MISSÄ PIIRRÄ JA ARVAA PELI??????

IKISSEDAGIRL

kun painaa sitä pelii nii avautuu nää peli keskustelu palstat.
tää uusi suomi24 palvelu ei oo kovin hyvä..tää on niin sekava.

238

17780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klgfhjdgä

      missä piirrä ja arvaa peli on haluan pelata sitä kertokaa onko se poistettu

      • tytte

        eeiiii mä en kestä jos se on poistettu
        suomi24 ylläpitäjät joko vanhatte vanhaan suomi24 styleen tai sit piirrä ja arvaa peli takas....


      • gjhjhg

        mä en kestä josse on poistettu haluan tietää missä seon ja miten pääsee pelaamaan piirrä ja arvaa peliä


      • jgf
        gjhjhg kirjoitti:

        mä en kestä josse on poistettu haluan tietää missä seon ja miten pääsee pelaamaan piirrä ja arvaa peliä

        mäen oikeesti kestä onko piirrä ja arvaa poistettu vai miten siihen pääsee jos joku tietää saa luvan kertoa


      • onkoh

        niin


      • jaa...
        onkoh kirjoitti:

        niin

        missä on piirrä ja arvaa peli kerokaa?


      • piirrä ja arvaa

        se oli niin mahtava paikka ni kiva jos se on poistettu en tiiä että missä se on


      • askdhaf
        gjhjhg kirjoitti:

        mä en kestä josse on poistettu haluan tietää missä seon ja miten pääsee pelaamaan piirrä ja arvaa peliä

        se löytyy aapeli.com:ista nimellä kuva arvoitus, pelaaminen vaatii rekisteröitymisen :)


      • abcdefghijkl...
        askdhaf kirjoitti:

        se löytyy aapeli.com:ista nimellä kuva arvoitus, pelaaminen vaatii rekisteröitymisen :)

        Ei ooo aapelissa samanlainen se kuva-arvoitus kun piirrä ja arvaa...
        piirrä ja arvaa on parempi


      • Herrassmies
        askdhaf kirjoitti:

        se löytyy aapeli.com:ista nimellä kuva arvoitus, pelaaminen vaatii rekisteröitymisen :)

        Aapelissa on paljon muita hyviä pelejä,mutta se ei kyllä ole samanlainen.


      • piirrän ja arvaan

        Mäkin haluun pelata sitä!!!

        Piirrä ja arvaa takasin ja sassiin!!!


    • __ihminen__

      olin just tulos pelaa piirrä ja arvaa - pelii. olin lisänny sen suosikkeihi, ni sit ku painoin siit ni sitä ei löydykkää. muutenki iha paska koko ulkoasu nykyää. olin viel sopinu tapaavani siel pelis yhen ihqun tyypin, ni nyt en pääsekkää juttelee sen kaa. )';

      • Bjahi

        ÄRRR minä olin tulossa kanssa pelaamaan villisti piirrä&arvaata. Voi aahhh! Iltojeni ihanuus ja ratto. Missä se on?
        Minun suomi24 eloni kyllä loppuu tähän, jos peliä ei ala löytyä.. 0:


      • V.

        Mutta eihän se "ihqu tyyppikään" pääse sinne peliin, jos se on mahdollisesti poistettu(?), tai sille on tapahtunu jtn muuta vastaavaa sille pelille. MUTTA PIIRRÄ & ARVAA TAKASI! ;


    • piirräjaarvaatakasin!!!

      samaa ihmettelen minä....

      • jhgjhj

        haluan piirrä ja arvaan takaisin minäkin olin menossa pelaamaan sitä


      • nbmnbm
        jhgjhj kirjoitti:

        haluan piirrä ja arvaan takaisin minäkin olin menossa pelaamaan sitä

        jos piirrä ja arvaa eioo tullu takas niin mäen enää ikinä pelaa suomi 24 peliä tai oikeestaan ei täällä enään ole mitään pelejä mä pelasin suomi 24 peliä piirrä ja arvaa pelin takia muuten pelaan muualla muuten olen nyt yrittänyt vastausta siihen että missä piirrä ja arvaa on


      • ghghj
        nbmnbm kirjoitti:

        jos piirrä ja arvaa eioo tullu takas niin mäen enää ikinä pelaa suomi 24 peliä tai oikeestaan ei täällä enään ole mitään pelejä mä pelasin suomi 24 peliä piirrä ja arvaa pelin takia muuten pelaan muualla muuten olen nyt yrittänyt vastausta siihen että missä piirrä ja arvaa on

        äly ättekö vastatkaa vähän äkkii missä piirrä ja arvaa peli on vastatkaa siis heti


      • sadlff
        ghghj kirjoitti:

        äly ättekö vastatkaa vähän äkkii missä piirrä ja arvaa peli on vastatkaa siis heti

        nyt mä hermostuin voi siko joku nyt vastata kysymykseen missä piirrä ja arvaa peli on tykkään siitä niin paljon että se on saatava takaisin vastatkaa heti


      • PIIRRÄJAARVAATAKASIN!!!
        sadlff kirjoitti:

        nyt mä hermostuin voi siko joku nyt vastata kysymykseen missä piirrä ja arvaa peli on tykkään siitä niin paljon että se on saatava takaisin vastatkaa heti

        laita viestiä ylläpidolle..ei ne näitä varmaan lue


      • No jee
        PIIRRÄJAARVAATAKASIN!!! kirjoitti:

        laita viestiä ylläpidolle..ei ne näitä varmaan lue

        Eikö oikeesti oo parempaa tekemistä/peliä ku kommentoida ja itkee jonku piirrä ja arvaa pelin perään." nyt mä hermostuin voi siko joku nyt vastata kysymykseen missä piirrä ja arvaa peli on tykkään siitä niin paljon että se on saatava takaisin vastatkaa heti"


    • dfyes46dhrdxuh

      Niimpäää... se oli (toivottavasti en siis joudu sanomaan OLI....) ainoo hyvä peli täällä joten TAKASIN SE

      • bnnbbnb

        piirrä ja arvaa vähä äkkiä takas


      • haistaka'a

        Takaisin piirrä ja arvaa, vitun kokoomuskapitalistisiat!


    • kohta suomi24 käyttäjä

      piirrä ja arvaa takas! kannattas varmaan vaik käyttäjiltä kysellä mistä ne tykkää....tässä "uudistuksessa" ei oo kyl mitään hyvää,sivujen suunnittelija vääräällä alalla...

      • laaa

        mitä jootää sivu on perseestä tää uus mut mistä mävoin kysyy miten sinne paikkaan pääsee vastauksen pitää valmistua heti tänään


    • huolestunut pelaaja

      Olen samaa mieltä tästä sivusta, kertokaa pliis missä sijaitsee piirrä ja arvaa peli. :)

      • onneton kun ei voi piirtää!!! :'0

        Missä hemmetissä se peli piirrä ja arvaa!!!

        voisko joku ylläpito kertoa täällä!


      • Nimimerkki2342
        onneton kun ei voi piirtää!!! :'0 kirjoitti:

        Missä hemmetissä se peli piirrä ja arvaa!!!

        voisko joku ylläpito kertoa täällä!

        Mene vaikka aapeliin. Siellä oleva Kuva-ArVoituS on parhautta!


      • sldkfg
        Nimimerkki2342 kirjoitti:

        Mene vaikka aapeliin. Siellä oleva Kuva-ArVoituS on parhautta!

        joko entine ulkoasu vaihtuu takas tai sitte piirrä ja arvaa peli !!! se oli kaikkien suosikki ja nyt sitä ei enää oo ! onko täs suomi 24 enää mitää eloo/järkee ku ei oo sitä pelii, sen takii kaikki varmaa käviki tääl :/ :D


      • kyllästyny
        sldkfg kirjoitti:

        joko entine ulkoasu vaihtuu takas tai sitte piirrä ja arvaa peli !!! se oli kaikkien suosikki ja nyt sitä ei enää oo ! onko täs suomi 24 enää mitää eloo/järkee ku ei oo sitä pelii, sen takii kaikki varmaa käviki tääl :/ :D

        mut hei kaikkihan vois ilmottaa ylläpidolle siitä ni saatais se takasin tänne, i hope so !?? :)


      • piirrä ja arvaa takas
        sldkfg kirjoitti:

        joko entine ulkoasu vaihtuu takas tai sitte piirrä ja arvaa peli !!! se oli kaikkien suosikki ja nyt sitä ei enää oo ! onko täs suomi 24 enää mitää eloo/järkee ku ei oo sitä pelii, sen takii kaikki varmaa käviki tääl :/ :D

        suomi 24 pelit onmuuten mutta mä ainakin pelasin suomi 24 pelejä piirrä ja arvaa pelin takia ois hauskaa saada se takasin tuskin täällä vaikka nyt eioo pelejä niin tuskin enää kukaan pelais täällä


    • Velpertti

      Olen jo vuosien ajan ajanvietettä kaivatessani astunut goolen hakusanoilla tämän pelin ihmeelliseen maailmaan. Tällä kertaa hakukone palauttikin vain tämän keskustelusäikeen... Mitä on tapahtunut? Oi ei, onko kalsarikänneiltäni viety tarkoitus?

    • homo

      olen homo söin sen

    • ollikatomua

      haisuli varasti sen kun oli matkalla muumitaloon ja hemuli kompastui kiveen ja löysi ison korvaanpissaajan jonka olli ja puskurit etsi mäyräkoiran

    • Kotomi/Flippy

      Olisi tosiaan ihan mukava tietää että missä sijaitsee nykyinen piirrä ja arvaa peli,sillä
      nyt kun vähän väliä on aikaa pelata ajanvietteeksi jotakin niin kappas vaan sellaista
      ei ole vaan tällainen keskustelu linkki joho kaikki laittaa tämän saman kysymyksen
      kokoajan, JOTEN!!! MISSÄ SE VI*UN PELI ON ?????? olisi niin VI*UN mukava tietää..
      kun kaikki sitä kokoajan kysyy ja jos se on vaan siirretty huvinvuoksi niin kiitos
      ihmiset pilasitte taas jonkun päivän. HIPHEI!!!! sanon minä kun eräät alkaisivat
      edes lukea näitä tekstejä VI**U!
      Siinäpä teille miettimistä.

      ei millään hyvällä: Kotomi/Flippy

      • Piirtoheitin

        Alkuperäinen ja LEGENDAARINEN piirrä ja arvaa peli takaisin välittömästi, olkaa hyvä. Ei parempaa eikä hauskempaa piirrä ja arvaa peliä ollut! Samat sanat myös takaisin eli: tuhkakuppi ja tuhkakuppia (haha!), Alfred Hitchcock, parisuhdeneuvonta, gepardi ja geBardi. Hahhaa, hauskaa oli.
        Maantietopelistä tietenkään ei saa puuttua Brasili eikä Australi. Siis ei mitään niin sanottuja parannuksia eikä muutoksia vaan peli takaisin sellaisenaan kuin se oli, sen alkeellisuus oli valttia.


      • jeshadesrules
        Piirtoheitin kirjoitti:

        Alkuperäinen ja LEGENDAARINEN piirrä ja arvaa peli takaisin välittömästi, olkaa hyvä. Ei parempaa eikä hauskempaa piirrä ja arvaa peliä ollut! Samat sanat myös takaisin eli: tuhkakuppi ja tuhkakuppia (haha!), Alfred Hitchcock, parisuhdeneuvonta, gepardi ja geBardi. Hahhaa, hauskaa oli.
        Maantietopelistä tietenkään ei saa puuttua Brasili eikä Australi. Siis ei mitään niin sanottuja parannuksia eikä muutoksia vaan peli takaisin sellaisenaan kuin se oli, sen alkeellisuus oli valttia.

        Jep piirrä ja arvaa peli on pakko saada takas! Muistan kun pelasin sitä viimeks joskus pari vuotta sitten tms aina joka päivä kun ei ollu tekemistä (siitä tuli tyyliin addiktio), ja nyt pitkästä aikaa ajattelin pelata sitä niin kappas vain se on hävinnyt! Nyt kyl vituttaa ja kauheesti. Tulis takas heti!


      • kfg
        jeshadesrules kirjoitti:

        Jep piirrä ja arvaa peli on pakko saada takas! Muistan kun pelasin sitä viimeks joskus pari vuotta sitten tms aina joka päivä kun ei ollu tekemistä (siitä tuli tyyliin addiktio), ja nyt pitkästä aikaa ajattelin pelata sitä niin kappas vain se on hävinnyt! Nyt kyl vituttaa ja kauheesti. Tulis takas heti!

        mä oon pelannu sitä noin 2vuotta sitten ja kun mätulin pelaasitä tuli tää vitun keskustelu missä ihmeessä on piirrä ja arvaa ois kiva tietää ja se joka sen piilotti sesaa pyytää anteeks koska se oli maailman paras peli vois vaikka vois kaikki laittaa viestin sille joka on voinu poistaa sen vois pyytää että se haluttais takas mutta ensin pitää keksiä kuka on piilotta nu sen ja turha luulo että menisin aapelin kuva arvoitusta pelaamaan se piirrä ja arvaa mistä kaikki tykkää tuskinpa sitä on kovin vaikee laittaa takas jokuvois laittaa sen takas


      • MÖRKÖ55
        kfg kirjoitti:

        mä oon pelannu sitä noin 2vuotta sitten ja kun mätulin pelaasitä tuli tää vitun keskustelu missä ihmeessä on piirrä ja arvaa ois kiva tietää ja se joka sen piilotti sesaa pyytää anteeks koska se oli maailman paras peli vois vaikka vois kaikki laittaa viestin sille joka on voinu poistaa sen vois pyytää että se haluttais takas mutta ensin pitää keksiä kuka on piilotta nu sen ja turha luulo että menisin aapelin kuva arvoitusta pelaamaan se piirrä ja arvaa mistä kaikki tykkää tuskinpa sitä on kovin vaikee laittaa takas jokuvois laittaa sen takas

        Niin, mun aapeli toimii vaan internetillä, ei motzillalla ja se kuva-arvotus ei oo yhtä hauska ja kiva. Joten minä sanon:


        PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! ´PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS! PIIRRÄ & ARVAA TAKAS!


    • Miss_Lol

      mä oon yrittäny kans ettii piirrä & arvaa peliä mut sitä ei löydy! :(

    • juu moi

      Niin onkin tää uus suomi24 tyhmä. Nytten enää vaan aikuisten juttu. Syvältä koko Suomi24.

    • motr

      Missä kaikki pelit edes on!?

    • pööpöö

      missä se peli on

      • piirrä ja arvaa taka

        mitäme vaaditaan piirrä ja arvaa takas tahdomme sen takas piirrä ja arvaa ehdottomasti takas se on niin kiva että mä hoen piirrä ja arvaa takas piirrä ja arvaa takas PIIRRÄ JA ARVAA TAKAS tänne se peli mä luulen että kaikki pelit on jossain mutta missä kukaan ei tiedä paitsi joku joka on sen pelin vieny sen piirrä ja arvaa pelin


      • romi
        piirrä ja arvaa taka kirjoitti:

        mitäme vaaditaan piirrä ja arvaa takas tahdomme sen takas piirrä ja arvaa ehdottomasti takas se on niin kiva että mä hoen piirrä ja arvaa takas piirrä ja arvaa takas PIIRRÄ JA ARVAA TAKAS tänne se peli mä luulen että kaikki pelit on jossain mutta missä kukaan ei tiedä paitsi joku joka on sen pelin vieny sen piirrä ja arvaa pelin

        Laittakaa se peli takas. Ei oo nyt mitään peliä mitä voitas lapsen kaa pelata kimpassa. Piirrä ja arvaa takas!!!


      • haaaa
        romi kirjoitti:

        Laittakaa se peli takas. Ei oo nyt mitään peliä mitä voitas lapsen kaa pelata kimpassa. Piirrä ja arvaa takas!!!

        joo piirrä ja arvaa toivottavasti enjoudu sanomaan (oli)Mailman( paras)peli takasi se


    • moro35

      Voi hitsit! Missä se ihQ peli on?????? mä inhoon aina näitä tilanteita! Tää on epistä,niin epistä! Haluun Piirä ja arvaan! Aaaaaargh!!!!!!!! ;(

      • ????????????????????

        juu yleensä mä en muuta teekkää kun pelaan vaan piirrä ja arvaata ja sitten kun seuraavalla kerralla tulin suomi 24 peleihin ni sit tuliki vaan tää vitun keskustelu


    • IKISSEDAGIRL

      TÄ ON NIIN PASKA PAIKKA :P MIKSEI SE LÖYDY SE PIIRRÄ JA ARVAA PELI??!!

      • BOBIJA

        PIIRRÄ JA ARVAA TAKAS perkele!!


      • 132
        BOBIJA kirjoitti:

        PIIRRÄ JA ARVAA TAKAS perkele!!

        minusta on niin vitun tylsää että se piirrä ja arvaa peli ei löydy vittu käyks tääl vitun suomi 24 peleissää joku perkele missä se vitun peli on kuka homo on vieny piirrä ja arvaa pelin ja kaikki tää tekstittely on niin paskaa ku sitä peliä ei tuu mä olisin kyllä vitun tyytyväinen jos se piirrä ja arvaa tulis takas saatanan suomi 24


      • homo
        132 kirjoitti:

        minusta on niin vitun tylsää että se piirrä ja arvaa peli ei löydy vittu käyks tääl vitun suomi 24 peleissää joku perkele missä se vitun peli on kuka homo on vieny piirrä ja arvaa pelin ja kaikki tää tekstittely on niin paskaa ku sitä peliä ei tuu mä olisin kyllä vitun tyytyväinen jos se piirrä ja arvaa tulis takas saatanan suomi 24

        missä piirrä ja arvaa heti piirrä ja arvaa takas josse on poistettu niin mä en tykkää siitä yhtää jos seon poistettu niin aikuiset on pilannu kaiken nyt eioo mitään pelii jossa lapset voisi keslustella yhdessä joten pliis se piirrä ja arvaa takas pyydän


      • uuuu
        homo kirjoitti:

        missä piirrä ja arvaa heti piirrä ja arvaa takas josse on poistettu niin mä en tykkää siitä yhtää jos seon poistettu niin aikuiset on pilannu kaiken nyt eioo mitään pelii jossa lapset voisi keslustella yhdessä joten pliis se piirrä ja arvaa takas pyydän

        sepppo


      • Kuva-arvoitus
        uuuu kirjoitti:

        sepppo

        Aapeli nimisessä pelipaikassa on samanlainen peli mut sen nimi ei oo piirrä ja arvaa. Kirjotatte vaan aapeli nettiin ja meette sinne "pelit" linkkiin ja siellä on kuva-aevoitus. MENKÄÄ SINNE EI TARVI TÄNNE TULLA ANGSTAAMAAN!!!!


      • kirjaudu aapeliin!!
        Kuva-arvoitus kirjoitti:

        Aapeli nimisessä pelipaikassa on samanlainen peli mut sen nimi ei oo piirrä ja arvaa. Kirjotatte vaan aapeli nettiin ja meette sinne "pelit" linkkiin ja siellä on kuva-aevoitus. MENKÄÄ SINNE EI TARVI TÄNNE TULLA ANGSTAAMAAN!!!!

        Aapeliin kuitenkin ennen sitä pitää tehdä tunnus. Rekisteröityminen on helppoo ja ilmasta. Heti etusivulla saa valita minkä näkösen hahmon haluaa ja sitä voi sen jälkeen muokata.
        sille voi myös ostaa taateleita, eli siinä pelissä rahoja. taateleilla ostetaan hahmolle vaatteita ja koruja ja vaikka mitä.
        HUOM! taatelit maksaa oikeaa rahaa, mutta ilmaiseksi sieltä saa myös hienoja vaateita.
        Sillä sivulla voi tehdä kuvauksen, lisätä kuvii galleriaan ja pitää blogia. Ja kyselyitä.
        kaNNATTAA MENNÄ, mäki oon siellä, ja muista, se on ilmasta.
        JA SIELLÄ ON NIIN PALJON PELEJÄ... Myös kuva-arvoitus.


      • nyt riitti lisäykset
        kirjaudu aapeliin!! kirjoitti:

        Aapeliin kuitenkin ennen sitä pitää tehdä tunnus. Rekisteröityminen on helppoo ja ilmasta. Heti etusivulla saa valita minkä näkösen hahmon haluaa ja sitä voi sen jälkeen muokata.
        sille voi myös ostaa taateleita, eli siinä pelissä rahoja. taateleilla ostetaan hahmolle vaatteita ja koruja ja vaikka mitä.
        HUOM! taatelit maksaa oikeaa rahaa, mutta ilmaiseksi sieltä saa myös hienoja vaateita.
        Sillä sivulla voi tehdä kuvauksen, lisätä kuvii galleriaan ja pitää blogia. Ja kyselyitä.
        kaNNATTAA MENNÄ, mäki oon siellä, ja muista, se on ilmasta.
        JA SIELLÄ ON NIIN PALJON PELEJÄ... Myös kuva-arvoitus.

        alle 13 vuotiaiden pitää kysyy eka vanhemmilta lupa että saako tehä tunnuksen sinne.
        Ja tottakai pitää olla sähköposti.


      • KUVA-ARVOTUS
        nyt riitti lisäykset kirjoitti:

        alle 13 vuotiaiden pitää kysyy eka vanhemmilta lupa että saako tehä tunnuksen sinne.
        Ja tottakai pitää olla sähköposti.

        oikeasti! MÄ OON ihan rakastunut kuva-arvotukseen
        Kantsii mennä aapeliin, kuva-arvoitus on siis ihan samanlainen kun piirrä ja arvaa.
        Mäki tykkäsin piirrä ja arvaasta, mutta kuva arvoitus pelasti kaiken!!!!!!!
        Se on kaikenikäsille, tulkaa vaan pelaa mun ja ton aijeman viestin lähettäjän kansssa


      • Mr.Kilmister
        KUVA-ARVOTUS kirjoitti:

        oikeasti! MÄ OON ihan rakastunut kuva-arvotukseen
        Kantsii mennä aapeliin, kuva-arvoitus on siis ihan samanlainen kun piirrä ja arvaa.
        Mäki tykkäsin piirrä ja arvaasta, mutta kuva arvoitus pelasti kaiken!!!!!!!
        Se on kaikenikäsille, tulkaa vaan pelaa mun ja ton aijeman viestin lähettäjän kansssa

        Onko kiva laittaa pelkästään itte noit viestei; menee aikaa!! Painu aapeliin.


      • Kotomi/Flippy
        Mr.Kilmister kirjoitti:

        Onko kiva laittaa pelkästään itte noit viestei; menee aikaa!! Painu aapeliin.

        Olen kirjoittanut jo aiemminkin tähän keskusteluun mutta ei tainnut mennä perillä vieläkään. Nyt perkele alatte laittaa sitä peliä takas tai alkaa satelee viiruksia tänne.

        Kommentteja toisten kirjoituksiin: (vain itseni jälkeen tulleisiin)
        "Rauha maahan"
        Nyt tuo kyllä pisti silmään niin pahasti että SAATANA ei tämä ole angstaamista helvetin hippi painu kuuseen tuo aapeli juttu kuultiin jo.

        "Sama peli takas"
        Kiitos piirtoheitin olen samaa mieltä kanssasi siitä yksi piste. Jatka saatana >8D

        "kfg 2"
        Kyllä! kävin katsomassa ja perkele mitä paskaa.Olen mukana PIIRRÄ&ARVAA PELI TAKAS!


        Nyt sitten vielä kaikille paskiaisille jotka ovat tätä raivoamista vastaan " PAINUKAAN TAKAS MUTSINNE VITTUUN PERKELE!!!!!! "


      • esassa
        homo kirjoitti:

        missä piirrä ja arvaa heti piirrä ja arvaa takas josse on poistettu niin mä en tykkää siitä yhtää jos seon poistettu niin aikuiset on pilannu kaiken nyt eioo mitään pelii jossa lapset voisi keslustella yhdessä joten pliis se piirrä ja arvaa takas pyydän

        ehkä paras :D


      • StoiHippi
        esassa kirjoitti:

        ehkä paras :D

        Stoi aka Hippi hyppäsi näsinneulasta alas delfinaarioon 22.12.2009 17:23, koska Piirrä & Arvaa peli on ollut liian kauan häneltä riistettynä ja vieroitusoireet menivät kauheiksi. Hyvästi.

        PamPam


      • >8/
        Mr.Kilmister kirjoitti:

        Onko kiva laittaa pelkästään itte noit viestei; menee aikaa!! Painu aapeliin.

        NO PAINU VTTU SITTE SINNE AAPELIIS JA ÄLÄ TURHAA TUU TÄNNE VALITTAAN KUN JOTKU HALUU PIIRRÄ & ARVAA -PELIN TAKASI! >;//


      • Bambolasiii
        StoiHippi kirjoitti:

        Stoi aka Hippi hyppäsi näsinneulasta alas delfinaarioon 22.12.2009 17:23, koska Piirrä & Arvaa peli on ollut liian kauan häneltä riistettynä ja vieroitusoireet menivät kauheiksi. Hyvästi.

        PamPam

        Haluun piirrä&arvaan takas!!!! Stoi


      • Bambolas
        Bambolasiii kirjoitti:

        Haluun piirrä&arvaan takas!!!! Stoi

        Stoi, toivon niiiiiiiiin kovin et näät ton edellisen viestin


      • <33RWARAWRRWAR
        Bambolas kirjoitti:

        Stoi, toivon niiiiiiiiin kovin et näät ton edellisen viestin

        Bambola


      • BamBola<3 rouskut>:(
        <33RWARAWRRWAR kirjoitti:

        Bambola

        Stoiiiii


      • Stoooooooooi
        BamBola<3 rouskut>:( kirjoitti:

        Stoiiiii

        Meidän täytyy tuhota suomi24 tai sitten keksiä toinen paikka. Ehdotan, että tuhotaan suomi24, ellei ne palauta piirrä & arvaa.


      • bambouuuu
        Stoooooooooi kirjoitti:

        Meidän täytyy tuhota suomi24 tai sitten keksiä toinen paikka. Ehdotan, että tuhotaan suomi24, ellei ne palauta piirrä & arvaa.

        juuu tuhotaan!! ilkeitä noi ihmiset ku poisti piirrä ja arvaan>:( on ikävä.


      • Stttoooi
        bambouuuu kirjoitti:

        juuu tuhotaan!! ilkeitä noi ihmiset ku poisti piirrä ja arvaan>:( on ikävä.

        Ruvetaan käymään habossa


      • bambambom
        Stttoooi kirjoitti:

        Ruvetaan käymään habossa

        habossa hmm..


      • Stoi
        bambambom kirjoitti:

        habossa hmm..

        Ei Habossa. ;__;

        Jossain muualla. :]


      • bambouu
        Stoi kirjoitti:

        Ei Habossa. ;__;

        Jossain muualla. :]

        mut missä?! tä on ehkä vähä hankalaa nyt.. :(


      • Stoi.
        bambouu kirjoitti:

        mut missä?! tä on ehkä vähä hankalaa nyt.. :(

        Ehkä on parasta sanoa hyvästi.

        Hyvästi. ;__;


      • bammm ;(((((
        Stoi. kirjoitti:

        Ehkä on parasta sanoa hyvästi.

        Hyvästi. ;__;

        EIKÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • bambo.
        bammm ;((((( kirjoitti:

        EIKÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        oikeestiiii, pakko joku paikka on olla.. siis semmonen hyvä. :) ärsyttää niin... >:( oikeestii piirrä&arvaa takas!! STOI


      • Minä_vaan_
        bambo. kirjoitti:

        oikeestiiii, pakko joku paikka on olla.. siis semmonen hyvä. :) ärsyttää niin... >:( oikeestii piirrä&arvaa takas!! STOI

        Olin myös tulossa pelaamaan Piirrä ja Arvaa -peliä, mutta kuinka ollakkaan, ei sitä enää löytynyt. Ehdottomasti pitäisi tuo Piirrä ja Arvaa -peli saada takaisin, se on sentään melkein ainut järkevä peli Suomi24 :sessa.


      • Ai
        StoiHippi kirjoitti:

        Stoi aka Hippi hyppäsi näsinneulasta alas delfinaarioon 22.12.2009 17:23, koska Piirrä & Arvaa peli on ollut liian kauan häneltä riistettynä ja vieroitusoireet menivät kauheiksi. Hyvästi.

        PamPam

        iiiiiiiiiiiiiiiii :((((((((((((((((((((((((((( mitä on tapahtunuuuuuut????????????? ja heiii :D


      • Kaisa_tyttö84
        BOBIJA kirjoitti:

        PIIRRÄ JA ARVAA TAKAS perkele!!

        PIIRRÄ JA ARVAA TAKAS JA VÄHÄ ÄKKII...
        mä oon viettäny sen paris niin paljon aikaa meijän yhteis elo ei voi loppuu tähä ;(


      • Stepp
        bambo. kirjoitti:

        oikeestiiii, pakko joku paikka on olla.. siis semmonen hyvä. :) ärsyttää niin... >:( oikeestii piirrä&arvaa takas!! STOI

        En tiiä muistaks mua, mut oon step:PP ikävä!


      • Stepp
        bambo. kirjoitti:

        oikeestiiii, pakko joku paikka on olla.. siis semmonen hyvä. :) ärsyttää niin... >:( oikeestii piirrä&arvaa takas!! STOI

        löysin sut viimein! :)))


      • BAMMMM
        Stepp kirjoitti:

        löysin sut viimein! :)))

        STEP


      • BAMMMMBOOU
        BAMMMM kirjoitti:

        STEP

        haluun puhuu sulle :))))))))))) ärsyttävääää ku oikeestiiiä äääää


      • STOTOTITITI
        Ai kirjoitti:

        iiiiiiiiiiiiiiiii :((((((((((((((((((((((((((( mitä on tapahtunuuuuuut????????????? ja heiii :D

        OnOnOn NakkiNakkiNakkiNaamaNaamaNaama


      • iots<3
        BAMMMMBOOU kirjoitti:

        haluun puhuu sulle :))))))))))) ärsyttävääää ku oikeestiiiä äääää

        Bola


      • bambolaa
        iots<3 kirjoitti:

        Bola

        hei oikeesti te ihanat oliot haluun puhuu teille


      • Ai
        STOTOTITITI kirjoitti:

        OnOnOn NakkiNakkiNakkiNaamaNaamaNaama

        EMpäääääs oleeeeeeee
        du ääääääärrrrr
        :O


      • bambolalla on ikävä
        bambolaa kirjoitti:

        hei oikeesti te ihanat oliot haluun puhuu teille

        ikävä. :( haluisin oikeesti et voitais jotenki jossai paikas pystyy puhuu


      • st??
        Ai kirjoitti:

        EMpäääääs oleeeeeeee
        du ääääääärrrrr
        :O

        Swedu. >(


      • ST??
        bambolalla on ikävä kirjoitti:

        ikävä. :( haluisin oikeesti et voitais jotenki jossai paikas pystyy puhuu

        Moi Bambola !  


      • demi.fi
        Minä_vaan_ kirjoitti:

        Olin myös tulossa pelaamaan Piirrä ja Arvaa -peliä, mutta kuinka ollakkaan, ei sitä enää löytynyt. Ehdottomasti pitäisi tuo Piirrä ja Arvaa -peli saada takaisin, se on sentään melkein ainut järkevä peli Suomi24 :sessa.

        MÄKIN ja se on poistettu. EIII, ainoo elämäni... :(


      • bbbbambola
        ST?? kirjoitti:

        Moi Bambola !  

        jeee sä elät xp ST? eli siis who??? :))))))


      • Ai
        st?? kirjoitti:

        Swedu. >(

        Empäs ;>


      • Ai
        st?? kirjoitti:

        Swedu. >(

        Empäs ;>


      • bbbbambooo
        bbbbambola kirjoitti:

        jeee sä elät xp ST? eli siis who??? :))))))

        Stoi?


      • StoiStoi
        Ai kirjoitti:

        Empäs ;>

        Moi Ai ja Bambola


      • bambooola
        StoiStoi kirjoitti:

        Moi Ai ja Bambola

        mmooooiks :)


      • Stepp
        bambolalla on ikävä kirjoitti:

        ikävä. :( haluisin oikeesti et voitais jotenki jossai paikas pystyy puhuu

        moro, pitkästä aikaaa no jos ei muuten nii keskustellaa sit tällee vammasesti täällä!:D Toivottavast vastaat pian!!


      • step/PEtmo
        bambolalla on ikävä kirjoitti:

        ikävä. :( haluisin oikeesti et voitais jotenki jossai paikas pystyy puhuu

        Nouu NYT MUISTU MIELEEN KAIKKII MEIJÄ JUTTUI!! ne oli nii parhaita. i had lot of fun with youu!


      • stepp
        bambooola kirjoitti:

        mmooooiks :)

        hey dude!!!!! oon lähettäny jo monta viestii tänne mut et vastaaa nouuu!!!
        step


      • bambbbboooulaa
        step/PEtmo kirjoitti:

        Nouu NYT MUISTU MIELEEN KAIKKII MEIJÄ JUTTUI!! ne oli nii parhaita. i had lot of fun with youu!

        steppp


      • bambolaaa
        stepp kirjoitti:

        hey dude!!!!! oon lähettäny jo monta viestii tänne mut et vastaaa nouuu!!!
        step

        no nyt vastasin ! ei siin nii kaua menny ;D


      • stepp
        bambbbboooulaa kirjoitti:

        steppp

        en muista yhtää, alkaa vähä hämärtyy ku siit on nii kaua.. Sä oot ain ollu outo, se on varmaa ainaki:D Meijä pitää keksii joku oma salakieli:DD
        gölö, hulula omsira hododo ??:D


      • bambbbola
        stepp kirjoitti:

        en muista yhtää, alkaa vähä hämärtyy ku siit on nii kaua.. Sä oot ain ollu outo, se on varmaa ainaki:D Meijä pitää keksii joku oma salakieli:DD
        gölö, hulula omsira hododo ??:D

        ai mä oon aina ollu outo :P mikä sä sit oot?! ;DDD salakieli jooo.. joani bule monoto :DDDD


      • bammmm
        bambbbola kirjoitti:

        ai mä oon aina ollu outo :P mikä sä sit oot?! ;DDD salakieli jooo.. joani bule monoto :DDDD

        vähä vastasin nopeest! ;D lait paremmaks


      • Stepp
        bammmm kirjoitti:

        vähä vastasin nopeest! ;D lait paremmaks

        Oikei ollaa molemmat outoi, sopiiks sellane:D Oho olit tosiaaan aika nopee! pointsit sulle!voidaan rupee käymää tääl, vähäku kävis tsekkaa s-postin:D


      • stepp
        Stepp kirjoitti:

        Oikei ollaa molemmat outoi, sopiiks sellane:D Oho olit tosiaaan aika nopee! pointsit sulle!voidaan rupee käymää tääl, vähäku kävis tsekkaa s-postin:D

        okei, tehää diili, jos vastaat tän päivän kulues ( eli ennen klo 12) kirjotan sulle hienon runon tänne:D


      • stepp
        stepp kirjoitti:

        okei, tehää diili, jos vastaat tän päivän kulues ( eli ennen klo 12) kirjotan sulle hienon runon tänne:D

        Aika käy vähiiiin:DDDDD


      • bambolaaa
        stepp kirjoitti:

        Aika käy vähiiiin:DDDDD

        nouu oisin niin halunnu kuulla runon :DDD


      • BAMBOLAllaonikävä
        bambolaaa kirjoitti:

        nouu oisin niin halunnu kuulla runon :DDD

        eikäääää! siit on varmaa miljoona vuotta ku oon saanu jutella sun kans ;((((((( enkä mä ees enää muista millanen sä ooot ja niiiiin.... :( ja et säkää koskaa tänä viestii nää! :( onks siit oikeest jo jotai vuosii???? :o okei joo iha turhaa mä tätä kirjotan mut kuitenki.. ikävä


      • Stepp
        BAMBOLAllaonikävä kirjoitti:

        eikäääää! siit on varmaa miljoona vuotta ku oon saanu jutella sun kans ;((((((( enkä mä ees enää muista millanen sä ooot ja niiiiin.... :( ja et säkää koskaa tänä viestii nää! :( onks siit oikeest jo jotai vuosii???? :o okei joo iha turhaa mä tätä kirjotan mut kuitenki.. ikävä

        niimpää! iha perseestä!
        kohta unohdetaaa kumpiki toisemme, nouuuu, no ei sitä ei tuu tapahtuuu!
        emmä tiiä yhtää must se oli sillo ku oli 14 tai jtn... aika menee niiii nopeesti!
        ps: ei ollu turhaaaa, tulin itseasias iteki kirjottaa tänne jotai , mut olitki ehtiny ensi: )
        miss u too


      • stepp
        BAMBOLAllaonikävä kirjoitti:

        eikäääää! siit on varmaa miljoona vuotta ku oon saanu jutella sun kans ;((((((( enkä mä ees enää muista millanen sä ooot ja niiiiin.... :( ja et säkää koskaa tänä viestii nää! :( onks siit oikeest jo jotai vuosii???? :o okei joo iha turhaa mä tätä kirjotan mut kuitenki.. ikävä

        ihan ku joku kohtalo, ku satuttii just samaa aikaa tänne tänää!!
        vastaa plz nopee!!


      • bambouu
        stepp kirjoitti:

        ihan ku joku kohtalo, ku satuttii just samaa aikaa tänne tänää!!
        vastaa plz nopee!!

        luulin ettet koskaa tuu kattoo tänne?! :D mut jesjes! PERSEESTÄ on juu tosiaan.. mä en tajuu miten vastasit noin nopeest :o mut nii me ei voida vaa unohtaa!!


      • stePPP
        bambouu kirjoitti:

        luulin ettet koskaa tuu kattoo tänne?! :D mut jesjes! PERSEESTÄ on juu tosiaan.. mä en tajuu miten vastasit noin nopeest :o mut nii me ei voida vaa unohtaa!!

        totta kai tuuun aina tsekkaaa tänne, koska oot tärkee!! mitä sulle nykyäää kuuluuu: ))?????


      • bambalo
        stePPP kirjoitti:

        totta kai tuuun aina tsekkaaa tänne, koska oot tärkee!! mitä sulle nykyäää kuuluuu: ))?????

        nooo iha hyvää kai.. :) sulle?


      • Steppppppp
        bambalo kirjoitti:

        nooo iha hyvää kai.. :) sulle?

        no jos kaiken kertoisin siinä menis KAUAN! joten hyvää sitten:D


      • bambole
        Steppppppp kirjoitti:

        no jos kaiken kertoisin siinä menis KAUAN! joten hyvää sitten:D

        no höh. saisit kertoo kaiken mut täääääs on vähä .... :/// haluisin kyl kuulla(:


    • kuva-arvoitus

      Aapeli tarjoaa palvelun nimeltä kuvaarvoitus, jossa saa myös itse piirtää.

      • hdsjdhskslk

        Hyvä sentään että on ees joku, mut ei se silti oo sama.. :/


    • JOUKAHAINEN<3

      TAKASIN NYT SITTE SE PELI

      • RousGuuu

        Missä vitussa se piirrä ja arvaa peli oikeen on ? Sanokaa se mulle !...


      • fffffffggggggggggggg
        RousGuuu kirjoitti:

        Missä vitussa se piirrä ja arvaa peli oikeen on ? Sanokaa se mulle !...

        piirrä ja arvaa takas heti seon ainut pelit jossa saa piirtää joten pliis takasin se


    • 44

      huom aapelissa on kuva arvoitus no vähät siitä piirrä ja arvaa pitää saada takas

      • kljuhjgh

        piiiiiiirrä ja arvaaaaaaa takas OIKEESTI >:(


      • Jokuvaan11
        kljuhjgh kirjoitti:

        piiiiiiirrä ja arvaaaaaaa takas OIKEESTI >:(

        Aapelissa on sama peli mutta pitää olla rekisteröitynyt!


      • ÖLPre
        kljuhjgh kirjoitti:

        piiiiiiirrä ja arvaaaaaaa takas OIKEESTI >:(

        MÄ oon kännissä :O=) LÄSKI!


    • Arvuuttajah

      Tiedänpähän missä tämä peli on ;) mutta enpähän taida teille kertoa, jos olisitte yhtä viisaita voisitte jopa tietää. (en tarkoita aapelin kuva arvoitusta)

      • huooooooooooh

        vooooooooooooi helv............................................................................ älä sit vaan kerro! :D oot aika ärsyttävä


      • heh!

        Kerro, kerro, kerro!!


      • suomi24onpeestä
        heh! kirjoitti:

        Kerro, kerro, kerro!!

        Ei se oikeesti sitä tiiä....oon etsiny googlella tuota peliä eikä löydy toi tyyppi yrittää vaa ärsyttää
        JOKU voisi kirjoittaa suomi24 ylläpitoon että piirrä ja arvaa takas MONI HALUAA SEN TAKAS JOTEN MIKS YLLÄPITO EI VOI PALAUTTAA TUOTA PELII.


      • piirrä ja arvaa-fani
        suomi24onpeestä kirjoitti:

        Ei se oikeesti sitä tiiä....oon etsiny googlella tuota peliä eikä löydy toi tyyppi yrittää vaa ärsyttää
        JOKU voisi kirjoittaa suomi24 ylläpitoon että piirrä ja arvaa takas MONI HALUAA SEN TAKAS JOTEN MIKS YLLÄPITO EI VOI PALAUTTAA TUOTA PELII.

        Mä yritin (niinku monet muutki) ettii piirrä ja arvaa-peliä! Se oli tosi kiva! MIKS SE POISTETTIIN!? Kaikki haluu pelaa sitä!!!! Joten piirrä ja arvaa takas!!!!!!!!!!!!


      • piirräjaarvaa takas!
        piirrä ja arvaa-fani kirjoitti:

        Mä yritin (niinku monet muutki) ettii piirrä ja arvaa-peliä! Se oli tosi kiva! MIKS SE POISTETTIIN!? Kaikki haluu pelaa sitä!!!! Joten piirrä ja arvaa takas!!!!!!!!!!!!

        Noustaan kapinaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! ♥ piirrä ja arvaa takas < 3
        ja heti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MÄÄÄÄ NOUSEN KAPINAAN JOS SE EI TUU. VOI JUMA!
        tää uus suomi24 on aika peest! -.-"


      • bammm
        piirräjaarvaa takas! kirjoitti:

        Noustaan kapinaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! ♥ piirrä ja arvaa takas < 3
        ja heti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MÄÄÄÄ NOUSEN KAPINAAN JOS SE EI TUU. VOI JUMA!
        tää uus suomi24 on aika peest! -.-"

        TODELLAKI! pirrä ja arvaa takas!


      • kata<3
        bammm kirjoitti:

        TODELLAKI! pirrä ja arvaa takas!

        hmm, laitoin ylläpidolle tai jollekki viestii täst ja niitten olis pitäny vastaa, mut eipä oo vastannu. siit on nyt joku puol vuotta :ss

        auttasko joku adressi jtn? sit tungetaa se joka sivulle ja lähetetää ylläpidolle toosi mont kertaa ni kyl niitten sit ainaki pitäis huomaa se :DD ku ei ne ainakaa näit kato

        :))


    • Samaa mieltä

      samaa oon itekki miettiny. Aika sekavaaaaa..... ! >:(

      • kata<3

        nii on, kyl niitten olis pitäny inffoo jos ne olis poistanu pelei tai jtn... :o


      • NAGIMAGARA
        kata<3 kirjoitti:

        nii on, kyl niitten olis pitäny inffoo jos ne olis poistanu pelei tai jtn... :o

        http://www.adressit.com/

        joku tekee tonne adressin (:


      • kata<3
        NAGIMAGARA kirjoitti:

        http://www.adressit.com/

        joku tekee tonne adressin (:

        hei vähä hyvä!

        onks se sit sillee et jos haluu liittyy johonki adressii ni pitää kans kirjautuu sisään? :)


      • bbbbbbbbbbb
        NAGIMAGARA kirjoitti:

        http://www.adressit.com/

        joku tekee tonne adressin (:

        jos joku vaan sais aikaseks .) PIIRRÄ JA ARVAA TAKAS


    • eisesaaolla

      niin mäki aattelin.ku suomi24 on uusittu,tää kokosivu on ihan omituinen.ja pelejä ei enää oo :( =(

    • Runeäijjä joka naise

      RuneScape is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,,-,-,-,-,-,,-,-,-,-,-,-,-,-,-,--,-,-

      • kata<3

        kaikilla on oma mielipide...


      • juhaniiiiiiiiiiiii
        kata<3 kirjoitti:

        kaikilla on oma mielipide...

        turkish?
        makine disina gitmek zorunda...




        HILIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!


      • en079564769
        kata<3 kirjoitti:

        kaikilla on oma mielipide...

        Aleksi haisee!


      • täällä!

      • ......

      • bhuummm
        ...... kirjoitti:

        Ei ole aapelissa suomi24 piirrä ja arvaa peli.

        PIIRRÄ JA ARVAA PELI TAKASSS


    • sika.

      Mä olen pelannut Piirä ja arvaa -peliä vuodesta 2000 tai 2001. Välillä olen pelaillut todella aktiivisesti, välillä on mennyt pidempiä aikoja pelailematta. Nytkö sitä ei sitten enää ole... Olisin tänään tullut pelailemaan pitkästä aikaa, mutta ei sitten. Eipä ole enää syytä vierailla koko Suomi24-sivustolla. Ennen tuli selailtua sivuja pelailun päätteeksi ja välillä muutenkin, mutta nyt en kyllä halua enää palata koko sivustolle ennen kuin Piirrä ja arvaa on palautettu.

      Näkemiin!

      • ärrrrrrrtynyt

        MISSÄ HELVETISSÄ ON PIIRRÄ JA ARVAA PELI ?! PITKÄSTÄ AIKAA, KESÄYÖNÄ OLISIN TULLUT PELAAMAAN RENNOSTI PIIRRÄ & ARVAA -peliä MUTTA EI JUMALAUTA... SITÄ EI ENÄÄ OLE ?!

        NYT PARAHIN SUOMI KAKS VITUN NELJÄ YLLÄPITO: PIIRRÄ JA ARVAA HETI TAKAISIN !


      • himoilia
        ärrrrrrrtynyt kirjoitti:

        MISSÄ HELVETISSÄ ON PIIRRÄ JA ARVAA PELI ?! PITKÄSTÄ AIKAA, KESÄYÖNÄ OLISIN TULLUT PELAAMAAN RENNOSTI PIIRRÄ & ARVAA -peliä MUTTA EI JUMALAUTA... SITÄ EI ENÄÄ OLE ?!

        NYT PARAHIN SUOMI KAKS VITUN NELJÄ YLLÄPITO: PIIRRÄ JA ARVAA HETI TAKAISIN !

        kirjoittakaa googlee et piirrä ja arvaa sit painatte sen misä lukee aapeli siel on arvaa kuva arvoitus mut on ihan samallainen ku piirrä ja arvaa : )


      • ?
        himoilia kirjoitti:

        kirjoittakaa googlee et piirrä ja arvaa sit painatte sen misä lukee aapeli siel on arvaa kuva arvoitus mut on ihan samallainen ku piirrä ja arvaa : )

        mut eks aapeliin pidä rekisteröityy?


    • Glavna obravnava!

      Sielewi Kifini wewe, mchezo unaweza kuwa kupatikana kwenye Hey Ukarasa, I'm Arab dot com...

      • petmo

        bambolaaa oot kiva


      • bambolaaonkiva
        petmo kirjoitti:

        bambolaaa oot kiva

        : DDDDD


      • Stoi
        bambolaaonkiva kirjoitti:

        : DDDDD

        wtf is going on? O_o


      • bammbola
        Stoi kirjoitti:

        wtf is going on? O_o

        stoiii :)


      • Stoi
        bammbola kirjoitti:

        stoiii :)

        Kuka sinä olet? >:(


      • bambolaa
        Stoi kirjoitti:

        Kuka sinä olet? >:(

        ystäväsi


      • stoi
        bambolaa kirjoitti:

        ystäväsi

        stoi


      • kata<3
        stoi kirjoitti:

        stoi

        Ois ollu nii kiva tulla pelaa tätä pelii todella pitkän tauon jälkee, mut ei sit.
        ois ollu myös kiva tavata kivoi ihmisii ja ehkä jos, vaik et sä tänne tuu, miks tulisit, mut ois ollu kiva nähä yli kahen vuoden jälkee... ja vaik tiiän et et tuu tänne, ni on pakko sanoo yks asia: en oo vihanen sulle ja anteeks jos tein jotai tai en tehny tai jotai... ja oon kotona ;)


      • thrthrt
        kata<3 kirjoitti:

        Ois ollu nii kiva tulla pelaa tätä pelii todella pitkän tauon jälkee, mut ei sit.
        ois ollu myös kiva tavata kivoi ihmisii ja ehkä jos, vaik et sä tänne tuu, miks tulisit, mut ois ollu kiva nähä yli kahen vuoden jälkee... ja vaik tiiän et et tuu tänne, ni on pakko sanoo yks asia: en oo vihanen sulle ja anteeks jos tein jotai tai en tehny tai jotai... ja oon kotona ;)

        NYT HETI


      • HANSTAKAAKANSS
        thrthrt kirjoitti:

        NYT HETI

        http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=71298


      • ihmettelen....
        thrthrt kirjoitti:

        NYT HETI

        MISSÄ SE PELI ON yhyyyyyyyyyyy
        miksi se poistettiin? miksi meille ei vastata?


      • bammmbola
        stoi kirjoitti:

        stoi

        stoooooooooooi :((( kuiinka kaua siit on??? :o mä en ees enää muista millanen sä ooot ;((


      • bammbola
        stoi kirjoitti:

        stoi

        stoooooii. kuinka kaua siit on??? :o en ees muista millanen sä ooot ;(((


      • kata<3
        kata<3 kirjoitti:

        Ois ollu nii kiva tulla pelaa tätä pelii todella pitkän tauon jälkee, mut ei sit.
        ois ollu myös kiva tavata kivoi ihmisii ja ehkä jos, vaik et sä tänne tuu, miks tulisit, mut ois ollu kiva nähä yli kahen vuoden jälkee... ja vaik tiiän et et tuu tänne, ni on pakko sanoo yks asia: en oo vihanen sulle ja anteeks jos tein jotai tai en tehny tai jotai... ja oon kotona ;)

        Haha en tiiä miten eksyin tänne näin monen vuoden jälkee (en voi uskoo et siit on noin kauan?) On vähä nostalginen ja haikee fiilis :´) Kai tähän nyt sit on pakko sanoo jtn, ku nää viestit kerran säilyy tääl näin kauan: Jos vahingossa ilmaannut tänne, ni voisitko ees mitenkää kertoo et oot nähny nää pari viestii? Ois kiva tietää. Olis kans kiva tietää miten sul menee ja miks lähit? (Löydät kyl vihjeen et tarkotan sua, toivottavasti muistat...) En tiiä olisko itelle parempi olla kuulematta sust enää, mut toisaalt vois olla hyvä sanoo oikeesti hyvästi. But it´s up to you, I have done my best


      • kata<3
        kata<3 kirjoitti:

        Haha en tiiä miten eksyin tänne näin monen vuoden jälkee (en voi uskoo et siit on noin kauan?) On vähä nostalginen ja haikee fiilis :´) Kai tähän nyt sit on pakko sanoo jtn, ku nää viestit kerran säilyy tääl näin kauan: Jos vahingossa ilmaannut tänne, ni voisitko ees mitenkää kertoo et oot nähny nää pari viestii? Ois kiva tietää. Olis kans kiva tietää miten sul menee ja miks lähit? (Löydät kyl vihjeen et tarkotan sua, toivottavasti muistat...) En tiiä olisko itelle parempi olla kuulematta sust enää, mut toisaalt vois olla hyvä sanoo oikeesti hyvästi. But it´s up to you, I have done my best

        Öö se aikasempi viesti on tuol vähä ylempänä..


    • WoWfani<3

      Missä on peli Piirrä ja Arvaa..?! Se oli niin hyvä.

      • WoWfani<3

        Tai siis ei se nyt hyvä ollut,mutta sitä oli joskus kiva pelata,jos oli tylsää.. :''D


      • ckhartias Angel
        WoWfani<3 kirjoitti:

        Tai siis ei se nyt hyvä ollut,mutta sitä oli joskus kiva pelata,jos oli tylsää.. :''D

        oli se hyvä! ^^ ;)


      • Chrislookup^^itsmek
        ckhartias Angel kirjoitti:

        oli se hyvä! ^^ ;)

        ihan tyhmää ku se poistettii! oon laittanu joku miljoona viestii noille mut ei tuu mitää vastaust.. sit ku tähän tuli sellane kysely johonki kyselyy ni laitoin sinnekki lopuks et Piirrä&Arvaa takas! :D


    • Sto!

      Salainen agentti 5701 etsii Bambolaa.

      • bammbola

        pöö


    • revi siit

      The Script - The Man (täs tapaukses woman) Who Can't Be Moved

    • Kattokaa :)
      • Randommi1

        Eii gosua se on perseestä :/


    • STOI <<<<<

      ;__; Bambola siirryin aapelinkuva-arvoitukseen. Tuskin näemme enää. Hyvästi.

      • bambolaaa

        aapelinkuva-arvoitukseen. hmm en tiiä :/


      • STTTOOIIII!
        bambolaaa kirjoitti:

        aapelinkuva-arvoitukseen. hmm en tiiä :/

        Mitä? vastasitko oikeesti tohon viestiin vielä? :D

        Anyways, ei ole muita paikkoja, kuin Kuva-arvoitus!


      • bambola!
        STTTOOIIII! kirjoitti:

        Mitä? vastasitko oikeesti tohon viestiin vielä? :D

        Anyways, ei ole muita paikkoja, kuin Kuva-arvoitus!

        kyllää vastasin :D ei sinne jaksa ku pitää joku tyhmä hahmo tehä :S eikö?


    • sssttoooi

      Eihän se paljoa vaadi, eikä muita paikkoja ole.

      • bamboka

        mmm nii kai sit


    • chrisa..?

      onneks piirrä ja arvaa lähti pois. valehtelevia, itsekkäitä ja pelkureita, jotka eivät uskalla kohdata loukkaamiaansa ihmisiä. kuitenkin, mehän olemme netissä, joten kaikki oli odotettavissa. toisaalta niistä tilanteista oppi myös paljon: älä luota päätäpahkaa ihmisiin. vaikka itse olet luotettava ja hyväsydäminen, muut eivät sitä välttämättä ole. en kuitenkaan nyt sano, että kaikki olisivat...hmm niin... mulkkuja, joten kiitos kuitenkin niille aidoille ja ystävällisille ihmisille! älkää ikinä sortuko olemaan joku muu kuin oma itsenne, sillä muuten siitä kärsii itsesi lisäksi myös muut! ja te, jotka nyt olette niitä mulkeroita, koittakaa kasvaa vastuuntuntoisiksi nuoriksi ja kehittäkää itsetuntoanne olla oma itsenne niin kaikkien elämä helpottuu. by love

    • Taateli.TK

      Tällä koodilla saat taateleitasi Aapeli/Playforia hahmollesi 500 taatelia!
      Okei näin se menee,

      1. Otat puhelimesi esille.
      2. Näppäilet viestin: TAATELITAIVAS _RICO
      3. Lähetät sen numeroon 173001
      4. Saat vahvistuksen tilauksellesi paluuviestissä heti, kun tilauksesi on käsitelty.
      5. Odota vähän aikaa.
      6. Taatelit ilmestyvät hahmollesi.


      HUOM: Taateleiden toimituksessa saattaa kestää vähän aikaa.


      Sender: Taateli.TK

    • kikakika

      ei vitin idiootti taatelidude, luuletko et ihmiset oikeesti on nii tyhmiä et kasvattaa puhelinlaskuaan johonki sun tyhmii taateleihis!! osta ite omat taatelis, vai eikö ole varaa ostaa? urpo.

    • .....

      nyt kaiki kirjoittamaan adressi jotta saadaan tää peli takas!!!ja se adressi löytyy netistä ei tartte laittaa nimeekään jos ette haluu..

    • fekkiangrusikamiljah

      minkä ikäsiä kommentoijat on?:D haluisin tietää:D onko 13v jonneja, mutta peli olis kiva tulla tagasi kun omalla koneella ei aapelissa toimi:D

    • quququ90

      22 Vuotta. Entä ylempi? 15v jonne? Vastaa haasteeseen, hoplaa!

    • muruuuuu

      23 v. ja nainen. piirrä & arvaa oli niin hyvää ajantappoa. miksei sitä enää oo. :'(

    • itkujapotku

      Ikävä on kova. T: 22 vuotias

    • jonneteimuistakkaan

      :(((((((

    • tulkaapelaamaaan
    • kgaö
      • Guess-a-Sketch Fani

        Aika hyvä paikka :D suosittelen.


      • poppooli

        tonne voisi luoda oman huoneen pelkästään suomalaisille ja sitten jutella siellä yhdessä. ja piirtää ja arvata kans


    • alobmab

      Stoi, löytääkö sut jostai?

      • olentassahei<3

        Bolabambolambola

        t. iotS


      • Bolab
        olentassahei<3 kirjoitti:

        Bolabambolambola

        t. iotS

        heeeeei


      • ssstoi
        Bolab kirjoitti:

        heeeeei

        Bola Bola Bola Bambo ? ;__; Missä olet ollut kaikki nämä vuodet


      • bbambo
        ssstoi kirjoitti:

        Bola Bola Bola Bambo ? ;__; Missä olet ollut kaikki nämä vuodet

        täällähän mä, suomi24 keskustelupalstalla.. aika surullinen tarina


      • stoimoi
        bbambo kirjoitti:

        täällähän mä, suomi24 keskustelupalstalla.. aika surullinen tarina

        niin ;__; vietiin ilkeästi peli pois eikä koskaan palautettu. Mennään happohotelliin ja pelataan siellä ;_;


      • bambu
        stoimoi kirjoitti:

        niin ;__; vietiin ilkeästi peli pois eikä koskaan palautettu. Mennään happohotelliin ja pelataan siellä ;_;

        ei mitää happoilua jaksa oikee :D :(


      • stuistoi
        bambu kirjoitti:

        ei mitää happoilua jaksa oikee :D :(

        Niisk. Missä voimme sitten enää pelata? ;_;


      • bambu
        stuistoi kirjoitti:

        Niisk. Missä voimme sitten enää pelata? ;_;

        ömööömmmöööö en tiedä :(


      • ssttooii
        bambu kirjoitti:

        ömööömmmöööö en tiedä :(

        Buhuhuhhu, emme sitten enää vissiin pelaa ikinä. Hyvästit ;_;


      • surullinenbam
        ssttooii kirjoitti:

        Buhuhuhhu, emme sitten enää vissiin pelaa ikinä. Hyvästit ;_;

        älä sano noin :((((


      • otsiositoisotsitsost
        surullinenbam kirjoitti:

        älä sano noin :((((

        Missä pelataan sitten >:(


      • bambobambi
        otsiositoisotsitsost kirjoitti:

        Missä pelataan sitten >:(

        äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää :(


      • bambambom
        bambobambi kirjoitti:

        äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää :(

        Kai meidän pitää sit vaa hyvästellä toisemme :(


      • sstooiiiioositos
        bambambom kirjoitti:

        Kai meidän pitää sit vaa hyvästellä toisemme :(

        Bolabambam? ;_; Oletko siellä


      • bolabam
        sstooiiiioositos kirjoitti:

        Bolabambam? ;_; Oletko siellä

        Olen täällä


      • sstoitsitoi
        bolabam kirjoitti:

        Olen täällä

        moi bambolabombalo


      • bbambboola
        sstoitsitoi kirjoitti:

        moi bambolabombalo

        moi


      • stepp1
        bbambboola kirjoitti:

        moi

        tulit mieleeni syystä taikka toisesta! how u doing bambola:))?t:step


      • bambolatonttu
        stepp1 kirjoitti:

        tulit mieleeni syystä taikka toisesta! how u doing bambola:))?t:step

        tämmönenki täällä välissä oli :o hyvää joulua


    • aleksi närhi

      vittusaatana perkele helvetti pillunreikä takasin se peli!!!!!!

      t. VIHAINEN

    • siinokojoo
    • perkele

      perkele

    • stoistoistoi

      bambambombola? mitä kuuluu?

      • bambibo

        no en mä oikee tiiä :(


      • istostostioi
        bambibo kirjoitti:

        no en mä oikee tiiä :(

        ;__; bolabambam missä tapaamme uudestaan


      • bambibo
        istostostioi kirjoitti:

        ;__; bolabambam missä tapaamme uudestaan

        en tiiä jossai TÄYTYY


      • ssstttooi
        bambibo kirjoitti:

        en tiiä jossai TÄYTYY

        mitä jos hakisin sut punaisella pakettiautollani ja karkaisimme autiolle saarelle? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kerrot vain paikan.


      • bambo1
        ssstttooi kirjoitti:

        mitä jos hakisin sut punaisella pakettiautollani ja karkaisimme autiolle saarelle? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kerrot vain paikan.

        kuulostaa hyvältä:)


      • sstostisti
        bambo1 kirjoitti:

        kuulostaa hyvältä:)

        et kertonut mistä hakea ;__;


      • STEPP1
        sstostisti kirjoitti:

        et kertonut mistä hakea ;__;

        MÄ TUUN MESSII T: STEP/PETMO


      • bam1
        STEPP1 kirjoitti:

        MÄ TUUN MESSII T: STEP/PETMO


      • bam2
        bam1 kirjoitti:

        joku 4 vuotta jo :oo


      • stoistoistoi
        bam2 kirjoitti:

        joku 4 vuotta jo :oo

        ja yhä jaksetaan huhuilla täällä ikuista valitusvirttämme. ;__;

        Rip piirrä ja arvaa ;__;

        Ja hei Bambola


      • bambolabola
        stoistoistoi kirjoitti:

        ja yhä jaksetaan huhuilla täällä ikuista valitusvirttämme. ;__;

        Rip piirrä ja arvaa ;__;

        Ja hei Bambola

        yhyhyhyhyyyhyhhyyyy hei


    • amfiteatteri

      Piirrä&Arvaa takaisin! Pelasin sitä joskus 2003 tai 2004! op! Makkara!

    • suomi24?

      "Piirrä ja arvaa" takaisin!

    • english

      PIIRRÄ JA ARVAAAAAA TAAKASINNN...!!!!!!...

    • peliii takaisin

      Piiiirrrrrääää ja arrrrvaaaaa!

      Misä se on?

      Misäääää?

    • STTTOIOII

      BAMBOLA MISSÄ OLET?= ;___; t. STOI

    • arvaanjapiirrän

      eEEiei piirrä ja arvaaa missä olet

    • tykkääpiirräjaarvaa

      Yritin löytää vuosien takaisen suosikkipelin "Piirrä ja Arvaa". Löytyi vain tämä keskustelu. Höh.

    • Anonyymi

      VOI PASKA SE ON POISTETTU

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe