kallisarvoisen uneni
sinisessä maassa
seisoit vielä aamun
sumuisella riippusillalla
hetken ennen poistumista
sinun suudelmasi
olivat pehmeäpiirtoja
pumpulinkevyellä taivaanpaperilla
rakovalkean loimussa
me kuuntelimme
kuinka öisessä tuulessa
puiden tuvat olivat huojuvia
minä hymyilin
kun muistin
kuinka pimeyteen
syöksyi valona
parvi kiiltomatoja
Pehmeäpiirtoja
13
296
Vastaukset
- kaaru
Tämä on sitten pehmeää noitaa
johtuiko siitä sinisestä keijukuvasta
yllättävän hempeää tekstiä sinulta
mutta sitähän se rakkaus on välillä
"minä hymyilin
kun muistin
kuinka pimeyteen
syöksyi valona
parvi kiiltomatoja "
Hieno oivallus paketti tässä lopussa
Tahtoo sanoa, että pitää pehmeämmästäkin noidasta
eli kyllä sinä osaat vasemmalta, oikealta
ja keskeltä:)))- Minanoita
No niin nyt on kanttarellit poimittu ja runotyttö
katsottu, voin keskittyä vastaamaan sinulle.
Joskus tavoittelen lempeitä runosuorituksia
olkoon tämä nyt sitten vaikka yhtenä osoituksena sellaisesta
mysteeristä (irvistelee niin että leuat vilkkuu)
Harmittaa että tuo viimeinen säkeistö tuli
tänne väärässä aikamuodossa kun sen oikeasti tarkoitin
menemään näin:
minä hymyilen
kun muistan
kuinka pimeyteen
syöksyi valona
parvi kiiltomatoja
Kaaru sinulle lähetän kiitokseni suoraan
auringonkukkaluudalla=) Mulla on meinaan muutama
ihana iso auringonkukka tuossa maljakossa, silmänilona=)
- jos saan lausua
Sumuinen riippusilta
Sopivan pimeä tunnelma
Sulostuttavat kiiltomadot valolla
Saanen sanoa, runossasi oikea tunnelma- Minanoita
Olin jo eilen kiittämässä palautteestasi mutta
jostakin kummallisesta syystä tämä "uudistus" ei antanut
lähettää sitä.Toivottavasti tänä aamuna on paremmat tuulet
postilla=)
Sinulle ilahtunut kiitos vaikka minun on kyllä
myönnettävä että en ole oikein tämän sävyisten runojen
kirjoittaja millään tasolla=))
- skodan apukuski
*huoks*
näen tuon kaiken silmissäni
ja sielussa riipii kaipuun kesäheinä- Minanoita
kutittelee kyömynenäni reikiä...
Sielu se sentään laahaa järkyttävässä
piimäpiepossa=)
Sinua kiittää tää noita=)))
- *MURUKULTA*
Mulla on niin paljon näköjään rästejä täällä kun muutaman pvä jättää väliin,,
hitsi kun taas kaikki on hakusessa tämän xaqwqcs-värityksen kassa!
No, ei kuulu sun runoon milläänlailla, mutta kivasti nousee verenpaine,,,
Vaan runosi laskee sen normaaliin ja hoitaa näin sopivasti
"kallisarvoisen uneni
sinisessä maassa
seisoit vielä aamun
sumuisella riippusillalla
hetken ennen poistumista
sinun suudelmasi
olivat pehmeäpiirtoja
pumpulinkevyellä taivaanpaperilla"..
,,Murukulta keinuu keinuu,,,,unessa...unelmissa... huoh....kiitzzzzzzzz.......:)
(Kirjoita alla olevaan kenttään seuraavan yhteenlaskun tulos: 3 7= ?) voi,,,nyt se verenpaine taas nousee!- Minanoita
Älä muuta virka, kyllä tää uudistus nyt jotenkin tökkii!
Toi yhteenlasku on kyllä mälsä,
joskus olen ollut tekemisissä joidenkin kirjainsarjojen kanssa mutta numerot
ne on kauhistus! Minulla tämä saitti on temppuillut kirjaantumisen kanssa,
ei ole päästänyt vastaamaan viesteihin tai ei ole päästänyt kirjautumaan ollenkaan!
Sinua kiittelen näin aamutuimaan=)))
- Mysteriet
Ei Sinnuu kyl uskalla päästää mihenkä reissuun itekses ko näin pehmosia runoja kirjottelet!!!
Mihen Sie olikkaan menosa - Pohjanmaalle??
Eipä hättää - mie tunnen sielt pari tyyppi ko vois Siu perrääs vähä katella, ettes vaikka puttoo mihenkä suovillamättääseen koko Akka =))
Oot Sie kans kyl yks runoilija - ja viä hyvä semmonen!
Piits- Minanoita
Mää lähden Takahikiälle siellä on kuulemma kovat menot
tälleen syssyllä:) Jotku pirun ruskamarkkinat, no en mää niist mittää
ymmärrä mää vaan meen kuikuilemaan...Älä vaan helkkarissa usuta niitä kaksmetrisii
karpaaseita minun jalanjäljilleni on ne meinaan niin karmeita korstoja että Al Caponeki
kalpenee:)
Sinua iloisna kiitän mie Piits=)
...Ja ne kiiltomadot ...
Mistäköhän ne silmiin tupsahti,
käytti taas vilkasta mielikuvitusta.
Mee vaan sinne jänkälle joikaamaan
Ja lisää....
Hymy noitiz =)- Minanoita
Ne kiiltomadot ovat kyllä
mielenkiintoisia ja niitä voi olla
todella paljon...ainakin naapurin nurkilla oli:)
Sinulle Krisse iloinen kiitoksein=)
- rokulimies
Meni väärään kohtaan.Yritän nyt muistaa mitä äsken kirjoitin.Unet ovat omakohtaisia kokemuksia,tunteita ja mielikuvia.Herkällä tavalla kerrot tässä oman unesi tarinaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514