Canon iMage Gateway

Canon G3

Pitäisikö zoombrowserissa olla joku linkki ko. palveluun/rekisteröintiin ? Minulla ei sitä ainakaan ole, päivitin zb: versioon 4.5.1 eikä auttanut. Miten palvelun saa käyttöön ja kuinka paljon tallennustilaa on ?

4

779

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Connan

www.Canon.fi sivulla on linkki jolla voi rekisteröityä palveluun, tilaa on 100 megaaaaa...

• Canon G3

rekisteröintilomaketta mistään, ainoastaan kirjautumis sivun. Lisäksi Image Gateway-sivulla kerrotaan, että Zoombrowserin kautta voi rekisteröityä, mutta ei minulla ole mitään linkkiä sellaiseen. Taidan olla vähän puusilmä.

• mr A60
        Canon G3 kirjoitti:

rekisteröintilomaketta mistään, ainoastaan kirjautumis sivun. Lisäksi Image Gateway-sivulla kerrotaan, että Zoombrowserin kautta voi rekisteröityä, mutta ei minulla ole mitään linkkiä sellaiseen. Taidan olla vähän puusilmä.

Sinne pääsee nuljahtamaan muistaakseni vaikka ZoomBrowserin ylävalikosta "Internet". Huomaa, että selaimesi evästeet (cookies) -asetus pitää olla hyväksytyy kohdassa keskisuuri (IE6). Muuten ei onnistu.

Canon käyttää kirjautumisskriptiä joka ilmestyy näkyviin vain näitä ehtoja täyttyessä. Näin sen tein itse. Tämä ilmeisesti siksi, että suurta 100 megan varastotilaa ei pääse käyttämään muut kun Canonin omistajat, myös kameran sarjanumero kysytään rekisteröityessä.

Kun olet kerran rekisteröitynyt, pääset kirjautumaan muutakin kautta Cateway-sivulle. Valitettavasti en pysty tarkastamaan koska en enää käytä ZoomBrowseria.

• vituntaukki

100 megaa?????? Sehän on 17 sekuntia 4k resolla videokuvaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1355
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      885
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      727
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      567
    10. 48
      547
    Aihe