Mitä matkakohdetta suosittelisitte jos haluis lähtee syys-lokakuun vaihteessa rantalomalle? Tarkotus olis löytää sellanen kohde misssä olis tuolloin suhteellisen lämmintä. Lähössä ois kaks 19v tyttöö
Minne suunnata lokakuussa?
6
798
Vastaukset
- emvimi_jope
mun mielestä kannattas mennä hawajille se on kuulemma upee paikka vaiks en oo itte käyny :D
- mää tiedän
Välimeren maissa ja kanarialla on lämmintä tuolloin. Sit tietysti kaukokohteet...
- hawaiibarbi:)
hawaii kutsuu mua ainakin syyslomalla, että kaippa sinne kantsii kokeilla:D
- Egptiin ihastunut
Egyptissä takuuvarma lämpö ja aurinko. Suosittelen Sharm El Sheikiä ja hotelli Maritim Jolie Villeä.
- dotty
Kroatian rannikko, esim. Split tai lähisaaret. Rannat pientä kiveä, mutta vesi puhdasta. Upeita paikkoja tuolla.
- muatuska
syksyllä on aivan ehdoton.Ilma ja merivesi n. 27 tai jotain.Kreikan puolella jotenkin ystävällisempää kuin
Espanja tai Mallorca.Ja turvallisempaa.Jos haluatte bilettää, menkää lomasaarten pääkaupunkeihin,
Rodos, Limassol ja mikä se Kreetalla olikaan.
Äkkilähdöillä edullisesti, katso netistä.Pienemmissä paikoissa jo hiljaisempaa, kun lomakausi alkaa olla lopuillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174