Helou.
Kaveri lähetti minulle merten yli kyseisen peliohjaimen polkimineen, mutta hän halusi pitää kaasukahvan itsellään.
Kumpikaan ei sitten tajunnut, että täytyisi testata toimiiko tikku ilman erillistä kaasua, jonka kautta tikku liitetään tietokoneeseen (siinä kun on se oma ps2 -kaapeli).
Paketti on jo matkalla joten tahtoisinkin tietää etukäteen että onko huoleni turhaa?
Saitek x52 ilman kaasukahvaa
4
601
Vastaukset
- p09+0k
...mulla on toi Saitekin paketti, tuli vaan mieleen mitä sinä teet noilla jos sulla ei ole erillistä kaasukahvaa.
- Tarrrmo
No niinpä.
Sitäpä minä tässä juuri pelkäänkin, jos tikku ei toimi ilman kaasukahvaa. Jos toimii, niin voin ostaa jonkin toisen valmistajan erillisen kaasukahvan.
Polkimethan kuitenkin on jo itsessään hyvä lisuke. - Kuniz
Tarrrmo kirjoitti:
No niinpä.
Sitäpä minä tässä juuri pelkäänkin, jos tikku ei toimi ilman kaasukahvaa. Jos toimii, niin voin ostaa jonkin toisen valmistajan erillisen kaasukahvan.
Polkimethan kuitenkin on jo itsessään hyvä lisuke.Ei oikein taida olla muilla valmistajilla kuin CH Productsilla erillinen kaasukahva, joka maksaa thrustmaster Cougarin verran.
- Tarrrmo
Kuniz kirjoitti:
Ei oikein taida olla muilla valmistajilla kuin CH Productsilla erillinen kaasukahva, joka maksaa thrustmaster Cougarin verran.
Onhan tuolla hintaa. Vaan kehujahan tuosta on tullu. Täytyy harkita, kiitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512