missä

on

nimimerkki meisseli22 tai jotain, tarkoittiko älykkyysosamäärää vai mitä, no joka tapauksessa olisin halunnut vähän kuitata, kun hän arvosteli mun turkin matkoja.Tietysti naiset hyvät, älkää toki uskoko kaikkea mitä teille sanotaan siellä, et ì love u forever`ja niin eespäin.Olen ollut siellä vuoden sisällä 5 kertaa, lasten kans ja ilman ja voin nyt sanoa tuntevani Alanyan ja lähistön.Olen ollut paikallisten tuttujeni kanssa, lapset myös, sekä retkeillyt myös itse.Itselläni kurdi-mies siellä, yritin tehdä eroa siellä 2 kertaa ja täältä käsin 3kertaa, ei vaan suostu.En anna rahaa, on tavannut mun lapset ym.turha sanoa etten tietäs mihin suhteeseen olen itseni lykännyt.Olen tavannut veljiä, serkkuja. setiä, tätejä ym.En voi sanoa olleeni siellä seximatkoilla tai sen takia, vaikka sitä olikin tyrkyllä joka kulmalla,jos vaan olisin halunnut.Huijareitehan on joka maassa,ei kaikkea sovi uskoa.Meidän suhde on nyt kestänyt melkein 2vuotta, vaikka otin sen itsekin aluksi vitsinä, mutta tässä vaan nyt mennään.Että sellainen lomaromanssi

4

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • white trash rube

      todellakaan yhtään hävetä tulla tänne osoittamaan vitunmoinen tyhmyytesi?

      • erillaista, eikö

        Mutta kun "rakkaudelle" ei mahda mitään. Niinhän noille suomipojillekkin käy thaimaanreissuilla, että heti rakastuvat katu- tai mihin tahansa hotelli-, baari-, kukkakauppa- supermarket- puistohuoraan, joka ensimmäisenä tai toisena eteen sattuu ja sitten tuo sen apinan tänne suomeen tekeytymään perheelliseksi eli paksuksi. Kylä hävettääm suomalaisten miesten puolesta ennenkaikkea tyhmyys!!


      • tarttuiko siellä
        erillaista, eikö kirjoitti:

        Mutta kun "rakkaudelle" ei mahda mitään. Niinhän noille suomipojillekkin käy thaimaanreissuilla, että heti rakastuvat katu- tai mihin tahansa hotelli-, baari-, kukkakauppa- supermarket- puistohuoraan, joka ensimmäisenä tai toisena eteen sattuu ja sitten tuo sen apinan tänne suomeen tekeytymään perheelliseksi eli paksuksi. Kylä hävettääm suomalaisten miesten puolesta ennenkaikkea tyhmyys!!

        lampaannussija-mehmetin kuppaisesta kullista tauti päähäsi, vai pystyikö tuo otus nussimaan satakilosta ruhoasi, oikein pilluusi?


      • suinkaan ole
        tarttuiko siellä kirjoitti:

        lampaannussija-mehmetin kuppaisesta kullista tauti päähäsi, vai pystyikö tuo otus nussimaan satakilosta ruhoasi, oikein pilluusi?

        satakiloinen, noin puolet siitä ja hullu olen varmaan ollut aikaisemminkin kun kestin suomalaista alkoholistimiestäni melkein kolme vuosikymmentä.Älä h uoli h än ei ole tulossa tänne elämään sinun verorahoillasi.Suhteessa voi olla muutakin kuin vain seksiä, mutta ehkä olet liian rajoittunut ymmärtääksesi sitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe