nimimerkki meisseli22 tai jotain, tarkoittiko älykkyysosamäärää vai mitä, no joka tapauksessa olisin halunnut vähän kuitata, kun hän arvosteli mun turkin matkoja.Tietysti naiset hyvät, älkää toki uskoko kaikkea mitä teille sanotaan siellä, et ì love u forever`ja niin eespäin.Olen ollut siellä vuoden sisällä 5 kertaa, lasten kans ja ilman ja voin nyt sanoa tuntevani Alanyan ja lähistön.Olen ollut paikallisten tuttujeni kanssa, lapset myös, sekä retkeillyt myös itse.Itselläni kurdi-mies siellä, yritin tehdä eroa siellä 2 kertaa ja täältä käsin 3kertaa, ei vaan suostu.En anna rahaa, on tavannut mun lapset ym.turha sanoa etten tietäs mihin suhteeseen olen itseni lykännyt.Olen tavannut veljiä, serkkuja. setiä, tätejä ym.En voi sanoa olleeni siellä seximatkoilla tai sen takia, vaikka sitä olikin tyrkyllä joka kulmalla,jos vaan olisin halunnut.Huijareitehan on joka maassa,ei kaikkea sovi uskoa.Meidän suhde on nyt kestänyt melkein 2vuotta, vaikka otin sen itsekin aluksi vitsinä, mutta tässä vaan nyt mennään.Että sellainen lomaromanssi
missä
4
227
Vastaukset
- white trash rube
todellakaan yhtään hävetä tulla tänne osoittamaan vitunmoinen tyhmyytesi?
- erillaista, eikö
Mutta kun "rakkaudelle" ei mahda mitään. Niinhän noille suomipojillekkin käy thaimaanreissuilla, että heti rakastuvat katu- tai mihin tahansa hotelli-, baari-, kukkakauppa- supermarket- puistohuoraan, joka ensimmäisenä tai toisena eteen sattuu ja sitten tuo sen apinan tänne suomeen tekeytymään perheelliseksi eli paksuksi. Kylä hävettääm suomalaisten miesten puolesta ennenkaikkea tyhmyys!!
- tarttuiko siellä
erillaista, eikö kirjoitti:
Mutta kun "rakkaudelle" ei mahda mitään. Niinhän noille suomipojillekkin käy thaimaanreissuilla, että heti rakastuvat katu- tai mihin tahansa hotelli-, baari-, kukkakauppa- supermarket- puistohuoraan, joka ensimmäisenä tai toisena eteen sattuu ja sitten tuo sen apinan tänne suomeen tekeytymään perheelliseksi eli paksuksi. Kylä hävettääm suomalaisten miesten puolesta ennenkaikkea tyhmyys!!
lampaannussija-mehmetin kuppaisesta kullista tauti päähäsi, vai pystyikö tuo otus nussimaan satakilosta ruhoasi, oikein pilluusi?
- suinkaan ole
tarttuiko siellä kirjoitti:
lampaannussija-mehmetin kuppaisesta kullista tauti päähäsi, vai pystyikö tuo otus nussimaan satakilosta ruhoasi, oikein pilluusi?
satakiloinen, noin puolet siitä ja hullu olen varmaan ollut aikaisemminkin kun kestin suomalaista alkoholistimiestäni melkein kolme vuosikymmentä.Älä h uoli h än ei ole tulossa tänne elämään sinun verorahoillasi.Suhteessa voi olla muutakin kuin vain seksiä, mutta ehkä olet liian rajoittunut ymmärtääksesi sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882