Mietin tässä ruokapuolta tuleviin häihin. 120 ihmistä, hieman vajaa olis kutsuttujen listalla ja eräässä oli 34euroa per henkilö ruoka. Eli suht kallista. Toki siihen kuului kaikki, mutta kun emme välttämättä edes tarvitsisi kuin pääruoan. Mietimme sitä, että tekisimme ruoat itse. Kokemuksia ruoan tekemisestä itse ja mitä olette tarjonneet?
Hääruoka itse vai pitopalvelu?
1
649
Vastaukset
- hääthäät
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Laskimme, että itse tehden tulee noin 6-7e per vieras maksamaan.
Tarjolla on possun filettä kermaisessa kastikkeessa, lihapullia, perunoita, rehuja, 3 erilaista salaattia (1 pastapohjanen, 1 vihersalaatti ja 1 tomaatti.sipuli), graavattua lohta, loimu/savulohta, täytettyjä munanpuolikkaita.
Kahvin kanssa hääkakkua, keksejä, pullakranssia, kuivakakkuja.
Hääkakku tulee ostettua kondiittorilta. Vieraita noin 70.
Iltasella täytettyjä sarvia ja ruoan rippeet. Mahdollisesti jotain muuta vielä. (budjetissa on varaa)
Illemmalla myös boolia tarjolla.
Leivät ja voi ruoan kanssa. Juomina punkkua, valkkaria, kivennäisvettä.
Jaksota ja ajoita tekeminen. Tee valmiiksi kaikki se minkä voit. Aika lailla voi tehdä valmiiksi mm pakastimeen. Hyvä kerätä tietoa kuinka paljon mitäkin tarvitaan per henkilö ja lisätä loppuun muutamia annoksia. Miellummin liikaa, kuin että loppuu kesken.
Meillä on ollut budjetti mitä häihin saa mennä ja siinä on pysytty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667