Nuo sanasi sai haavat vuotamaan
ne vuotaa hiljaa arpiensa alla,
satuttaa jos tahdoit mua vaan?
Ne paikalla on silloin oikealla.
Kai nautit kun saat nähdä kyyneleet?
Tää mielipaha tuskaa mulle tuottaa,
nyt toisistamme oomme eksyneet
miten voinkaan rakastaa ja luottaa?
Ei jatkua voi taival yhteinen
on rakkautesi saanut vihan, raivon,
nyt askeleet vie luokse entisten
ja taakse jättää syvän tunteen kaivon.
Niin paljon sua kerran rakastin
nyt kyyneleeni polttaa poskipäitä,
sain omakseni mitä halusin
on tunteeni nyt pelkkä kasa jäitä.
Sua silti vihantuntein muista en
niin monet oli yhteiset nuo retket,
sun kuvaasi kun yksin katselen
on mielessäni liikutuksen hetket.
Sun tielles toivon monta kynttilää
ja valoon päin sua vieköön polku mainen,
niin vähän meistä täällä jälkeen jää
vaikk` askel aina onkin samanlainen.
Särkyneet tunteiden peilit !
7
288
Vastaukset
- LuciaMaria*
Suruisena luin runosi sun
tuskasi tunsin sielussani mun
Miekkaa terävämmät ovat sanat
tuovat esiin kyynelvanat
Aika parantaa haavat - sanotaan
hiljaa tuskaan lievitystä anotaan
Sydänlämpöä lohduksi saat
- ja halauksia
-niitä itsekin "jaat" ..Kun kirjoittaa kipeistä asioista
se aina vähän helpottaakin,
se että on hyviä ystäviä
on erittäin suuri voimavara.
SINÄ OLET YKSI HEISTÄ !
Halauksin kiitän.- LuciaMaria*
halausm kirjoitti:
Kun kirjoittaa kipeistä asioista
se aina vähän helpottaakin,
se että on hyviä ystäviä
on erittäin suuri voimavara.
SINÄ OLET YKSI HEISTÄ !
Halauksin kiitän.Kiitos samoin..
Ystäviä tarvitaan aina :))
- lindalinda1
kynttilöitä, enkeleitä elämäsi poluille.
Sinä jos kuka olet ne ansainnut Ystäväni,
varsinkin nyt lukiessani tätäkin runoasi.
Taaksejääneitä kyyneleitä, jäätyneen
sydämen autiutta. Ja siltikin, Hän ja Hänen
muistonsa liikuttaa Sinua yhä. Ja uskon,
että sydämesi on saanut siihen kylmään
kohtaan toisen - eikö niin ?
Kaunista, kaunista ja niin koskettavaa !jos tulentekovälineet ovat kunnossa ?
Kyllä kulkuripoika halaa,
aina riemunsa tunnossa.
Kiitos YSTÄVÄNI ! J
- punaposkiN
Paljon on sävelmiä
koostuu tunteista
ihmisten
Huilun äänen ja sävelen
herkän
kun kuulen
instrumenttini mun
herkillä on
Urut soi ja pauhaa
surua tai juhlallisuutta
elooni antaa
Tänään haluan
sinulle panhuilun
herkän soivan
ilonhelmiä
auringonpilkkuja
linnunlaulua...vastarunostasi joka oli
osuvasti kirjoitettu,
ihmismieli hyppii
kuin koskettimelta toiselle?
Silti me kaikki soitamme
samaa sävelmää,lopulta.
Valoa päiviisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
