OSTETAAN KANI

SATAKUNTA

Annetaan koti/ ostetaan kiltti käsittelihin tottunut
(ei arka ) kani taikka kahtakin saapi tarjota.

Joko häkillä taikka ilman.

Pikaisesti odottelemme kuvia, lisätietoja meiliimme.

douniainen (a) netti.fi

7

1396

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nakkipupu
      • myyn 2 uuteen kotiin

HEI! minä omistan 2 kania tampereella joista joudun pitovaikeuksien takia luopumaan. mies tuli allergiseksi. kirjoita palstaan jos olet kiinnostunut.Hinta 60e ne on tyttöjä.

• Pupuja

Täällä kaksi pitkäkarvaista hermeliini risteytyspupuja kaupan, tytöt ovat käsittelyyn tottuneita ja mukana tulisi häkki ja kaikki tavarat. Pupuäiti pipi on vuoden ja pentu peto 4kk. Peto on musta ja pipi harmaa :) Asumme helsingissä. Kuvia löytyy jonkun verran http://www.petsie.fi/pet.php?petid=134222 laita vaikka S-postiin viestiä jos kiinnostaa, laura_7a(a)hotmail.com

• Lindss

Mullakin olis Lahdessa kani tarjolla. Uros, 3kk ja väriltään madagaskar. Suuri persoona! Myyn tai annan. Kuljetusmahdollisuuksia löytyy Joensuuhun, Helsinkiin, Jyväskylään, Tampereelle ja Lahden lähikuntiin. Jos vähänkään kiinnostaa soita nroon 0504420336.

• taneli67

Myydään 4kk vanha leijonanharjaskaniuros, iso häkki tarvikkeet ja ruokaa. Asumme kotkassa, otathan yhteyttä puh 0465690374

• Anonyymi

Hei! Mä olen nyt myymässä hermeliiniä,hän on tyttö.Painaa n, vähän yli kg.Puolitoista vuotta vanha.tottunut lapsiin,erittäin kiltti.ehdottomasti eläinrakkaaseen kotiin.Lapset ovat kuljettaneet valjaissa myös.jos olet kiinnostunut ,niin,voin lähettää kuvia.Hinta on 60€.

• terttuli51

vieläkö tarjous on voimassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe