Pehmeäpiirtoja

Minanoita

kallisarvoisen uneni
sinisessä maassa
seisoit vielä aamun
sumuisella riippusillalla
hetken ennen poistumista


sinun suudelmasi
olivat pehmeäpiirtoja
pumpulinkevyellä taivaanpaperilla

rakovalkean loimussa
me kuuntelimme
kuinka öisessä tuulessa
puiden tuvat olivat huojuvia

minä hymyilin
kun muistin
kuinka pimeyteen
syöksyi valona
parvi kiiltomatoja

13

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      Tämä on sitten pehmeää noitaa
      johtuiko siitä sinisestä keijukuvasta
      yllättävän hempeää tekstiä sinulta
      mutta sitähän se rakkaus on välillä

      "minä hymyilin
      kun muistin
      kuinka pimeyteen
      syöksyi valona
      parvi kiiltomatoja "

      Hieno oivallus paketti tässä lopussa
      Tahtoo sanoa, että pitää pehmeämmästäkin noidasta
      eli kyllä sinä osaat vasemmalta, oikealta
      ja keskeltä:)))

      • Minanoita

        No niin nyt on kanttarellit poimittu ja runotyttö
        katsottu, voin keskittyä vastaamaan sinulle.
        Joskus tavoittelen lempeitä runosuorituksia
        olkoon tämä nyt sitten vaikka yhtenä osoituksena sellaisesta
        mysteeristä (irvistelee niin että leuat vilkkuu)

        Harmittaa että tuo viimeinen säkeistö tuli
        tänne väärässä aikamuodossa kun sen oikeasti tarkoitin
        menemään näin:

        minä hymyilen
        kun muistan
        kuinka pimeyteen
        syöksyi valona
        parvi kiiltomatoja


        Kaaru sinulle lähetän kiitokseni suoraan
        auringonkukkaluudalla=) Mulla on meinaan muutama
        ihana iso auringonkukka tuossa maljakossa, silmänilona=)


    • jos saan lausua

      Sumuinen riippusilta

      Sopivan pimeä tunnelma

      Sulostuttavat kiiltomadot valolla

      Saanen sanoa, runossasi oikea tunnelma

      • Minanoita

        Olin jo eilen kiittämässä palautteestasi mutta
        jostakin kummallisesta syystä tämä "uudistus" ei antanut
        lähettää sitä.Toivottavasti tänä aamuna on paremmat tuulet
        postilla=)

        Sinulle ilahtunut kiitos vaikka minun on kyllä
        myönnettävä että en ole oikein tämän sävyisten runojen
        kirjoittaja millään tasolla=))


    • skodan apukuski

      *huoks*
      näen tuon kaiken silmissäni
      ja sielussa riipii kaipuun kesäheinä

      • Minanoita

        kutittelee kyömynenäni reikiä...
        Sielu se sentään laahaa järkyttävässä
        piimäpiepossa=)

        Sinua kiittää tää noita=)))


    • *MURUKULTA*

      Mulla on niin paljon näköjään rästejä täällä kun muutaman pvä jättää väliin,,
      hitsi kun taas kaikki on hakusessa tämän xaqwqcs-värityksen kassa!
      No, ei kuulu sun runoon milläänlailla, mutta kivasti nousee verenpaine,,,
      Vaan runosi laskee sen normaaliin ja hoitaa näin sopivasti
      "kallisarvoisen uneni
      sinisessä maassa
      seisoit vielä aamun
      sumuisella riippusillalla
      hetken ennen poistumista


      sinun suudelmasi
      olivat pehmeäpiirtoja
      pumpulinkevyellä taivaanpaperilla"..

      ,,Murukulta keinuu keinuu,,,,unessa...unelmissa... huoh....kiitzzzzzzzz.......:)

      (Kirjoita alla olevaan kenttään seuraavan yhteenlaskun tulos: 3 7= ?) voi,,,nyt se verenpaine taas nousee!

      • Minanoita

        Älä muuta virka, kyllä tää uudistus nyt jotenkin tökkii!
        Toi yhteenlasku on kyllä mälsä,
        joskus olen ollut tekemisissä joidenkin kirjainsarjojen kanssa mutta numerot
        ne on kauhistus! Minulla tämä saitti on temppuillut kirjaantumisen kanssa,
        ei ole päästänyt vastaamaan viesteihin tai ei ole päästänyt kirjautumaan ollenkaan!

        Sinua kiittelen näin aamutuimaan=)))


    • Mysteriet

      Ei Sinnuu kyl uskalla päästää mihenkä reissuun itekses ko näin pehmosia runoja kirjottelet!!!

      Mihen Sie olikkaan menosa - Pohjanmaalle??
      Eipä hättää - mie tunnen sielt pari tyyppi ko vois Siu perrääs vähä katella, ettes vaikka puttoo mihenkä suovillamättääseen koko Akka =))

      Oot Sie kans kyl yks runoilija - ja viä hyvä semmonen!

      Piits

      • Minanoita

        Mää lähden Takahikiälle siellä on kuulemma kovat menot
        tälleen syssyllä:) Jotku pirun ruskamarkkinat, no en mää niist mittää
        ymmärrä mää vaan meen kuikuilemaan...Älä vaan helkkarissa usuta niitä kaksmetrisii
        karpaaseita minun jalanjäljilleni on ne meinaan niin karmeita korstoja että Al Caponeki
        kalpenee:)

        Sinua iloisna kiitän mie Piits=)


    • ...Ja ne kiiltomadot ...
      Mistäköhän ne silmiin tupsahti,
      käytti taas vilkasta mielikuvitusta.
      Mee vaan sinne jänkälle joikaamaan
      Ja lisää....
      Hymy noitiz =)

      • Minanoita

        Ne kiiltomadot ovat kyllä
        mielenkiintoisia ja niitä voi olla
        todella paljon...ainakin naapurin nurkilla oli:)

        Sinulle Krisse iloinen kiitoksein=)


    • rokulimies

      Meni väärään kohtaan.Yritän nyt muistaa mitä äsken kirjoitin.Unet ovat omakohtaisia kokemuksia,tunteita ja mielikuvia.Herkällä tavalla kerrot tässä oman unesi tarinaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe