vai onko luontokuvaajat kuallu sukupuuttoon..vai menny mettään eikä oo osannu takas..
Eikö luontokuvaus
5
491
Vastaukset
- Niitä.
On vielä ihan liikaa. Ne kyllä pikkuhiljaa vähenee kansan degeneroitussa niin heikoksi, ettei se enää jaksa metsään mennä. Eläinpelkokin vähentää yrittäjiä.
- ei kiinnosta ei
Suomen tilaa ja hallitusta seuratessa voi todeta ettei Suomi enää elä metsästä mutta on mennyt pahasti metsään. Suomi putosi jälleen puusta, tällä kertaa köysi kaulassa.
- pakenen
tätä suomen hallitusta ja läpimätää politiikkaa metsään..ennemmin tervehdin karhua sanoen "kättä päivää" kun katselen päättäjiä jotka valehtelee niin jotta minua ihan hävettää heidän puolesta..köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu..eläimet on niin rehellisiä.
- Luontoa kunnioittava kuvaaja
Lähinnä luontokuvauksesta on tullu tusina laji,kaikki tuntuvat olevan "luontokuvaajia",suurin osa on niitä kuvaajia jotka menevät sanomaan karhulle käsipäivää ja koittavat ottaa samalla kuvaa,meinaan vaan sitä että jos ollaa luontokuvaajia niin kunnioitetaan luontoa eikä mennä häiritsemään sitä.kuvataan niin ettei luonto kärsi.eli sellaiset kuvaajat pois mitkä kuvaavat niin ettei lintu pääse pesälleen ruokkimaan poikasiaan tai kaatavat pari puuta jotta maisemakuvasta tulisi hyvä.
- dryocopus martius
tuohan oli vertaus vaan..itse en häiritse luontoa..kuvaan niin ettei eläimet häiriinny..pesien läheisyyteen en edes mene..kuvan saatuani poistun paikalta yhtä hiljaa kun sinne olen mennytkin..ja korjaan vielä senkin että en ole luontokuvaaja vaan harrastan luontokuvausta..niin ei joku ammattilainen vedä hernettä nenään jos käytän vahingossa tuota titteliä..vaikka olen kuvannut luontoa vuodesta -79..olen syntynyt tavallaan metsään ja sen ympäröimänä asunut melkein koko ikäni joten tiedän kuinka luonnossa liikutaan ja kuvataan häiritsemättä esim lintujen pesintää yms..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489