missä

on

nimimerkki meisseli22 tai jotain, tarkoittiko älykkyysosamäärää vai mitä, no joka tapauksessa olisin halunnut vähän kuitata, kun hän arvosteli mun turkin matkoja.Tietysti naiset hyvät, älkää toki uskoko kaikkea mitä teille sanotaan siellä, et ì love u forever`ja niin eespäin.Olen ollut siellä vuoden sisällä 5 kertaa, lasten kans ja ilman ja voin nyt sanoa tuntevani Alanyan ja lähistön.Olen ollut paikallisten tuttujeni kanssa, lapset myös, sekä retkeillyt myös itse.Itselläni kurdi-mies siellä, yritin tehdä eroa siellä 2 kertaa ja täältä käsin 3kertaa, ei vaan suostu.En anna rahaa, on tavannut mun lapset ym.turha sanoa etten tietäs mihin suhteeseen olen itseni lykännyt.Olen tavannut veljiä, serkkuja. setiä, tätejä ym.En voi sanoa olleeni siellä seximatkoilla tai sen takia, vaikka sitä olikin tyrkyllä joka kulmalla,jos vaan olisin halunnut.Huijareitehan on joka maassa,ei kaikkea sovi uskoa.Meidän suhde on nyt kestänyt melkein 2vuotta, vaikka otin sen itsekin aluksi vitsinä, mutta tässä vaan nyt mennään.Että sellainen lomaromanssi

4

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • white trash rube

todellakaan yhtään hävetä tulla tänne osoittamaan vitunmoinen tyhmyytesi?

• erillaista, eikö

Mutta kun "rakkaudelle" ei mahda mitään. Niinhän noille suomipojillekkin käy thaimaanreissuilla, että heti rakastuvat katu- tai mihin tahansa hotelli-, baari-, kukkakauppa- supermarket- puistohuoraan, joka ensimmäisenä tai toisena eteen sattuu ja sitten tuo sen apinan tänne suomeen tekeytymään perheelliseksi eli paksuksi. Kylä hävettääm suomalaisten miesten puolesta ennenkaikkea tyhmyys!!

• tarttuiko siellä
        erillaista, eikö kirjoitti:

Mutta kun "rakkaudelle" ei mahda mitään. Niinhän noille suomipojillekkin käy thaimaanreissuilla, että heti rakastuvat katu- tai mihin tahansa hotelli-, baari-, kukkakauppa- supermarket- puistohuoraan, joka ensimmäisenä tai toisena eteen sattuu ja sitten tuo sen apinan tänne suomeen tekeytymään perheelliseksi eli paksuksi. Kylä hävettääm suomalaisten miesten puolesta ennenkaikkea tyhmyys!!

lampaannussija-mehmetin kuppaisesta kullista tauti päähäsi, vai pystyikö tuo otus nussimaan satakilosta ruhoasi, oikein pilluusi?

• suinkaan ole
        tarttuiko siellä kirjoitti:

lampaannussija-mehmetin kuppaisesta kullista tauti päähäsi, vai pystyikö tuo otus nussimaan satakilosta ruhoasi, oikein pilluusi?

satakiloinen, noin puolet siitä ja hullu olen varmaan ollut aikaisemminkin kun kestin suomalaista alkoholistimiestäni melkein kolme vuosikymmentä.Älä h uoli h än ei ole tulossa tänne elämään sinun verorahoillasi.Suhteessa voi olla muutakin kuin vain seksiä, mutta ehkä olet liian rajoittunut ymmärtääksesi sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109