hei ootteko kukaa tilannu sieltä mitää?
aattelin tilaa baseball takin mute en tiiä miten ne koot menee, eli jos joku teistä tietää ni kertokaa ihmees..
ja onks ne miten laadukast tavaraa ja kauan kestää toimitus jne.
GARAGELAND
kolinakasp
2
3163
Vastaukset
- ämpeeeee
ei ole luotettava paikka, tilaukset ei todellakaan tule ajoissa, tai sitten ei tule ollenkaan.
lähetin jopa sähköpostia omistajalle, mutta ei ole kuulunut vieläkään vastausta, vaikka aikaa on menny jo puoli vuotta.
yritä ettiä vaatteesi jostan muualta :) - Anonyymi
Joo paikka on luotettava ja tulee perille kaikki. Oon itse vuosia ollut asiakas. Ei muuta kun soita ja tilaa!
Ace
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231182
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270724- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545