Saigon+Phan Thiet

helmikuussa 2010

Hei, olen menossa helmikuussa ko yhdistelmälle. Kaipaisin vinkkejä mitä Saigonissa ehtii nähdä kolmessa päivässä? Onko tunneliretki käymisen arvoinen? Entä kaupunkiretki? Paikallisten vai oman matkatoimiston järjestämänä? Hotelli New World, kokemuksia? Ja Phan Thietissä hotelli Terracotta Resort, kokemuksia? niitä jo joku muukin kaipaili aiemmassa viestissä.

Mitäs, kannattaako nykykurssilla ottaa suomesta jo valmiiksi vaihdettuja US Dollareita mukaan, vaiko vain euroja? Kiitti jo valmiiksi vaivautuneille

5

1864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Burgeri66

Saigonissa ehtii nähdä hyvin kolmessa päivässä,vaikka se ei riitä. itse shoppailin ko päivät ja jäi paljon näkemätä. siisti ja turvallinen paikka.phan thiet hotellit ovat kaiki siistejä ja koko paikka on siisti.suomalainen saunakin löytyy suurimasta osaa hotelleja. mulla oli euroja ja us dollareita us dollareilla voi ostaa suoraan monessa paikoissa ja toimii hyvin tippeinä.eurot on ok saa paremmin dongeja kun vaihtaa pankissa.kiva oli molemmat paikat ja jos onni suo niin maaliskuussa uudestaan.

• m

Hei,

olisin kiinnostunut juuri shoppailu mahdollisuuksista Saigonissa. Eli löytyykö elektroniikkaa, vaatteita, urheiluasusteita, kenkiä jne. Mitä kaikkea löysit ?

Kiitos.

• Kaikkea löytyy
        m kirjoitti:

Hei,

olisin kiinnostunut juuri shoppailu mahdollisuuksista Saigonissa. Eli löytyykö elektroniikkaa, vaatteita, urheiluasusteita, kenkiä jne. Mitä kaikkea löysit ?

Kiitos.

Merkkituotteista halparoinaan. Jos merkkituotteita haluat ostaa, kannattaa googlettaa liikkeet jo etukäteen. Jos lähden vain kävellen noita haeskelemaan, niin loppuu aika kesken.

• burgeri66
        m kirjoitti:

Hei,

Kiitos.

Monta hyvää ostoskeskusta,on kalliita ja siistejä ja huokeimpia.Merkkiliikkeitä löytyy ja urheilu varusteita.Elektroniikkaa löytyy lähes kaikki ihan tietokonekomponenteista kännykkään.itse ihmettelin kun siellä pyörin,esim siisteyttä ja kauppojen ja mahtavien ostoskeskusten määrää.itse menossa maaliskuussa uudestaan.

• pepino

saigonissa ehtii käydä tunneleilla päivässä ja kannattaa käydä sekä vietnam sotamuseo - helppo mennä itse kävellen keskustasta. Kuulet mielenkiintoisia tarinoita sota ajasta ja näet niiden jutut.
      Tein kaikki retket paikkallisen järjestäjän kanssa - hyvin hoitivat retket ja olivat aikataulussa- hyvä ilmastoitu pakettiauto.
      joki risteily ihan ok siihen kului koko päivä, vaikka ei siellä mitään niin ihmeellistä ollut, mutta mielenkiintoinen kuitenkin.
      Kaupungilla oli entinen presidentin palatsi missä sai vierailla. Muistaakseeni auki päivittäin pari kertaa - aikoja en muista. Kannataa käydä jos "museot" kiinnostaa.
      itse kaupunki ja sen liikenne on todella jo nähtävyys.
      Olimme loman alussa 3 päivää saigon ja palasimme vielä loman lopussa 2 päivää saigon,.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3879
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3495
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      78
      3328
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      118
      1553
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1506
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1076
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1016
    Aihe