On väärin jos ei saisi rakastaa !
Me jäisinäkö oltais tunnemailla?
Kumpikin kun toistaan haluaa
saa molemmat mitä oli vailla.
Vain harva rakastaa voi yksinään?
Kai itserakkaus on sitä silloin?
Kun kietoo kädet ympär`itseään
ei tarvi ketään toista olla milloin.
Tuo rakkaus on köyhää silti niin
kun peilikuvaa suudella vain voisi,
ei vastata myös pysty tunteisiin
se miten rintaan lemmen jyvän toisi?
Kun aitona saa toista rakastaa
ja tuntee rinnan lämmön lähellänsä,
ei tunnetta voi olla parempaa
kun sitoo toiseen koko elämänsä.
Saa liian harvoin aidon rakkauden
mis`sanat puhuu tunteen kieltä hyvää,
monesti vain löytää kaktuksen
ja piikit pistää rintaan haavaa syvää.
Mä kokea nyt vielä tahdon sen
kun rakkaan käsi hyväilyjä antaa,
ja liekit kuuman aidon rakkauden
joit`pakahtuen rinta pieni kantaa.
Ei kiinnosta mua korulauseet nää
joita huiskittu on ajan saaton,
mä rakkautta tahdon ymmärtää
ja tuntea myös rakkauden aaton.
Tunteiden kultainen portti !
2
154
Vastaukset
- lindalinda1
on ajatus ja sanoma, kaikki paikallaan
ja aina yhtä soljuvalla tyylillä kirjoitettuna.
Jokainenhan meistä rakkautta tarvitsee,
me emme vain kaikki osaa sitä antaa tai
sitten arvostaa. Pieni taustatyö ja
huomaaminen auttaa kestämään/pitämään
koossa sitä, mikä on saatu.
Korulausein ei rakkauttakaan voi koossa pitää,
tarvitaan konkreettisia tekoja.
Pidin ihan yhtä paljon, kuin kaikista aiemmistasikin.
Kiitos, kiitos lukunautinnosta ja viisaista lauseista/säkeistäsi.totean että varmaan olen itsekkin
syyllistynyt korulauseisiin,
mutta tunteeni olen osannut näyttää aina.
Ei itku miestä kaada
kun tunteet maassa on,
anteeksi täytyy saada
on olo onneton.
Tuo ystävä sanoillansa
silloin liekin sen,
mikä kerran oli huulillansa
pettyneen ihmisen.
Voi olla silti heikko
kun edes yrittää,
tuo runoilija veikko
nauraa ja itkettää.
Kiitos linda.
T: J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
