Kuka tietää et onko the sims ykköses koodin avulla mahdollista saada kaksoset? Jos on, nini voisko antaa tän koodin??
The sims 1 koodi?
4
334
Vastaukset
- J.N.
En osaa vastata kysymykseesi, mutta Koska olet Sims-pelejä pelannut niin onko sinulla tietoa The Sims2 Deluxe Editionista (pc cd-rom)? Siis olin asentamassa peliä, mutta minulla ei ole koko asennusopasta tallessa ja olevan vailla pelin sarjanumeroa, että saisin asennettua pelin. Oletko tietoinen pelin sarjanumerosta?? Olisin erittäin kiitollinen vastauksesta, JOS tiedät...
- aikaisempi kirjoittaja (haluu kaksoset)
Tuota minä en tiedä tuota koodia, koska en omista the sims 2:sta. Ja onko The Sims 2:sessakin deluxe edition? Luulin et se on vaan ykköses...
- J.N.
aikaisempi kirjoittaja (haluu kaksoset) kirjoitti:
Tuota minä en tiedä tuota koodia, koska en omista the sims 2:sta. Ja onko The Sims 2:sessakin deluxe edition? Luulin et se on vaan ykköses...
Hups, minun moka. Tarkoitinkin ykköstä enkä kakkosta... Eli nyt olen vailla ykkösen sarjanumeroa, että pääsisi asentamaan pelin...
- Haluu kaksoset
J.N. kirjoitti:
Hups, minun moka. Tarkoitinkin ykköstä enkä kakkosta... Eli nyt olen vailla ykkösen sarjanumeroa, että pääsisi asentamaan pelin...
Eli haluut deluxe editionin sarjanumeron/ numerot? Mut tarviit sit kaikkien (normi sims, lomalla ja house party), vai onko sulla jonkun sarjanumero? Eli tarviitko kaikkien sarajanumeron?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240