Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Paras tyyli Pojalle?

Mikä on pojilla paras tyyli? :)

30

1567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttåååå

      Semmonen tavis-hoppari tyyli

    • sanoo yks häiskä

      fruide vaik en ite fruide ole

    • asdvfrehyt6jtyjyuk

      tavis. ei mtn erityistä. farkut, paita, ok kengät. eikä niitä vitun lacosteja :/

    • fruittisboiihqbeiB

      Fruide

    • sanoo yks häiskä

      fruittari vai tavis? Itse sanoisin VALITSE FRUIDE.

    • Ole oma itsesi

      Mikset vain pukeutuisi silleen miten haluaisit :F

      • oma tyyli

        ite käytän tummia pillejä, cäppiä ja neulettä tai hupparii


      • ja kengät kannattaa olla
        oma tyyli kirjoitti:

        ite käytän tummia pillejä, cäppiä ja neulettä tai hupparii

        jotku Vanssien tapaset


      • jepsw
        ja kengät kannattaa olla kirjoitti:

        jotku Vanssien tapaset

        lacostet


    • paras tyyli ;)

      Paras tyyli pojalla on kyllä skeittari. Farkut,t-paita,pitkähihanen vapaa ajan kauluspaita ja skeitti kengät :)

    • lulzz

      EMO

      • Anonyymi

        Ei vitussa


    • julpuu

      pillit, tennarit esim. vans ja joku kiva paita (:

    • lifemocker

      riippuu varmasti minkä tyyliseltä tytöltä tätä kysyt

      • Emotyttö_01

        Hevari. Ei emo, vaan hevari. Vaikka kyllä emokin käivisi.
        Kannattaa kuitenkin pukeutua juuri miten haluat.


    • greeneyes99

      Mun mielestä sellanen ihan tavis, mutta kuitenkin aina hyvin siististi pukeutunut. Et ei aina mitään hupparii ja lökäreitä! Tässä olisi hyvä esimerkki: Farkut ihan jotkut mustat tai sitten v'ärikkäät, joku sellanen vapaa-ajan kauluspaita missä on niinku lyhyet hihat ja esim. jotain ruutuja, siinä päällä voi olla joku ihan perusneule ja jalassa tennarit. Tää voi kuulostaa aika hienosti pukeutuneelta, mutta kyllä mulle kelpaa mikä vain, jos oikeesti pidän pojasta. Esim. mun entisellä ihastuksella oli just aika toi äskenen tyyli, mutta mun tämän hetkisellä ihastuksella on ihan lökärit t-paita huppari-tyyli. Eli se mikä ratkase on luonne!

    • 13v poikka

      puku, suorat housut, paita ja solmio

    • emoscene

      EMO tai Scene poika

    • Kauluspaita, farkut/ suorat housut, trench takki ja siistit kengät. (Ei mitään kiiltäviä juhlakenkiä vaan sellaiset kovasta kankaasta tehdyt kävelykengät.

    • jamesjh96 tuollanen kuulostaa just hyvältä.

      • ¨Kiitti. : ) Ja kiitoksia siitä kommentista jonka kirjoitit toiseen aloitukseen. Se aika lohduttavaa. : )


    • Tytsy 18

      Classy.

    • Olepas hyvä.

    • dfhdfhdfdbdf
    • aaaaaaaaa666

      Oma tyyli, ite oon hevari joten :3

    • skeittari1

      skeittari tyyli farkut lyhyt tai pikähihanen paita tai flanelli snapback

    • eieieieinäin

      ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ja vielä kerran EI, älä IKINÄ ala fruittariksi I K I N Ä !

    • dozen

      Kaikki muu käy mutta ei snapbackswagfag tyyli. Siis värilliset pillifarkut ja joku swaGpaita korkeemmalla kun mun kyrpä. Tai sitten normaalisti mutta ei snapbackeijä kukaan enää kehtaa käyttää kun swaggarit pilas ne.

    • mr penis

      Snäpari swägäri tyyli just paras

    • t-paita ja sortsit kesäl 2013

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe