa ylösnuosemuksessa. Haluatko todella on luuseri saatanan puolella ja hänen kanssaan kärsiä iankaikkisen tulen rangaistusta vailla hetken lepoa. Se ei kuule kannata. Palaa Jeesuksen luo ja hän ottaa sinut taas omakseen, mutta ei pakota sinua koska rakkaus ei koskaan pakota ketään luokseen vaan antaa vapaan tahdon valita ja päättää.

      Jeesus rakastaa sinua suuresta ja on todellinen. Kukaan ei koskaan tule rakastamaan sinua yhtä suuresti kuin hän tekee ei kukaan ei koskaan.

      Tässä todistuspätkä englanniksi ( Toivottavasti osaat ):

      Kristitty ja uskova mies kuoli liikenne onnettomuudessa ja tapasi…………..
      Katso video tubesta:

      http://www.youtube.com/watch?v=NPabMyVvC9s

      http://www.youtube.com/watch?v=ijAKh_C89UE

      • Rienaaja

        jeesus on kuollut. Hail Saitan!


      • Rienaaja
        Rienaaja kirjoitti:

        jeesus on kuollut. Hail Saitan!

        Saatana antaa haluaville voiman nousta ylös ihmisyyden vankilasta, Saatana tekee sinusta jumalan, Saatana näyttää sinulle asioita joita normaali ihmiset eivät koe, Saatana pitää huolen että elämäsi on ikimuistoinen.
        Mutta Saatanan tie ei sovi kaikille.


      • hioohojiihhoohijiooh
        Rienaaja kirjoitti:

        Saatana antaa haluaville voiman nousta ylös ihmisyyden vankilasta, Saatana tekee sinusta jumalan, Saatana näyttää sinulle asioita joita normaali ihmiset eivät koe, Saatana pitää huolen että elämäsi on ikimuistoinen.
        Mutta Saatanan tie ei sovi kaikille.

        Jumala on luonut saatanan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe