vai onko luontokuvaajat kuallu sukupuuttoon..vai menny mettään eikä oo osannu takas..
Eikö luontokuvaus
5
582
Vastaukset
- Niitä.
On vielä ihan liikaa. Ne kyllä pikkuhiljaa vähenee kansan degeneroitussa niin heikoksi, ettei se enää jaksa metsään mennä. Eläinpelkokin vähentää yrittäjiä.
- ei kiinnosta ei
Suomen tilaa ja hallitusta seuratessa voi todeta ettei Suomi enää elä metsästä mutta on mennyt pahasti metsään. Suomi putosi jälleen puusta, tällä kertaa köysi kaulassa.
- pakenen
tätä suomen hallitusta ja läpimätää politiikkaa metsään..ennemmin tervehdin karhua sanoen "kättä päivää" kun katselen päättäjiä jotka valehtelee niin jotta minua ihan hävettää heidän puolesta..köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu..eläimet on niin rehellisiä.
- Luontoa kunnioittava kuvaaja
Lähinnä luontokuvauksesta on tullu tusina laji,kaikki tuntuvat olevan "luontokuvaajia",suurin osa on niitä kuvaajia jotka menevät sanomaan karhulle käsipäivää ja koittavat ottaa samalla kuvaa,meinaan vaan sitä että jos ollaa luontokuvaajia niin kunnioitetaan luontoa eikä mennä häiritsemään sitä.kuvataan niin ettei luonto kärsi.eli sellaiset kuvaajat pois mitkä kuvaavat niin ettei lintu pääse pesälleen ruokkimaan poikasiaan tai kaatavat pari puuta jotta maisemakuvasta tulisi hyvä.
- dryocopus martius
tuohan oli vertaus vaan..itse en häiritse luontoa..kuvaan niin ettei eläimet häiriinny..pesien läheisyyteen en edes mene..kuvan saatuani poistun paikalta yhtä hiljaa kun sinne olen mennytkin..ja korjaan vielä senkin että en ole luontokuvaaja vaan harrastan luontokuvausta..niin ei joku ammattilainen vedä hernettä nenään jos käytän vahingossa tuota titteliä..vaikka olen kuvannut luontoa vuodesta -79..olen syntynyt tavallaan metsään ja sen ympäröimänä asunut melkein koko ikäni joten tiedän kuinka luonnossa liikutaan ja kuvataan häiritsemättä esim lintujen pesintää yms..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652262Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2292151- 1201458
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1051082
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875