Särkyneet tunteiden peilit !

Nuo sanasi sai haavat vuotamaan
ne vuotaa hiljaa arpiensa alla,
satuttaa jos tahdoit mua vaan?
Ne paikalla on silloin oikealla.

Kai nautit kun saat nähdä kyyneleet?
Tää mielipaha tuskaa mulle tuottaa,
nyt toisistamme oomme eksyneet
miten voinkaan rakastaa ja luottaa?

Ei jatkua voi taival yhteinen
on rakkautesi saanut vihan, raivon,
nyt askeleet vie luokse entisten
ja taakse jättää syvän tunteen kaivon.

Niin paljon sua kerran rakastin
nyt kyyneleeni polttaa poskipäitä,
sain omakseni mitä halusin
on tunteeni nyt pelkkä kasa jäitä.

Sua silti vihantuntein muista en
niin monet oli yhteiset nuo retket,
sun kuvaasi kun yksin katselen
on mielessäni liikutuksen hetket.

Sun tielles toivon monta kynttilää
ja valoon päin sua vieköön polku mainen,
niin vähän meistä täällä jälkeen jää
vaikk` askel aina onkin samanlainen.

7

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LuciaMaria*

      Suruisena luin runosi sun
      tuskasi tunsin sielussani mun
      Miekkaa terävämmät ovat sanat
      tuovat esiin kyynelvanat

      Aika parantaa haavat - sanotaan
      hiljaa tuskaan lievitystä anotaan
      Sydänlämpöä lohduksi saat
      - ja halauksia
      -niitä itsekin "jaat" ..

      • Kun kirjoittaa kipeistä asioista
        se aina vähän helpottaakin,
        se että on hyviä ystäviä
        on erittäin suuri voimavara.

        SINÄ OLET YKSI HEISTÄ !
        Halauksin kiitän.


      • LuciaMaria*
        halausm kirjoitti:

        Kun kirjoittaa kipeistä asioista
        se aina vähän helpottaakin,
        se että on hyviä ystäviä
        on erittäin suuri voimavara.

        SINÄ OLET YKSI HEISTÄ !
        Halauksin kiitän.

        Kiitos samoin..
        Ystäviä tarvitaan aina :))


    • lindalinda1

      kynttilöitä, enkeleitä elämäsi poluille.

      Sinä jos kuka olet ne ansainnut Ystäväni,
      varsinkin nyt lukiessani tätäkin runoasi.
      Taaksejääneitä kyyneleitä, jäätyneen
      sydämen autiutta. Ja siltikin, Hän ja Hänen
      muistonsa liikuttaa Sinua yhä. Ja uskon,
      että sydämesi on saanut siihen kylmään
      kohtaan toisen - eikö niin ?

      Kaunista, kaunista ja niin koskettavaa !

      • jos tulentekovälineet ovat kunnossa ?
        Kyllä kulkuripoika halaa,
        aina riemunsa tunnossa.

        Kiitos YSTÄVÄNI ! J


    • punaposkiN

      Paljon on sävelmiä
      koostuu tunteista
      ihmisten

      Huilun äänen ja sävelen
      herkän
      kun kuulen

      instrumenttini mun
      herkillä on

      Urut soi ja pauhaa
      surua tai juhlallisuutta
      elooni antaa

      Tänään haluan
      sinulle panhuilun
      herkän soivan

      ilonhelmiä
      auringonpilkkuja
      linnunlaulua...

      • vastarunostasi joka oli
        osuvasti kirjoitettu,
        ihmismieli hyppii
        kuin koskettimelta toiselle?
        Silti me kaikki soitamme
        samaa sävelmää,lopulta.

        Valoa päiviisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe