Moro!
Muutettiin antennitalosta kaapeliin ja tuo samsungin syncmaster ei löydä kanavia, pitäisi olla molemma boksit sisällä, olen kuitenkin alkanut epäilemään mistä voin varmistua asiasta? mitenkäpä noin ylipäätänsä vaihdetaan tuo antenniboksi kaapeliboksiksi noissa hybridi telkuissa. kitos
samsung syncmaster 2333hd
4
4131
Vastaukset
- Laitteessa on viritin
Muistaakseni noissa syncmasterissa on vain antenniverkon digiviritin. Eikä sitä "sisäistä boksia" eli oikeammin viritintä voi vaihtaakaan. Hybridistä tässä ei ole kyse ollenkaan, koska hybridilaitteella tarkoitetaan yleisesti sellaista digilaitetta, jonka viritin toimii molemmissa verkoissa. Tarvitset siis erillisen kaapeliboksin, jos haluat katsoa näyttö/tv:täsi kaapelissa.
- pepeso
Ainakin verkkokaupassa on myynnissä kaksi mallia ja toisessa on kaapeliverkon viritin. Samoinkun paikallisessa prismassa sama laite myynnissä ja isolla lukee että toimii molemmissa verkoissa. Muistelen, että kun ostin ko värkin siinäkin ilmoitettiin että toimii molempiin verkkoihin tästä siis johtuu kummastukseni toimimattomuutta kohtaan.
pystyykö tuon viritin asian tarkastamaan tv:stä itsestään?
- D.Menusta C-kanavat
En tunne Samsungin kanavahaun toimintaa, mutta jos menusta ja varsinkin D.Menusta C-kanavanhaun valintoja ei löydy, niin yksi tapa on palauttaa tehdasasetukset ja aloittaa asennus alusta. Ainakin Sony asennuksen alussa kysyy, mihin järjestelmään (C/T/analoginen TV) se asennetaan?
- pepeso
Kaukosäätimestä löytyy dtv/tv ja sit alusta asennuksen yhteydessä kysyy vaan että asennetaanko liikkeeseen vai muuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849