Lempidemonisi

Demoninen kiihko

Hei, olen tutkiskellut ja kutsunut useita demoneja. Mikä niistä on suosikkinne? Itse pidän Baphometista, mutta myös monista muista. Jos sanotte, ettette usko "hölynpölyyn", se ei ole minun vikani, vaan Suomi24:n ylläpidon, koska täällä ei ole erillistä palstaa Saatanan palvojille.

19

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sepon Palvoja

      No mä ainakin Diggaan ihan naapurin Seposta. kutsuin sen ovelleni ampumalla kiväärillä niitten ikkunan p4sk4ks

      • damdidam

        Nyt kyllä repes ihan totaalisesti Sepolle.


      • Burfu
        damdidam kirjoitti:

        Nyt kyllä repes ihan totaalisesti Sepolle.

        Niin sitä mä vaan että L2P


      • shantishantishanti

        Azazel Baphometin lisäksi kolisee. Magi Caecus Dominari


    • eetvertti

      kaverin isoisällä housuissa eleli kuulemma riivattu penis, tämä on ollut yleinen tornari ennen vanhaan! sieltä pöksystä se näyttäytyi kuulemma ulkomaailmalle aika ajoin. kun se ukki sitä aika ajoin vemputteli ja laukoi, niin kuului siitä saatanallinen ääni josta koko kylä puhui! tämä on tositarina!

      • teppo20

        Oliko karvanen? entä iso? UUh


    • satanismus

      Leviathan on kova \m/ hail satan!

      • Pokém0n

        Vittu mitä pokemoneja nää on?


    • Vittupäiden orja.

      Bilderberg ryhmässä on joitain mutta B`nai B`rith porukka on pahin.
      Kotimaisista Katainen ja Vanhanen.
      Rothschildien ja Rockefellerien suvuissa on kaikista vaikutusvaltaisimmat satanistit.

    • Ipsissimus

      Magi invisibili dominari

      • Ipsissimus

        Älkääkä tutkijapöllöt sekoittako kaikkia salaliittoja kaikkiin. on niitä aina ollut, ja tulee olemaan. :D Ihan oikeasti. Äiti neuvoo :)

        Ja pyydän, lukekaa hieman laajemmin (tämä ei ole tarkoitettu arvosteluksi vaan kannustukseksi tutkimaan!) & tajutkaa jo, että vapaamuurarijärjestöjä on valtavasti ja niitä on TOSI erilaisia ja niillä on erillisiä poliittis-mystisiä suuntauksia kuin toisilla loosheilla. eivät kaikki ole siis todellakaan väleissään, eikä ole mitään isoa "superlooshia"; joka kontrolloisi kaikkia mahdollisia järjestöjä.

        On toki olemassa isoja vapaamuurarijärjestöjä, mutta monilla niistä ei ole poliittisia taipumuksia. Verratkaapa vaikkapa jenkkien suurlooshia Ranskan 'Grand Orient' -porukkaan.....! :D

        Sitten on taas niitä, jotka esim. vaikuttivat historiallisesti Ranskan vallankumoukseen. vapaamuurarit ovat perinteisesti Vatikaanin/CIA:n vastustajia, ja todellakin haluavat kaataa kirkon koska se on vainonnut heitä aina ja levittää väärää oppia, jossa tarvitaan pappi ihmisen ja Jumalan/Olevaisen väliin. Oli ihminen vapaamuurari tai ei, niin "GNOSIS" - eli suora kokemus todellisuudesta, avautuminen, valaistumisen ensimmäinen aste - on aina saavutettavissa ilman pappeja. Toki oppaat voivat olla hyödyksi, mutta kristityt papit eivät yleensä kauhean syvästi tunne edes uskontotieteitä.

        Mutta niin, ei vapaamuuraripiireissä siellä palvota mitään "Saatanaa". Saatana on korkeintaan se itsekä "Choronzon", laiska ja ahne ego (tavalaan freudilaisittain "id" tai jungilaisittain "varjo") joka on kohdattava, opittava tuntemaan -- ja sitten pääsee sen kanssa suhteeseen, jossa se ei hallitse, vaan niitä voimia voi käyttää silloin kuin haluaa. Seksuaalisuus on hyvä esimerkki tällaisesta "Saatanasta" (vaikka tuossa vapaamuurariudessa ei ole varsinaisesti seksuaalisuudesta kyse, vaan tajunnan alkemiasta, kehon energioiden/sisäeritysrauhasten tuottamien hormonien etc. tasapainottamisesta), seksuaalienergiaa voi säännöstellä ja laueta harvemmin, käyttäen energian ajatteluun & luomistyöhön! - mutta suurin osa, n. 99% ihmisistä vain tuhlaa voimansa, ja vielä nopeasti - he eivät ymmärrä hitaan nautinnolllisen seksin taitoja (kyse ei ole siis mistään insinöörijuttuja). He etsivät nopeaa, välitöntä tyydytystä - mikä tuntuu olevan tämän turhan kiireisen ajan merkki.

        Ihmiset luovat itse "kiireensä", koska luulevat että on "pakko".

        Tuo "pakko" loppuu kätevästi, kun esim. alkaa tehdä maailmassa vain niitä asioita, mitä haluaa tehdä, sen sijaan että puurtaa esim. töissä jossain laitoksessa, joka tuottaa tuotteillaan vaan lisää pahuutta ja sekaannusta maailmaan. Kannattaa opetella elämään Luonnon rytmissä, heittäkää kellot ja kalenterit sivuun ja käyttäkää niitä vain äärimmäisen harvoin. Irrottautukaa jossain määrin yhteiskunnassa, ollen kuitenkin siinä. Suosittelen.

        Itse en ole vapaamuurari (tosin yhteisvapaamuurarit ovat kyllä pyytäneet mua mukaan mutta en ole mennyt kun en ole nyt juuri kiinnostunut seremoniallisesta magiasta/psykodraamasta tuossa kontekstissa [selitykseksi tuon "yhteisvapaamuurariuden" suhteen sanottakoon, että siinä on siiis miehiä ja naisia, ja sen takia esim. monet vain miehistä koostuvat vapaamuurarijärjestöt vastustavat tällaisia eivätkä pidä heitä edes muurareina :) Joten ei ne kaikki "rapparit" ole väleissä toistensa kanssa), mutta tiedän asioista kohtalaisen paljon koska liikun päivittäin esoteerisissa piireissä.

        Ajattelin vain pistää pienen vinkin että älkää uskoko kaikea, ajatelkaa itse, kokeilkaa/tutkikaa onko asia niin (eli verifioikaa joku väitetty juttu oman kokemuksen kautta) ja dokumentoikaa tulokset (sekä itseänne varten koska muistiin ei voi aina luottaa mutta myös tulevia varten, jotka voivat hyötä teksteistäsi)

        Mitä salaliittoihin tulee, suosittelen alan ehdottoman asiantuntijan ja "Illuminatus!" -trilogian toisen kirjoittan Robert Anton Wilsonin teosta "Everything is under control", jossa esitellään nykyään pyöriviä isoja "salaisia" järjestöjä ja niiden motiiveja, ja puhutaan myös siitä kuinka paranoideja NE on :D -> ja että kuinka on kyllä monta keskenään ristiriitaista salaseuraa taustalla mutta ei mitään "YHTÄ" joka johtaisi kaikkea - enemmänkin maapallolla vallitsee konfuusio ja paranoia näiden faktioiden välillä (salaseuroja ym. on ollut aina historiassa, kiinalaiset ovat tämän mestareita persialaisten lisäksi ja Eurooppaan kehittyi oma "salailun" traditio myös mm. alkemistien/hermetistien kautta, koska oli piilotettava arvokast noituus, kasvitieto, sienikultit ym. Rooman Katoliselta kirkolta, joka tappoi noitina ja velhoina ne ihmiset jotka esim. hallitsivat kasveilla parantamista - Luonto kehittyi hiljalleen "Saatanaksi", jota piti hallita....... miettikää tätä kun seuraavan kerran "järjestätte" luontoa, joka on maailman turhinta hommaa....! Kuten esim. haravointi).


      • Müstikko
        Ipsissimus kirjoitti:

        Älkääkä tutkijapöllöt sekoittako kaikkia salaliittoja kaikkiin. on niitä aina ollut, ja tulee olemaan. :D Ihan oikeasti. Äiti neuvoo :)

        Ja pyydän, lukekaa hieman laajemmin (tämä ei ole tarkoitettu arvosteluksi vaan kannustukseksi tutkimaan!) & tajutkaa jo, että vapaamuurarijärjestöjä on valtavasti ja niitä on TOSI erilaisia ja niillä on erillisiä poliittis-mystisiä suuntauksia kuin toisilla loosheilla. eivät kaikki ole siis todellakaan väleissään, eikä ole mitään isoa "superlooshia"; joka kontrolloisi kaikkia mahdollisia järjestöjä.

        On toki olemassa isoja vapaamuurarijärjestöjä, mutta monilla niistä ei ole poliittisia taipumuksia. Verratkaapa vaikkapa jenkkien suurlooshia Ranskan 'Grand Orient' -porukkaan.....! :D

        Sitten on taas niitä, jotka esim. vaikuttivat historiallisesti Ranskan vallankumoukseen. vapaamuurarit ovat perinteisesti Vatikaanin/CIA:n vastustajia, ja todellakin haluavat kaataa kirkon koska se on vainonnut heitä aina ja levittää väärää oppia, jossa tarvitaan pappi ihmisen ja Jumalan/Olevaisen väliin. Oli ihminen vapaamuurari tai ei, niin "GNOSIS" - eli suora kokemus todellisuudesta, avautuminen, valaistumisen ensimmäinen aste - on aina saavutettavissa ilman pappeja. Toki oppaat voivat olla hyödyksi, mutta kristityt papit eivät yleensä kauhean syvästi tunne edes uskontotieteitä.

        Mutta niin, ei vapaamuuraripiireissä siellä palvota mitään "Saatanaa". Saatana on korkeintaan se itsekä "Choronzon", laiska ja ahne ego (tavalaan freudilaisittain "id" tai jungilaisittain "varjo") joka on kohdattava, opittava tuntemaan -- ja sitten pääsee sen kanssa suhteeseen, jossa se ei hallitse, vaan niitä voimia voi käyttää silloin kuin haluaa. Seksuaalisuus on hyvä esimerkki tällaisesta "Saatanasta" (vaikka tuossa vapaamuurariudessa ei ole varsinaisesti seksuaalisuudesta kyse, vaan tajunnan alkemiasta, kehon energioiden/sisäeritysrauhasten tuottamien hormonien etc. tasapainottamisesta), seksuaalienergiaa voi säännöstellä ja laueta harvemmin, käyttäen energian ajatteluun & luomistyöhön! - mutta suurin osa, n. 99% ihmisistä vain tuhlaa voimansa, ja vielä nopeasti - he eivät ymmärrä hitaan nautinnolllisen seksin taitoja (kyse ei ole siis mistään insinöörijuttuja). He etsivät nopeaa, välitöntä tyydytystä - mikä tuntuu olevan tämän turhan kiireisen ajan merkki.

        Ihmiset luovat itse "kiireensä", koska luulevat että on "pakko".

        Tuo "pakko" loppuu kätevästi, kun esim. alkaa tehdä maailmassa vain niitä asioita, mitä haluaa tehdä, sen sijaan että puurtaa esim. töissä jossain laitoksessa, joka tuottaa tuotteillaan vaan lisää pahuutta ja sekaannusta maailmaan. Kannattaa opetella elämään Luonnon rytmissä, heittäkää kellot ja kalenterit sivuun ja käyttäkää niitä vain äärimmäisen harvoin. Irrottautukaa jossain määrin yhteiskunnassa, ollen kuitenkin siinä. Suosittelen.

        Itse en ole vapaamuurari (tosin yhteisvapaamuurarit ovat kyllä pyytäneet mua mukaan mutta en ole mennyt kun en ole nyt juuri kiinnostunut seremoniallisesta magiasta/psykodraamasta tuossa kontekstissa [selitykseksi tuon "yhteisvapaamuurariuden" suhteen sanottakoon, että siinä on siiis miehiä ja naisia, ja sen takia esim. monet vain miehistä koostuvat vapaamuurarijärjestöt vastustavat tällaisia eivätkä pidä heitä edes muurareina :) Joten ei ne kaikki "rapparit" ole väleissä toistensa kanssa), mutta tiedän asioista kohtalaisen paljon koska liikun päivittäin esoteerisissa piireissä.

        Ajattelin vain pistää pienen vinkin että älkää uskoko kaikea, ajatelkaa itse, kokeilkaa/tutkikaa onko asia niin (eli verifioikaa joku väitetty juttu oman kokemuksen kautta) ja dokumentoikaa tulokset (sekä itseänne varten koska muistiin ei voi aina luottaa mutta myös tulevia varten, jotka voivat hyötä teksteistäsi)

        Mitä salaliittoihin tulee, suosittelen alan ehdottoman asiantuntijan ja "Illuminatus!" -trilogian toisen kirjoittan Robert Anton Wilsonin teosta "Everything is under control", jossa esitellään nykyään pyöriviä isoja "salaisia" järjestöjä ja niiden motiiveja, ja puhutaan myös siitä kuinka paranoideja NE on :D -> ja että kuinka on kyllä monta keskenään ristiriitaista salaseuraa taustalla mutta ei mitään "YHTÄ" joka johtaisi kaikkea - enemmänkin maapallolla vallitsee konfuusio ja paranoia näiden faktioiden välillä (salaseuroja ym. on ollut aina historiassa, kiinalaiset ovat tämän mestareita persialaisten lisäksi ja Eurooppaan kehittyi oma "salailun" traditio myös mm. alkemistien/hermetistien kautta, koska oli piilotettava arvokast noituus, kasvitieto, sienikultit ym. Rooman Katoliselta kirkolta, joka tappoi noitina ja velhoina ne ihmiset jotka esim. hallitsivat kasveilla parantamista - Luonto kehittyi hiljalleen "Saatanaksi", jota piti hallita....... miettikää tätä kun seuraavan kerran "järjestätte" luontoa, joka on maailman turhinta hommaa....! Kuten esim. haravointi).

        Tämä ipsissimuksen viesti on omasta mielestäni tähänmennessä paras ja fiksuin teksti mitä tällä palstalla on kirjoitettu.
        joillekkin voi olla niin että "tylsää, kaikki on _vain_ psykologista" vaikka tosiasiassa koko todellisuus jonka koemme (ja luomme) on "vain" psykologista.

        Demonit ja enkelit asuvat omassa psyykessämme, halusimme sitä tai emme. samaan aikaan nämä Demonit ilmenevät ulkoisessa maailmassamme, ihmisten käyttäytymisessä, taiteessamme ja eritoten luonnossa.
        On omasta tahdostamme kiinni kuinka teemme sillan ulkoisen ja sisäisen maailman väliin ja opimme ikäänkuin todellisen paikkamme maailmankaikkeudessa.


    • Voe mahoton

      Huhhuh. Te olette yhtä vikapäätä porukkaa kuin jumalaan ja luomiskertomukseen uskovat pipipäät.
      Lempidemonisi? Jeesus. Yhtä todellinen kuin maailmanrauha ja teidän örkkinne.

      Sitten kun kasvatte isoiksi niin huomaatte kuinka typerältä kuulostaa "kutsua demoneita".
      Tekstariako laitoit vai perinteisesti Ouija-laudalla soittelit?

      • Kappas.

        Joku huumorintajuton ateisti taas eksynyt tänne saarnoineen.


      • Voe mahoton
        Kappas. kirjoitti:

        Joku huumorintajuton ateisti taas eksynyt tänne saarnoineen.

        Minun mielestäni koko satanismi on yhtä vitsiä joten hauskaa on näitä lukiessa.
        Joku meikkipelle tuolla jo kirjoittikin koko kultin sanoman pähkinänkuoressa. Heil satan!
        Ei helevetti soikoon...
        Saatananpalvonta latinankielisine manauksineen on naurettavaa ja lapsellista.


      • Ja minä nauran
        Voe mahoton kirjoitti:

        Minun mielestäni koko satanismi on yhtä vitsiä joten hauskaa on näitä lukiessa.
        Joku meikkipelle tuolla jo kirjoittikin koko kultin sanoman pähkinänkuoressa. Heil satan!
        Ei helevetti soikoon...
        Saatananpalvonta latinankielisine manauksineen on naurettavaa ja lapsellista.

        No sentään sinulla on stereotyypit hanskassa niinkuin kunnon juntilla kuuluukin.


    • sauhumuikkunen

      Itellä on ainaki Eyronome yks heistä.

    • a_tuli_kylään

      Se on tuo Astaroth, tiedon tuomisineen. Resonoi mun mielestä hyvin tuon "akashic recordsien" idean kanssa. Se sopii erittäin näppärästi tollaseen "support"-rooliin verrattuna tollasiin tunnetumpiin etulinjan koviin tykkeihin, kuten Baaliin ja Azazeliin.

      Vertaileva uskonnollinen tutkimus myös yhdistää sen Ishtariin ja sehän sopii hyvin, Ishtar on katsokaas mun waifu.

    • onko kellään kokemuksia succubuksesta?pyysin eilen succubusta tuleen makaamaan minun viereeni ja vähän ajan päästä tunsin,kun peiton alla alkoi jokin liikkua ja tunsin kohta aivan mielettömän suurta iloa ja hyvän olon niin kuin jokin olisi täyttänyt minut.voiko succubuksen kanssa aloittaa suhteen?olen ymmärtänyt tai lukenut jostain ,että hänen kanssa voi harrastaa seksiä,mutta,että hän antaisi neuvoja ja olisi tavallaan "seurustelu"kumppani tai jotain? voiko kukaan neuvoa kuinka voin edistyä hänen löytämisessään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe