Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tulen olemaan aina yksin...

...se on jo selvää...

En varmaan tule koskaan löytämään ketään itselleni... olen ruma, olen liian pitkä ja liian kookas(en lihava vaan liian leveät hartiat jne.) kaikki tytöthän haluaa nykyään sellasen pikkusen rääväsuisen ihQun fruittarin tai hopparin..

Aina kun vaan katson johonkin tyttöön päin, enemmän kuin kerran, niin saan itseeni yleensä ylimielisen, vihaisen, tympääntyneen, jäätävän katseen, tyyliin "Älä katso muhun päin, senkin säälittävä hyypiö, olen liian hyvä sulle..."

Oli aivan sama kuka, se juttu toistuu...

Eikä se muuten ole varmaan kovinkaan väliksikkään... olen hiljainen ja vähä-sanainen... En varmaan osaa edes puhua tytölle mitään... enää... JOTEN WHO CARES!!?!


Mitähän järkeä tässäkin viestissä oli...?

8

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16v

      Minkä ikänen oot? Toi on kyllä melkosta yleistystä, et kaikki muijat haluis fruiden tai hopparin, ite en ainakaa voi sietää pinnallisia fruittiksija. Tutustu muijiin, varmasti löytyy joku kiva, jolle osaat puhua

      • nämä

        lohduttajat joiden mielestä kaikki kääntyy aina parhain päin. "Tutustu mujiin, varmasti löytyy joku kiva... blaa...blaa..." Ei vittu nää ärsyttää. Helppohan se on alkaa lohduttelemaan, kun itsellä on elämä mallillaan, josta syntyy harha siitä että kaikki kääntyy aina hyvin. Painukaa lohduttelijat vittuun näiltä palstoilta. Jotkut ei niitä naisia koskaan saa (minä mukaanlukien, tykkään olla yksin). Ja te jaksatte vittuilla. Sitäpaitsi aloittajan viesti oli vain toteamus.


      • HÄPEÄ!!
        nämä kirjoitti:

        lohduttajat joiden mielestä kaikki kääntyy aina parhain päin. "Tutustu mujiin, varmasti löytyy joku kiva... blaa...blaa..." Ei vittu nää ärsyttää. Helppohan se on alkaa lohduttelemaan, kun itsellä on elämä mallillaan, josta syntyy harha siitä että kaikki kääntyy aina hyvin. Painukaa lohduttelijat vittuun näiltä palstoilta. Jotkut ei niitä naisia koskaan saa (minä mukaanlukien, tykkään olla yksin). Ja te jaksatte vittuilla. Sitäpaitsi aloittajan viesti oli vain toteamus.

        Ei kukaan meistä halua mitään henkistä tukea, ANTAKAA MEIDÄN RYPEÄ MEIDÄN ITSESÄÄLISSÄMME!?!! Antakaa meidän kärsiä ja masentua, PAINUKAA VITTUUN SAATANAN AVULIAAT JA MUKAVAT IHMISET, KUKAAN EI PIDÄ TEISTÄ!!!


      • voi helvettiiiiii
        nämä kirjoitti:

        lohduttajat joiden mielestä kaikki kääntyy aina parhain päin. "Tutustu mujiin, varmasti löytyy joku kiva... blaa...blaa..." Ei vittu nää ärsyttää. Helppohan se on alkaa lohduttelemaan, kun itsellä on elämä mallillaan, josta syntyy harha siitä että kaikki kääntyy aina hyvin. Painukaa lohduttelijat vittuun näiltä palstoilta. Jotkut ei niitä naisia koskaan saa (minä mukaanlukien, tykkään olla yksin). Ja te jaksatte vittuilla. Sitäpaitsi aloittajan viesti oli vain toteamus.

        No jos et kestä että muita lohdutetaan niin painu helvettiin täältä.

        Toki ei aina asiat käänny parhain päin, esim sulla taitaa olla asiat aika perseellään, mutta kyllä sitä voi toivoa, eikä asiat ainakaan muutu parempaan jos ei yritä ja angstaa vaan kotona. Suakaan tuskin olisi olemassa jos vanhempas ei olis tutustunu toisiinsa ja niilläkin on voinu olla samat ongelmat joskus.

        Ja vaikka sulla on asiat perseellään nii ei sun tarvitse muiden onnea alkaa manaamaan!

        Ja jotkut/monet tarvitsee ja haluaa tukea ja lohduttajia, esimerkiksi jos joku läheinen kuolee. Sä saatat haluta olla yksin mutta luultavasti pidät sitä kaikkea vaan sisällä ja katkeroidut, kuten on tainnutkin jo käydä.

        Myöskin ne, joilla on nainen, tyttöystävä tms ovat kyllä enemmistönä, että niillä on kyllä asiat tässä suhteessa kääntynyt parhain päin, vaikka todella useasta on joskus ehkä tuntunutkin siltä että ei koskaan saa tyttöystävää. Ja ei ne asiat miksikään muutu ainakaan jos ei yritä, miten niitä tyttöjä muka tapaa jos niihin ei tutustu!? Joten kyllä minä mieluummin kannustan ja annan tuon enemmistön iloita ja tuen heitä kuin annan kaikkien angstata nurkassa yksin, kuten sinä ilman mitään päämäärää.

        Ja mitä sitten vaikka se oli toteamus, joku voi todeta kaverilleen että "en jaksa enää mitään, teen itsemurhan ja sen olen päättänyt" ja melko varmasti se kaveri alkaa "hoitamaan" ja tukemaan tätä kaveriaan ettei hän tekisi sitä itsaria, vaikka se olisikin ollut toteamus eikä kysymys.

        Että ei muilla tarvitse mennä huonosti vaikka sulla meneekin, et ole maailman napa, mee pois jos et kestä muiden neuvoja.


      • 16v
        nämä kirjoitti:

        lohduttajat joiden mielestä kaikki kääntyy aina parhain päin. "Tutustu mujiin, varmasti löytyy joku kiva... blaa...blaa..." Ei vittu nää ärsyttää. Helppohan se on alkaa lohduttelemaan, kun itsellä on elämä mallillaan, josta syntyy harha siitä että kaikki kääntyy aina hyvin. Painukaa lohduttelijat vittuun näiltä palstoilta. Jotkut ei niitä naisia koskaan saa (minä mukaanlukien, tykkään olla yksin). Ja te jaksatte vittuilla. Sitäpaitsi aloittajan viesti oli vain toteamus.

        Mitäs sitte tulitte tänne märisee, jos ette apua haluu. Ei se munkaan elämä oo aina millää ruusuilla tanssimista ollu, oon sairastanu masennuksen sun muuta, joten on aika helvetin tyhmää väittää, että elämä on mallillaan jne. Vittu miten ilkeetä ja ääliömäistä porukkaa sitä nykyää onkaa


    • sennaa

      Kato huippuurheilijoila, leveät hartiat.
      Mä olen nähnyt kookkaiden miesten käsivarsilla enemmän tyttöi kuin muilla.
      Ja vielä naimisissa olevia tyyppejä useammin.

      Tällä hetkellä sä perustat ulkonäkös siihen minkä olevan "muodissa."
      Vaikka oikeasti ei suhteita muodostetan vain tiettyjen näköisten tyyppien kanssa.

      ps: Moni alottaa seurustelun vasta jotain 20 vuotiaana.
      Itse olen 19v ja en ole vieläkään seurustellut.
      Jätkä olen ja moniin tyttöihin pätee sama.

    • näin täl kertaa

      Nyt on sulla ajatukset ihan väärät. Pituus ja leveeharteisuus on vaa hyvä asia. Itel kelpais just joku sun tapane, mut oon kyl ite nii lyhyt ettei ihan hirveen pitkä tartte/saa olla.

      Nii, oon 19v tyttö.

    • Cringe

      lol 2009

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe