Paras tyyli Pojalle?

Mikä on pojilla paras tyyli? :)

30

1689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttåååå

Semmonen tavis-hoppari tyyli

• sanoo yks häiskä

fruide vaik en ite fruide ole

• asdvfrehyt6jtyjyuk

tavis. ei mtn erityistä. farkut, paita, ok kengät. eikä niitä vitun lacosteja :/

• fruittisboiihqbeiB

Fruide

• sanoo yks häiskä

fruittari vai tavis? Itse sanoisin VALITSE FRUIDE.

• Ole oma itsesi

Mikset vain pukeutuisi silleen miten haluaisit :F

• oma tyyli

ite käytän tummia pillejä, cäppiä ja neulettä tai hupparii

• ja kengät kannattaa olla
        oma tyyli kirjoitti:

ite käytän tummia pillejä, cäppiä ja neulettä tai hupparii

jotku Vanssien tapaset

• jepsw
        ja kengät kannattaa olla kirjoitti:

jotku Vanssien tapaset

lacostet

• paras tyyli ;)

Paras tyyli pojalla on kyllä skeittari. Farkut,t-paita,pitkähihanen vapaa ajan kauluspaita ja skeitti kengät :)

• lulzz

EMO

• Anonyymi

Ei vitussa

• julpuu

pillit, tennarit esim. vans ja joku kiva paita (:

• lifemocker

riippuu varmasti minkä tyyliseltä tytöltä tätä kysyt

• Emotyttö_01

Hevari. Ei emo, vaan hevari. Vaikka kyllä emokin käivisi.
        Kannattaa kuitenkin pukeutua juuri miten haluat.

• greeneyes99

Mun mielestä sellanen ihan tavis, mutta kuitenkin aina hyvin siististi pukeutunut. Et ei aina mitään hupparii ja lökäreitä! Tässä olisi hyvä esimerkki: Farkut ihan jotkut mustat tai sitten v'ärikkäät, joku sellanen vapaa-ajan kauluspaita missä on niinku lyhyet hihat ja esim. jotain ruutuja, siinä päällä voi olla joku ihan perusneule ja jalassa tennarit. Tää voi kuulostaa aika hienosti pukeutuneelta, mutta kyllä mulle kelpaa mikä vain, jos oikeesti pidän pojasta. Esim. mun entisellä ihastuksella oli just aika toi äskenen tyyli, mutta mun tämän hetkisellä ihastuksella on ihan lökärit t-paita huppari-tyyli. Eli se mikä ratkase on luonne!

• 13v poikka

puku, suorat housut, paita ja solmio

• emoscene

EMO tai Scene poika

• Kauluspaita, farkut/ suorat housut, trench takki ja siistit kengät. (Ei mitään kiiltäviä juhlakenkiä vaan sellaiset kovasta kankaasta tehdyt kävelykengät.

• jamesjh96 tuollanen kuulostaa just hyvältä.

• ¨Kiitti. : ) Ja kiitoksia siitä kommentista jonka kirjoitit toiseen aloitukseen. Se aika lohduttavaa. : )

• Tytsy 18

Classy.

• Olepas hyvä.

• dfhdfhdfdbdf
    • aaaaaaaaa666

Oma tyyli, ite oon hevari joten :3

• skeittari1

skeittari tyyli farkut lyhyt tai pikähihanen paita tai flanelli snapback

• eieieieinäin

ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ja vielä kerran EI, älä IKINÄ ala fruittariksi I K I N Ä !

• dozen

Kaikki muu käy mutta ei snapbackswagfag tyyli. Siis värilliset pillifarkut ja joku swaGpaita korkeemmalla kun mun kyrpä. Tai sitten normaalisti mutta ei snapbackeijä kukaan enää kehtaa käyttää kun swaggarit pilas ne.

• mr penis

Snäpari swägäri tyyli just paras

• t-paita ja sortsit kesäl 2013

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      170
      2071
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1455
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1154
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      902
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      846
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      814
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      782
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      735
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      713
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      198
      634
    Aihe