Saigon+Phan Thiet

helmikuussa 2010

Hei, olen menossa helmikuussa ko yhdistelmälle. Kaipaisin vinkkejä mitä Saigonissa ehtii nähdä kolmessa päivässä? Onko tunneliretki käymisen arvoinen? Entä kaupunkiretki? Paikallisten vai oman matkatoimiston järjestämänä? Hotelli New World, kokemuksia? Ja Phan Thietissä hotelli Terracotta Resort, kokemuksia? niitä jo joku muukin kaipaili aiemmassa viestissä.

Mitäs, kannattaako nykykurssilla ottaa suomesta jo valmiiksi vaihdettuja US Dollareita mukaan, vaiko vain euroja? Kiitti jo valmiiksi vaivautuneille

5

1815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Burgeri66

      Saigonissa ehtii nähdä hyvin kolmessa päivässä,vaikka se ei riitä. itse shoppailin ko päivät ja jäi paljon näkemätä. siisti ja turvallinen paikka.phan thiet hotellit ovat kaiki siistejä ja koko paikka on siisti.suomalainen saunakin löytyy suurimasta osaa hotelleja. mulla oli euroja ja us dollareita us dollareilla voi ostaa suoraan monessa paikoissa ja toimii hyvin tippeinä.eurot on ok saa paremmin dongeja kun vaihtaa pankissa.kiva oli molemmat paikat ja jos onni suo niin maaliskuussa uudestaan.

      • m

        Hei,

        olisin kiinnostunut juuri shoppailu mahdollisuuksista Saigonissa. Eli löytyykö elektroniikkaa, vaatteita, urheiluasusteita, kenkiä jne. Mitä kaikkea löysit ?

        Kiitos.


      • Kaikkea löytyy
        m kirjoitti:

        Hei,

        olisin kiinnostunut juuri shoppailu mahdollisuuksista Saigonissa. Eli löytyykö elektroniikkaa, vaatteita, urheiluasusteita, kenkiä jne. Mitä kaikkea löysit ?

        Kiitos.

        Merkkituotteista halparoinaan. Jos merkkituotteita haluat ostaa, kannattaa googlettaa liikkeet jo etukäteen. Jos lähden vain kävellen noita haeskelemaan, niin loppuu aika kesken.


      • burgeri66
        m kirjoitti:

        Hei,

        olisin kiinnostunut juuri shoppailu mahdollisuuksista Saigonissa. Eli löytyykö elektroniikkaa, vaatteita, urheiluasusteita, kenkiä jne. Mitä kaikkea löysit ?

        Kiitos.

        Monta hyvää ostoskeskusta,on kalliita ja siistejä ja huokeimpia.Merkkiliikkeitä löytyy ja urheilu varusteita.Elektroniikkaa löytyy lähes kaikki ihan tietokonekomponenteista kännykkään.itse ihmettelin kun siellä pyörin,esim siisteyttä ja kauppojen ja mahtavien ostoskeskusten määrää.itse menossa maaliskuussa uudestaan.


    • pepino

      saigonissa ehtii käydä tunneleilla päivässä ja kannattaa käydä sekä vietnam sotamuseo - helppo mennä itse kävellen keskustasta. Kuulet mielenkiintoisia tarinoita sota ajasta ja näet niiden jutut.
      Tein kaikki retket paikkallisen järjestäjän kanssa - hyvin hoitivat retket ja olivat aikataulussa- hyvä ilmastoitu pakettiauto.
      joki risteily ihan ok siihen kului koko päivä, vaikka ei siellä mitään niin ihmeellistä ollut, mutta mielenkiintoinen kuitenkin.
      Kaupungilla oli entinen presidentin palatsi missä sai vierailla. Muistaakseeni auki päivittäin pari kertaa - aikoja en muista. Kannataa käydä jos "museot" kiinnostaa.
      itse kaupunki ja sen liikenne on todella jo nähtävyys.
      Olimme loman alussa 3 päivää saigon ja palasimme vielä loman lopussa 2 päivää saigon,.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe