Tohtoritädin tarkistettavana

Gab

Vaihdoin siistimmät vaatteet päälleni käytyäni suihkussa treenien jälkeen. Oliha nyt mentävä näyttämään pohjetta lääkäriin.

Puin ylleni pienet siniset stringit jotka korostivat mukavasti miehekästä vartaloani. Olin erityisen ylpeä hyvästä kropastani, ja halusin vähän esitellä itseäni.

Päästyäni vastaanotolle lääkäri pyysikin minut toimenpidehuoneeseen. Hän oli noin 30 vuotias kaunotar. Pitkät tummat hiukset sopivasti ponnarilla, ja lääkärin takin alta näkyi ihan hyvin muodostunut naisvartalo.

Hän pyysi minut riisumaan housuni. Arvuttelin mielessäni miten lääkäri reagoisi nähdessään minut pienissä stringeissäni.

Laskin housut pois rauhallisesti ja jäin odottamaan lisäohjeita.

Lääkäri katsasti pohkeeni pikaisesti ja totesi leikkaushaava olevan kunnossa. Hänen katseensa kiinnittyi toviksi kiiltävään kankaaseen verhottunun kimpaleesen jalkojeni välissä. Hän pyysi kääntymään ymäräpi, tein työtä käskettyä. Huomasin lääkärin katselevan pakaroitani, hän ei juurikaan kiinnittänyt huomiota haavaani.

Lääkäri kevyesti taputti pakaraani ja totesi, että kaikki on kunnossa. Pyysi minua pukeutumaan ja ilmoittautumaan vastaanotossa..

5

23365

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hui

Sinua on käytetty röyhkeästi hyväksi! Sairas nainen toteutti kieroutuneen fantasiansa, ja käytti törkeästi apunaan lääkäri-potilas -suhdetta!

Tee välittömästi rikosilmoitus! Tuollaiset perverssit PITÄÄ saada pois virasta!

• Marko

joo, tee heti ilmotus ja pistä tollaset sairaat taputtelijat vankilaan. On toki todella vittumoista seksuaalista häirintää, pikemminkin ton vois ottaa huumorilla.

• hui
        Marko kirjoitti:

joo, tee heti ilmotus ja pistä tollaset sairaat taputtelijat vankilaan. On toki todella vittumoista seksuaalista häirintää, pikemminkin ton vois ottaa huumorilla.

Sattuiko käymään mielessä, että ehkäpä tuo kommentti saattaisi olla sitä huumoria, älyvapaata kuittia erinomaiselle "novellille"?

Vakavasti puhuen ihan yleisesti voisi miettiä, mikä olisi reaktio, jos vanhempi miespuolinen lääkäri oikeasti arvioisi ja taputtelisi tyttöjen pakaroita lääkärintarkastuksessa. Miksi miehen pitäisi kestää seksuaalista häirintää yhtään enempää kuin naistenkaan? Ei ainakaan tasa-arvolaki sellaisesta puhu mitään.

• hetkonen

siis hän oli mies ja hänellä oli stringit? ok!!
      *wirn*

• just..

mitäs kummalista häirintää tuo sitten oli!?
      Itsepähän sitä kerjäsi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1144
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      612
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      595
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      20
      510
    8. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      76
      481
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe