APUA NYT HETI!!!!!!!!!!

TÄÄLLÄ MINÄ

minkä ötökän vois ottaa luonnosta lemmikiksi nyt syksyllä mieluiten joku iso joka viihtyy 14 litrasessa muovilaatikossa joku maalla elävä mä oon aatellu et sarvikuonokas ois aika kiva mut mikä muu ois helposti kesyyntyvä ja sillen...

3

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikään hyönteinen ei kesyynny eikä mikään kovin iso viihdy 14-litraisessa muovilaatikossa.

Jos otat jonkin hyönteisen luonnosta lemmikkiksi, sinun täytyy etsiä runsaasti tietoa sen hoidosta, ruokinnasta ja sen vaatimista olosuhteista ENNEN hyönteisen pyydystämistä. Sinun tulee myös olla varma, ettei pyydystämäsi hyönteinen ole rauhoitettu tai uhanalainen laji. Kehotan sinua hankkimaan jonkin sellaisen hyönteisen, joita yleisesti pidetään lemmikkinä. Tällaisia ovat esimerkiksi kummitussirkat, torakat, erilaiset kuoriaiset (yleisin lemmikkinä on ruusukuoriainen), erilaiset kotilot, kulkusirkat ja miksei myös jauhomadot (jätti tai normi). Niiden hoidosta sinun on helppo saada tietoa ja ne ovat jo sopeutuneet elämään ihmisen hoivissa.

http://www.herppi.net

• minä täällä

juu nyt mul on kummitussirkka ja on muuten hauska sain sen eilen se on uros käyn ostaa sille naaraan kaveriks että sen ois parempi elää.

• ojis-''
        minä täällä kirjoitti:

juu nyt mul on kummitussirkka ja on muuten hauska sain sen eilen se on uros käyn ostaa sille naaraan kaveriks että sen ois parempi elää.

minkä lajisen koiraan olet löytänyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3235
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2293
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1859
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1775
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1261
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe