Deturin äkkilähtö

menossa

Onko kukaan ollut Deturin äkkilähdöllä Soussessa? Mihin hotelliin majoituitte? Oliko hotelli esitteessä vai esitteen ulkopuolelta? Vaihdoitteko hotellia kesken kaiken? Olemme lähdössä kahdeksi viikoksi Deturin äkkilähdöllä, eikä tuo hotellin vaihto kesken kaiken ole mikään ongelma, mutta olisi kiva tietää pitääkö siihen varautua.

14

1172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valittaja

      Jos etsit matkalta parempaa kotia kuin omasi on, ei kannata lähteä ollenkaan. tuskin omaa kotia parempaa muualta löytyy. Jos lähdet lomalle viikoksi, onko väliä missä hotellissa nukut. Mieti vähän...

    • matkalla Sousseen

      joudut tod.näköisesti asumaan torakoitten kanssa..

      • Topi Torakka

        En usko, että joudun asumaan kanssasi, mutta sinun nimesi on Topi Torakka!


    • kertoja ;))

      Deturin äkkilähdöt ovat yleensä hyviä,en itse ole joutunut vaihtamaan kahdenviikon lomallani hotellia kertaakaan,olen asunut hotelli Kaiserissa,hyvää keskitasoa ja kaikki pelaa,myös palvelu,henkilökunta tosi kivaa ja ystävällistä ;)

      Aina kun lähtee lomalle kannattaa varautua vaikkapa ns. äkkilähdöillä hotellin vaihtoon äkkiä,mutta sehän on jo ilmoitettu aiemmin,joten ei mitään ongelmaa sen suhteen kannata itselleen "haalia",ootte menossa lomalle ja lomalla pitää olla lomafiilis,ei turhia paineita.......

      Hauskaa lomaa ;))

      • menossa

        Enhän mä sanonutkaan, että etsin matkalta parempaa kotia kun omani. Mä en todellakaan tajua näitä ihme vastaajia! Kiitos kertoja asiallisesta vastauksesta. Olen matkustellut useasti ympäri maailmaa ja ollut myös äkkilähdöillä liikkeellä. Kysyin asiaa vain mielenkiinnosta, koska Deturin äkkilähdöllä en ole ollut, olen kyllä Deturin kautta ollut aiemminkin reissussa. Muilla matkanjärjestäjien matkoilla ei ole hotellin vaihtoa tullut eteen eikä ne torakatkaan niin iso ongelma ole :-) on niitäkin vastaan tullut.

        Sitä paitsi seikkailumielellä ollaan matkaan taas lähdössä ja avoimin mielin katsotaan mitä vastaan tulee, hotelliinhan sinne ei mennä majoittumaan aamusta iltaan, kunhan on paikka jossa käydä välillä nukkumassa.

        Nyt vaan matkalaukkua pakkaamaan ja nauttimaan auringosta ja jälleen uudesta paikasta maailmalla.

        Hyvää syksyä kaikille! Vastauksia saa mielellään vielä laittaa. Yritän itsekkin kertoa myöhemmin millainen äkkilähtö tällä kertaa oli.


      • kävin virossa
        menossa kirjoitti:

        Enhän mä sanonutkaan, että etsin matkalta parempaa kotia kun omani. Mä en todellakaan tajua näitä ihme vastaajia! Kiitos kertoja asiallisesta vastauksesta. Olen matkustellut useasti ympäri maailmaa ja ollut myös äkkilähdöillä liikkeellä. Kysyin asiaa vain mielenkiinnosta, koska Deturin äkkilähdöllä en ole ollut, olen kyllä Deturin kautta ollut aiemminkin reissussa. Muilla matkanjärjestäjien matkoilla ei ole hotellin vaihtoa tullut eteen eikä ne torakatkaan niin iso ongelma ole :-) on niitäkin vastaan tullut.

        Sitä paitsi seikkailumielellä ollaan matkaan taas lähdössä ja avoimin mielin katsotaan mitä vastaan tulee, hotelliinhan sinne ei mennä majoittumaan aamusta iltaan, kunhan on paikka jossa käydä välillä nukkumassa.

        Nyt vaan matkalaukkua pakkaamaan ja nauttimaan auringosta ja jälleen uudesta paikasta maailmalla.

        Hyvää syksyä kaikille! Vastauksia saa mielellään vielä laittaa. Yritän itsekkin kertoa myöhemmin millainen äkkilähtö tällä kertaa oli.

        "Olen matkustellut useasti ympäri maailmaa..."

        Jos todella olisit matkustellut useasti ympäri maailmaa, tuskin kyselisit täällä jotain matkanjärjestäjän hotelliä. Nyt jäi leveilystä kiinni. Näin ei saa tehdä!


        Hyvää matkaa...a.aa


      • Kertoja ;)
        kävin virossa kirjoitti:

        "Olen matkustellut useasti ympäri maailmaa..."

        Jos todella olisit matkustellut useasti ympäri maailmaa, tuskin kyselisit täällä jotain matkanjärjestäjän hotelliä. Nyt jäi leveilystä kiinni. Näin ei saa tehdä!


        Hyvää matkaa...a.aa

        ja tosiaan Viroon........joo , halvallahan sinne pääsee :(

        Alkuperäinen kirjoittaja kyseli neuvoa asiallisesti , onko aina jonkinsortin ilonpilaajan sekaannuttava asiattomuuksilla toisten kirjoituksiin , mitä hyötyä siitä on ?

        Jos välttämättä haluaa pilata toisten ihmisten fiiliksiä , kannattaa miettiä , onko oma pesä kunnossa ?


      • Torakaton Tunisia
        Kertoja ;) kirjoitti:

        ja tosiaan Viroon........joo , halvallahan sinne pääsee :(

        Alkuperäinen kirjoittaja kyseli neuvoa asiallisesti , onko aina jonkinsortin ilonpilaajan sekaannuttava asiattomuuksilla toisten kirjoituksiin , mitä hyötyä siitä on ?

        Jos välttämättä haluaa pilata toisten ihmisten fiiliksiä , kannattaa miettiä , onko oma pesä kunnossa ?

        Ei näkynyt torakoita hotellissa eikä ravintoloissa. Kerran ehkä nähtiinyks kadulla. Siis ehkä. Hotelli oli erittäin siisti ja loistava aamupala, jolla pärjäsi iltapäivään.


      • TORAKKALAINEN
        Torakaton Tunisia kirjoitti:

        Ei näkynyt torakoita hotellissa eikä ravintoloissa. Kerran ehkä nähtiinyks kadulla. Siis ehkä. Hotelli oli erittäin siisti ja loistava aamupala, jolla pärjäsi iltapäivään.

        EHKÄ SIT ENS KERRALLA..


      • Sossun torakat
        TORAKKALAINEN kirjoitti:

        EHKÄ SIT ENS KERRALLA..

        Olen ollut pariin otteeseen Tunisiassa Soussessa. EI näkynyt torakoita. Tällä palstalla muutama torakka kirjoittelee valeitaan, kun eivät uskalla lähteä vanhan kipeän äitinsä peräkamarista ulos. Ryyppäävät muorin eläkerahat ja sen mitä sossusta saavat. Ja äitee se näille ne kiljut kantaa kaupasta.


    • alkuperäinen kirjoittaja

      Hei,
      nyt sitten oltiin kaksi viikkoa Tunisiassa Deturin äkkilähdöllä. Hotelli Soussana Soussen keskustassa hotelli Kaiserin vieressä. Erittäin siisti perushotelli, aamiaisen sai ostaa erikseen hintaan 20 dinaaria/vko. Henkilökunta erittäin ystävällistä, uima-allasta ei ollut, mutta naapurihotellin allasta sai käyttää. Koneessa oli mennen tullen Deturin opas mukana, joten kellekkään ei tullut mitään kielivaikeuksia. Deturin palvelu oli erinomaista riippumatta siitä oletko äkkilähdöllä vai ei ( näin ei ollut esim. Finnmatkoilla). Jos lääkäriä tarvi oppaalle soitto riitti ja lääkäri tuli hotellihuoneeseen, ei tarvinnut itse lähteä minnekkään. Suosittelen lämpimästi jälleen kerran Deturin matkoja, olen ollut aiemminkin Turkissa ja toimi myös silloin. Erittäin hyvä kokemus ja loma! En voi moittia millään tavalla.

      • MissMonastir

        Ole onnellinen , että oot menossa Deturin äkkilähdölle tai yleensäkin heidän matkalleen , sillä heillä todellakin on Oppaat koneessa ja bussissa mukana , esim. Finnmatkoilla ei ole ja heidän Oppaisiinsa loman aikana on mahdoton saada yhteyttä jos ollenkaan :((

        Finnmatkat myy viikon matkoja 8- päivän pituisina , siis lauantaina kone lähtee Hesasta kohti Monastiria klo 17.45 ja takaisin viikon päästä lauantaina 20 jotain , en millään saa tulemaan siitä kahdeksaa päivää , saako joku?? Tell me ? :))


      • Ojalan laskuoppi
        MissMonastir kirjoitti:

        Ole onnellinen , että oot menossa Deturin äkkilähdölle tai yleensäkin heidän matkalleen , sillä heillä todellakin on Oppaat koneessa ja bussissa mukana , esim. Finnmatkoilla ei ole ja heidän Oppaisiinsa loman aikana on mahdoton saada yhteyttä jos ollenkaan :((

        Finnmatkat myy viikon matkoja 8- päivän pituisina , siis lauantaina kone lähtee Hesasta kohti Monastiria klo 17.45 ja takaisin viikon päästä lauantaina 20 jotain , en millään saa tulemaan siitä kahdeksaa päivää , saako joku?? Tell me ? :))

        ei tuu millää kaheksaa päivää ei,vaan seitsemän!


    • tuulantei2

      Miten tänä keväänä äkkilähdöt, mihin hotelleihin on majoitettu ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe