Inttiä käyvälle kirjeenvaihto kaveria?

Lntstm89

Oon 20 vuotias armeijaa käyvä mies ja ajattelin, että olisi kiva löytää sinne kirje tai sähkäri kaveria pitkä veteisii iltoihin. :)
Tykkään yleensä puhua kaikkea syvällistä ja muutenkin vähän juttua laidasta laitaan :)
Toivon, että olisit suunnillee mun ikänen ja tykkäät jutella :)

Tässä musta hiukan kuvia :) Eikös sitä sanota, että kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Vaikka olen aika tylsän näköinen ehkä, niin toivoisin, että se ei olisi juttelemiselle tai tutustumiselle este :)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sprawa

mun sähköposti on [email protected]

5

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

mikään tylsän näköinen ole, vaan päinvastoin ;)

No, mutta toivottavasi löydät juttukaverin/kavereita, itse taidan olla liian nuori :)

• veera__

Hakee koko ajan seuraa milloin mistäkin. Minullakin mesessä ollut. hoitaisisit sen elämäsi kuntoon, ja raskaana olevan exäsi, etkä heti etsimässä uusia "tuttavuuksia".
        Huomaa taas näiden keskenkasvuisten kakaroitten mietteet.

• Lntstm89
        veera__ kirjoitti:

Hakee koko ajan seuraa milloin mistäkin. Minullakin mesessä ollut. hoitaisisit sen elämäsi kuntoon, ja raskaana olevan exäsi, etkä heti etsimässä uusia "tuttavuuksia".
        Huomaa taas näiden keskenkasvuisten kakaroitten mietteet.

Niin ja jos et usko, tullaan toimeen paremmin kuin koskaan! Tänäänkin käytiin yhdessä valmennuksessa. Mut et vain voi ymmärtää sitä, että me kumpikin eletään paremmin näin ja on muuten puhtaasti myös hänenkin mielipide!! Ja tiedoksi hänkin kirjoittelee samallalailla kavereilleen :) Jos yhteishuoltajuus tekee minusta pahan ihmisen sille en voi mitään. mutta ylpeä isä olen silti.

Pyydän tosin anteeksi, etten tuota tossa heti sanonut, mutta kerrottu kyllä olisi. Mut jos haluat moittia niin anna tulla vaan, kun et edes koskaan ole mua nähnyt tai arki elämääni. Tuomitset jo näkemättä!!

• Vaikutat kivalta tyypiltä,muttah jos kerran etit oman ikästäs kirje/mailikaveria,niin mä olen 2 vuotta liian nuori ^^''

• Uusia tuttavuuksia

mistäs päin oot :) Ihan miehistä ja naisista ettimässä uusia tuttavuuksia tässä olen, mutta olis tietenkin mukava jos jostain Pohjois-Pohjanmaalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      22
      2664
    2. Onko yhtään

Ikävä mua.
      Ikävä
      110
      1611
    3. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      16
      1292
    4. Aitiopaikalle

Kyllä se sinäkin vielä pääset seuraamaan oikein aitiopaikalta ;-)
      Ikävä
      244
      1268
    5. Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia

Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue
      70 plus
      168
      1190
    6. Ulkomaalainen yrittäjä

Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh
      Varkaus
      18
      1047
    7. Kannattaako omaan intuitioon luottaa

Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista
      Ikävä
      67
      923
    8. En tiedä sinusta

Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet
      Ikävä
      25
      882
    9. Olen niiiin vihainen sille naiselle...

Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏
      Suhteet
      15
      844
    10. Onko täällä näkijää?

Olisi yksi kysymys.
      Ikävä
      78
      811
    Aihe