Helou.
Kaveri lähetti minulle merten yli kyseisen peliohjaimen polkimineen, mutta hän halusi pitää kaasukahvan itsellään.
Kumpikaan ei sitten tajunnut, että täytyisi testata toimiiko tikku ilman erillistä kaasua, jonka kautta tikku liitetään tietokoneeseen (siinä kun on se oma ps2 -kaapeli).
Paketti on jo matkalla joten tahtoisinkin tietää etukäteen että onko huoleni turhaa?
Saitek x52 ilman kaasukahvaa
4
584
Vastaukset
- p09+0k
...mulla on toi Saitekin paketti, tuli vaan mieleen mitä sinä teet noilla jos sulla ei ole erillistä kaasukahvaa.
- Tarrrmo
No niinpä.
Sitäpä minä tässä juuri pelkäänkin, jos tikku ei toimi ilman kaasukahvaa. Jos toimii, niin voin ostaa jonkin toisen valmistajan erillisen kaasukahvan.
Polkimethan kuitenkin on jo itsessään hyvä lisuke. - Kuniz
Tarrrmo kirjoitti:
No niinpä.
Sitäpä minä tässä juuri pelkäänkin, jos tikku ei toimi ilman kaasukahvaa. Jos toimii, niin voin ostaa jonkin toisen valmistajan erillisen kaasukahvan.
Polkimethan kuitenkin on jo itsessään hyvä lisuke.Ei oikein taida olla muilla valmistajilla kuin CH Productsilla erillinen kaasukahva, joka maksaa thrustmaster Cougarin verran.
- Tarrrmo
Kuniz kirjoitti:
Ei oikein taida olla muilla valmistajilla kuin CH Productsilla erillinen kaasukahva, joka maksaa thrustmaster Cougarin verran.
Onhan tuolla hintaa. Vaan kehujahan tuosta on tullu. Täytyy harkita, kiitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089